Post Bank of Iran

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Post Bank of Iran در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 100 مقاله در رابطه با Post Bank of Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 89 مقاله کنفرانسی و 11 مقاله ژورنالی شامل 1499 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 10 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Post Bank of Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Post Bank of Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Post Bank of Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Post Bank of Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Post Bank of Iran
List papers Post Bank of Iran
از سال 1388 تا کنون تعداد 89 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Post Bank of Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی رابطه هوش تجاری با عملکرد مالی مدیران با تاکید بر نقش میانجی قدرت ریسک مدیران در شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: هوش تجاری، عملکرد مالی مدیران، قدرت ریسک مدیران، شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
2. نقش فناوری، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان دفاتر خدمات بانکی روستایی پست بانک در ایران در طول همه گیری کووید-۱۹
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، رضایت شغلی، انگیزش، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
3. مسئولیت اجتماعی با عملکرد سازمانی در کارکنان پست بانک های شهرستان کوهدشت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، عملکرد سازمانی، کارکنان پست بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
4. بررسی نگرش مشتریان پست بانکهای شهرستان شهرکرد به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین
کلیدواژه ها: پست بانک، خدمات الکترونیکی، بانک داری مدرن .
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
5. بررسی تاثیر ریسک پذیری بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات اینترنتی پست بانک ایران (مطالعه موردی: پست بانک خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ریسک پذیری، تصویر ذهنی مشتریان، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
6. بررسی رابطه تیپ شخصیتی A&B مدیران بانک ها و تعهد سازمانی کارکنان آن ها (مطالعه موردی:شعب بانک های پست بانک و ملی استان زنجان
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی-بانک-تیپ شخصیتی a- تیپ شخصیتی b
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 27 -
7. ارزیابی عملکرد شعب پست بانک استان فارس (با استفاده از روش های تصمیم گیری به روش های جبرانی و غیر جبرانی)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، شاخصهای ارزیابی، فازی، روشهای جبرانی و غیر جبرانی.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
8. بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 25 -
9. نقش روابط عمومی الکترونیک در افزایش بهره وری سازمانی (مورد مطالعه: پست بانک ایران استان مازندران)
کلیدواژه ها: روابط عمومی، بهره وری سازمانی، الکترونیک، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
10. بررسی تاثیر مدیریت جانشین پروری بر سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری و رفتارهای نوآورانه کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان پست بانک استان کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت جانشین پروری، سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری، رفتارهای نوآورانه
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
11. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق پست بانک مطالعه موردی: (مدیریت شعب پست بانک شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری حقوق و علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 32 -
12. ارزیابی کیفیت خدمات شعب پست بانک شهر کرمان با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزیابی کیفی، تصمیم گیری چند معیاره، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
13. بررسی نقش تسهیلات اعطایی پست بانک در توسعه پایدار روستایی، مورد مطالعه: شهرستان نی ریز
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، تسهیلات اعطایی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
14. بررسی نقش توسع زیرساخت های فناوری پست بانک ایران بر توسعه پایدار روستایی کشور، مورد مطالعه: استان فارس
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، دفتر ICT، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
15. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مشتری مداری، رضایتمندی، وفاداری، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
16. بررسی رابطه اخلاق کاری اسلامی و هوش استراتژیک در شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: اخلاق کاری اسلامی، هوش استراتژیک، کارکنان، پست بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
17. مطالعه و بررسی تاثیر پایبندی کارکنان و کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتری و عملکرد سازمان بر اساس مدل وینگ (مطالعه موردی: پست بانک چهار محال و بختیاری)
کلیدواژه ها: پایبندی کارکنان، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، عملکردسازمان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
18. بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی كاركنان پست بانک
کلیدواژه ها: دوره هاي آموزش ضمن خدمت، انگیزش، رضايت شغلي، كاركنان پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
19. بررسی نقش پست بانک ایران در توسعه ی مناطق روستایی
کلیدواژه ها: پست بانک ایران، توسعه، روستا، swot
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
20. تاثیر رهبری مثبت گرا بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی: مورد مطالعه کارکنان شعبات پست بانک استان آ-شرقی
کلیدواژه ها: رهبری مثبتگرا، توانمند سازی روانشناختی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17