Eghtesad Novin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Eghtesad Novin Bank در رتبه 13 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 124 مقاله در رابطه با Eghtesad Novin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1879 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 48 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Eghtesad Novin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034686 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034686 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Eghtesad Novin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Eghtesad Novin Bank
papers Eghtesad Novin Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Eghtesad Novin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. ارزیابی مکان های مستعد جهت نصب پایانه های فروش بانک اقتصاد نوین با استفاده از روش های آماری
کلیدواژه ها: پایانه فروش:درخت تصمیم؛ پارتیشن بندی بازگشتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 24 -
22. بررسی نگرش مشتریان به بانکداری اینترنتی بر اساس تیوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، پذیرش فناوری، تیوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده، کیفیت شبکه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 16 -
23. بررسی رابطه بین تصویر سازمانی، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان تاثیر آنها بر ارزش درک شده مشتری (مطالعه موردی مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب مشهد)
کلیدواژه ها: تصویر سازمانی، کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان، ارز در شده مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
24. بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید، کیفیت خدمات بانکی و ارزش درکشده مشتری (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین شعب مشهد)
کلیدواژه ها: بازارگرایی، موفقیت محصول جدید، کیفیت درک شده مشتری، ارزش درک شده مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
25. آسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 6 -
26. نقش مدیریت دانش بر رفتارشهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، رفتار شهروندی سازمانی، بکارگیری دانش
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
27. نقش مدیریت دانش بر خودکارآمدی کارکنان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، خودکارآمدی کارکنان، شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
28. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود کارایی سازمان ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک اقتصاد نوین در شهر تهران )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، کارایی ، ریسک اعتباری، سیستم بانکداری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
29. ارزیابی ورتبه بندی شعب بانک اقتصاد نوین شیراز بر مبنای کیفیت خدمات با استفاده از تکنیک topsis/DEA/AHP
کلیدواژه ها: تکنیک تصمیم گیری،ارزیابی عملکرد،مشتریان، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
30. بررسی نقش پارامتر تسهیلات غیر جاری در پیش بینی کارایی شعب با ترکیب روشهای تحقیق در عملیات و داده کاوی مورد کاوی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: تحقیق در عملیات، تحلیل پوششی داده، کارایی، داده کاوی ،درخت تصمیم
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
31. حذف و کنترل آلاینده های ناشی از آلودگی هوای خزانه داری بانک ها مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: تصفیه هوا، نانوداکت، خزانه داری، نانوفرآیند، شمارش پول
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
32. تعیین رتبه بندی عوامل درون سازمانی موثر بر تجهیز منابع پولی در شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران
کلیدواژه ها: بانک،مهارت کارکنان، تنوع وکیفیت خدمات، عوامل و شرایط فیزیکی، تعداد شعب ، سپرده، تسهیلات اعطایی، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
33. تجزیه و تحلیل تاثیرات مالکیت 40 درصدی سهام بانک اقتصاد نوین برارزش سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر
کلیدواژه ها: ارزش سهام، هولدینگ، توسعه صنایع بهشهر، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
34. تبیین رابطه بین اخلاق کسب وکار و وفاداری سازمانی با بهره وری کارکنان مطالعه موردی: کارکنان بانک اقتصاد نوین استان فارس
کلیدواژه ها: اخلاق کسب وکار، وفاداری سازمانی، بهره وری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
35. بررسی تاثیر عوامل برند بر وضعیت خدمات و وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: مشتریان وفادار، رضایت برند، وضعیت خدمات، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
36. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با رویکرد ارتقا جایگاه رقابتی (مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین در تهران)
کلیدواژه ها: وفاداری، رضایت مشتری، اعتماد، ارزش مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
37. تاثیر بانکداری تلفن همراه در وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: موبایل بانک، وفا داری مشتریان، رضایت مشتریان، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
38. رابطه بین معنویت در محیط کار و هوش فرهنگی با عملکرد شغلی کارکنان مطالعه موردی: کارکنان بانک اقتصاد نوین استان فارس
کلیدواژه ها: معنویت در محیط کار، هوش فرهنگی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
39. عوامل موثر بر استقرار بانکداری شرکتی در بانک اقتصاد نوین و اولویت بندی آنها به روش AHP
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، بانک اقتصاد نوین، تمرکز بر مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
40. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، رضایت، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14