Eghtesad Novin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Eghtesad Novin Bank در رتبه 13 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 124 مقاله در رابطه با Eghtesad Novin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1879 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 48 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Eghtesad Novin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Eghtesad Novin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Eghtesad Novin Bank
papers Eghtesad Novin Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Eghtesad Novin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر تحول دیجیتال بر نوآوری سبز سازمانی با نقش تعدیلگر هوش مصنوعی مورد مطالعه کارکنان صنعت بانکداری(بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال، نوآوری سبز سازمانی، هوش مصنوعی، صنعت بانکداری(بانک اقتصاد نوین)
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
2. تاثیر تناسب فرد-سازمان بر خلاقیت فردی با تاکید بر نقش میانجی جو تبعیض آمیز(مطالعه ای در بانک اقتصاد نوین قزوین )
کلیدواژه ها: تناسب فرد-سازمان، خلاقیت فردی ، جو تبعیض آمیز، بانک اقتصاد نوین قزوین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
3. تاثیر تجارب برند بر وفاداری مشتریان با میانجیگری متغیر عدالت درک شده در حوزه خدمات (مورد مطالعه : بانک اقتصاد نوین شهر تهران)
کلیدواژه ها: تجارب برند، وفاداری مشتریان، عدالت درک شده
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
4. تاثیر عامل تعارض نقش ، عدم امنیت شغلی و بدبینی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی پنهانسازی دانش و نقش تعدیل کنندگی رهبری تحولآفرین (مورد مطالعه : بانک اقتصاد نوین شهر تهران)
کلیدواژه ها: تعارض نقش ، عدم امنیت شغلی ، بدبینی ، عملکرد شغلی ، پنهانسازی دانش ، رهبری تحول آفرین
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
5. بررسی تاثیر سبکهای مدیریتی بر زندگی کاری و تعادل بین زندگی کاری و شغلی با نقش میانجی عدالت سازمانی درکارکنان شعب بانک اقتصاد نوین استان فارس
کلیدواژه ها: سبکهای مدیریتی، زندگی کاری، زندگی شغلی ، عدالت سازمانی، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
6. تبیین رابطه بین رضایت شغلی و وفاداری کارکنان در شرکت و تاثیر آن بر تعهد آنها (مطالعه موردی : بانک قتصاد نوین )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی ، وفاداری کارکنان، تعهد کارکنان، بانک اقتصاد نوین .
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
7. بررسی رابطه میان ریسک نقدینگی و ترکیب بدهی های بانکی در بانک های آینده و اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی، بدهی ها بانکی، بانک آینده، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
8. بررسی تاثیر عوامل سازمانی و انگیزش مشتریان بر عملکرد تجاری بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی ، انگیزه، نیاز مشتریان ، ساختار سازمانی ، اعتماد، اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
9. شناسایی و اولویت بندی ارتباط بین سیستم CRM و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: سیستم CRM، وفاداری مشتریان، آزمون کلمروف اسمیرنوف، آزمون پارامتری همبستگی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
10. تاثیر فناوری شبکه های اجتماعی بر عملکرد سازمانی از طریق شایستگی های دانش فناوری و قابلیت نوآوری( مورد مطالعه : بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: شبکه ، اجتماع ، شایستگی ،عملکرد ،نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
11. شناسایی عوامل موثر بر چالش های فرهنگی و مدیریتی استقرار موفق کانون ارزیابی با رویکرد ارتقاء در بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: چالش های فرهنگی و مدیریتی و استقرار موفق کانون ارزیابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
12. بررسی تاثیر تجربه مشتری بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی گری احساسات مشتریان
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، ارزش ویژه برند، احساسات مشتریان، شعب بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
13. بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر رضایت و تمایل مشتریان بر استفاده مجدد از خدمات بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: خدمات پس از فروش، رضایت مشتری، تمایل به استفاده مجدد، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
14. نقش میانجی کار تیمی در تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 26 -
15. بررسی تاثیر الگوی تفکرات جمعی کارکنان بر استراتژی های رقابتی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: الگوی تفکر جمعی، استراتژی های رقابتی، دانش سازمانی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
16. تاثیر هوش تجاری بر رقابت پذیری از طریق نقش گرایش کارآفرینی (مورد مطالعه: شعبات مرکزی بانک اقتصاد نوین شهر تهران )
کلیدواژه ها: هوش تجاری ، رقابت پذیری ، گرایش کارآفرینی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
17. بررسی رابطه بین مدیریت جانشین پروری و بالندگی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر مدیریت استعداد در مدیران بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: مدیریت جانشین پروری، بالندگی سازمانی، مدیریت استعداد
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تازه یافته ها در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
18. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر بهره وری بانک (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، بهره وری، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
19. شناسایی و رتبه بندی عو امل تاثیرگذار بر ادامه تحصیل کارمندان بانک اقتصاد نوین شعب شهر شیراز، رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل شبکه ای
کلیدواژه ها: آموزش، ارتقای سطح تحصیلات، دیمتل، فرآیند تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
20. تاثیر نشاط سازمانی بر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران)
کلیدواژه ها: نشاط سازمانی، نوآوری سازمانی، علاقه به کار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9