Eghtesad Novin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Eghtesad Novin Bank در رتبه 13 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 124 مقاله در رابطه با Eghtesad Novin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1879 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 48 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Eghtesad Novin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Eghtesad Novin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Eghtesad Novin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Eghtesad Novin Bank
papers Eghtesad Novin Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Eghtesad Novin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)
کلیدواژه ها: رتبه بندی خدمات الکترونیکی، رضایت مشتریان، مشتریان اینترنتی شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
62. نقش ابعاد ارزش ویژه برند در پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: آگاهی از برند ،کیفیت درک شده از برند ، تداعی برند، وفاداری برند، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
63. بررسی رابطه بین سازمان پاسخگوی سریع (FRO) با سطح وفاداری مشتریان در بانک اقتصادنوین شهر تهران
کلیدواژه ها: مدل FRO ،وفاداری مشتریان،بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
64. بررسی رابطه میان چابکی سازمانی و موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مطالعه موردی: شعب درجه یک بانک اقتصاد نوین شهر تهران
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، بانک اقتصاد نوین شهر تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
65. بررسی رابطه میان یادگیری سازمانی و موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مطالعه موردی: شعب درجه یک بانک اقتصاد نوین شهر تهران
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، بانک اقتصاد نوین شهر تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
66. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری شرکتی و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با استفاده از روش AHP ( مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین )
کلیدواژه ها: کیفیت، کیفیت خدمات، بانکداری شرکتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
67. عنوان:مطالعه رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان در شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی عملکرد کارکنان ،ارتقاء عملکرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
68. بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش رضایت مندی مشتری مطالعه موردی شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، بانک های اقتصاد نوین ، کلان شهر اهواز
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
69. بررسی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی کارکنان سازمان (مطالعه مورد ی:بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: سبک رهبری، رضایت شغلی، کارکنان، بانک اقتصادنوین
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
70. تحلیل معیارهای ارزیابی عملکرد سازمانی بر اساس مدل BSC (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، تحلیل عاملی تأییدی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
71. تأثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ، چابکی سازمان ، بانک اقتصادنوین
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 5 -
72. بررسی ارتباط بین نسبت های کارایی عملیاتی و EPS بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: بانک اقتصاد نوین، نسبت های کارایی عملیات، EPS
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
73. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، رضایت مشتری، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
74. رابطه بین عدالت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان(مورد مطالغه:کارکنان بانک اقتصاد نوین شهر تهران)
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی-عدالت رویه ای-عدالت توزیعی-عدالت مراوده ای-تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
75. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان)مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین شهر تهران(
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، تعهد سازمانی، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
76. بررسی تداعی های برند ناشی از اعتماد و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین در استان گیلان
کلیدواژه ها: برند، وفاداری مشتری، اعتماد به برند، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
77. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد کارکنان بانک اقتصاد نوین تهران
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری ، ارزیابی عملکرد ، عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
78. بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (براساس مدل کیفیت خدمات گرون روسی) مطالعه موردی : بانک اقتصاد نوین تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری ، ادارک و کیفیت خدمات، ابعاد کاربردی فنی، تصویر ذهنی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
79. بررسی تطبیقی میزان رضایت و انتظارات مشتریان بانک های اقتصاد نوین و صادرات از کیفیت خدمات بانکی مطالعه موردی شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: بانک اقتصاد نوین، بانک صادرات، کیفیت خدمات ، رضایت مندی، بانکداری خصوصی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
80. تأثیر نسبت استفاده دستگاه کارت خوان و خودپرداز وبه افزایش جذب سرمایه در بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، دستگاه خودپرداز، کارایی هزینه ، مدیریت هزینه، مدیریت دارایی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6