Post Bank of Iran

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Post Bank of Iran در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 88 مقاله در رابطه با Post Bank of Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 82 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 1319 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 7 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Post Bank of Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Post Bank of Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Post Bank of Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Post Bank of Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Post Bank of Iran
List papers Post Bank of Iran
از سال 1388 تا کنون تعداد 82 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Post Bank of Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 25 -
2. نقش روابط عمومی الکترونیک در افزایش بهره وری سازمانی (مورد مطالعه: پست بانک ایران استان مازندران)
کلیدواژه ها: روابط عمومی، بهره وری سازمانی، الکترونیک، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران" با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی"
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
3. بررسی تاثیر مدیریت جانشین پروری بر سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری و رفتارهای نوآورانه کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان پست بانک استان کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت جانشین پروری، سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری، رفتارهای نوآورانه
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
4. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق پست بانک مطالعه موردی: (مدیریت شعب پست بانک شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری حقوق و علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 32 -
5. ارزیابی کیفیت خدمات شعب پست بانک شهر کرمان با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزیابی کیفی، تصمیم گیری چند معیاره، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
6. بررسی نقش تسهیلات اعطایی پست بانک در توسعه پایدار روستایی، مورد مطالعه: شهرستان نی ریز
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، تسهیلات اعطایی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
7. بررسی نقش توسع زیرساخت های فناوری پست بانک ایران بر توسعه پایدار روستایی کشور، مورد مطالعه: استان فارس
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، دفتر ICT، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
8. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مشتری مداری، رضایتمندی، وفاداری، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
9. بررسی رابطه اخلاق کاری اسلامی و هوش استراتژیک در شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: اخلاق کاری اسلامی، هوش استراتژیک، کارکنان، پست بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
10. مطالعه و بررسی تاثیر پایبندی کارکنان و کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتری و عملکرد سازمان بر اساس مدل وینگ (مطالعه موردی: پست بانک چهار محال و بختیاری)
کلیدواژه ها: پایبندی کارکنان، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، عملکردسازمان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
11. بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی كاركنان پست بانک
کلیدواژه ها: دوره هاي آموزش ضمن خدمت، انگیزش، رضايت شغلي، كاركنان پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
12. بررسی نقش پست بانک ایران در توسعه ی مناطق روستایی
کلیدواژه ها: پست بانک ایران، توسعه، روستا، swot
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
13. تاثیر رهبری مثبت گرا بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی: مورد مطالعه کارکنان شعبات پست بانک استان آ-شرقی
کلیدواژه ها: رهبری مثبتگرا، توانمند سازی روانشناختی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
14. تاثیر رهبری مثبت گرا بر اشتیاق شغلی کارکنان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی: مورد مطالعه کارکنان شعبات پست بانک استان آ-شرقی
کلیدواژه ها: رهبری مثبتگرا، توانمند سازی روانشناختی، رضایت از زندگی، اشتیاق شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
15. بررسی نقش میانجی قدرت اجتماعی برند در رابطه بین رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند استفاده کنندگان کالاهای اداری در بین کارکنان پست بانک استان اردبیل
کلیدواژه ها: قدرت اجتماعی برند، هویت اجتماعی برند، رسانه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
16. بررسی رابطه استرس شغلی با رضایت شغلی کارکنان پست بانک شهر زاهدان
کلیدواژه ها: استرس شغلی، رضایت شغلی، نیروی انسانی، بهره وری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 6 -
17. بررسی میزان استفاده از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی(مورد مطالعه : شعب پست بانک شهرستان بردسکن)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، مشتریان، متغیرهای جمعیت شناختی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
18. تاثیر برنامه ریزی استراتژیک بر ارتقای بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه پست بانک استان اردبیل)
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بهره وری نیروی انسانی، پست بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
19. بررسی تاثیر معنویت در محیط کار و تعهد سازمانی بر ارتقاء عملکرد کارکنان شعب پست بانک آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: معنویت در محیط کار، تعهد سازمانی ، ارتقاء عملکرد، پست بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
20. سنجش دفاتر ICT در ارائه خدمات به سکونتگاه های روستایی مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان کازرون
کلیدواژه ها: دفاتر ICT ، خدمات پست بانک، اینترنت، توسعه روستایی ،شهرستان کازرون
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند چالش ها و راهبردها
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14