Parsian Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Parsian Bank در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 210 مقاله در رابطه با Parsian Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 189 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 3215 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 24 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Parsian Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Parsian Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Parsian Bank
List papers Parsian Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 189 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Parsian Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی عوامل موثر بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: شعبه های شرق و مرکز استان مازندران بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: قصد پذیرش بانکداری موبایل، لذت درک شده، سودمندی درک شده، راحتی آنلاین، امنیت
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
2. بررسی متغیرهای میانجی موثر بر رابطه بین آگاهی برند و وفاداری در سازمان های خدماتی ( مورد مطالعه : مشتریان شعب شرق بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: آگاهی برند ، اعتماد مشتریان ، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
3. بررسی شاخص های افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک: مطالعه موردی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ، کاربران تجارت الکترونیک ، داده کاوی ، دسته بندی کاربران ، مشتری و اعتماد
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
4. در عصر تحولگرایی؛ تحلیلی از رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری مورد مطالعه بانک پارسیان شهر اصفهان
کلیدواژه ها: تسهیم دانش، نوآوری، مدل دیکسون، تحولگرایی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
5. ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و رابطه آن با فناوری اطلاعات در شعب بانک پارسیان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، خلق دانش، سازماندهی دانش، تسهیم دانش، بکارگیری دانش، فناوری اطلاعات، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
6. موفقیت سازمانی شعب بانک پارسیان استان سمنان با توجه به نقش هوش تجاری (کسب کار) و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: هوش تجاری (کسب کار)، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت سازمانی
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
7. بررسی نقش تعدیل گر اخلاق حرفه ای در رابطه فرهنگ سازمانی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
8. تاثیر مدیریت انتگرالی بر اخلاق حرفه ای(مورد مطالعه بانک پارسیان سطح شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت انتگرالی، اخلاق حرفه ای ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
9. بررسی نقش میانجی عملکرد تیم بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و کیفیت خدمات در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، رهبری، عملکرد ، کیفیت
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
10. ارزیابی تاثیر تکنولوژی کسب و کار الکترونیک بر رقابت عملیاتی و سود آوری شرکت (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: تکنولوژی کسب و کار الکترونیک، رقابت عملیاتی، سودآوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
11. بررسی تاثیر مدیریت هویت برند بر وفاداری و قصد خرید مشتری با نقش میانجی گری بازاریابی رابطه ای در شعب منتخب بانک پارسیان شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند، بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتریان، قصد خرید، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
12. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت دانش مشتری ، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
13. بررسی میزان تاثیر بازاریابی بانکی بر عملکرد بانک ها (مطالعه موردی بانک پارسیان استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، عملکرد بانک، مشتریان هدف ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
14. بررسی نقش میانجی عملکرد تیم بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و کیفیت خدمات در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، رهبری، عملکرد ، کیفیت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
15. تاثیر ابعاد فناوری اطلاعات مبتنی بر مدل دلون و مک لین بر عملکرد فردی کاربران همراه بانک پارسیان با تبیین نقش تعدیل کننده ابعاد فرهنگی هال
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، عملکرد فردی کاربران، ادراک از زمان، ابعاد فرهنگی هال، کیفیت خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
16. بررسی نقش پایداری نوآوری سازمانی بر عملکرد سازمان(مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک پارسیان در شهر رشت)
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی پایدار، نوآوری محصول، نوآوری اداری، نوآوری فرایند، عملکرد سازمان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
17. بررسی ویژگی های وب سایت و رضایت کاربران با اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کاربرد وب سایت مشتریان بانک پارسیان ، اعتماد الکترونیکی ،رضایت کاربران ، مشتریان الکترونیکی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 24 -
18. بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه (مورد مطالعه : مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری همراه، محرک های توصیه الکترونیک، اعتماد اولیه، کیفیت استدلال، حجم، ارزش، سازگاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
19. بررسی رابطه بین آموزه های دینی و بانکداری الکترونیک با افزایش منابع بانکی اسلامی بدون ربا در شعب بانک پارسیان کرمان
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی بدون ربا، منابع بانکی، آموزه های دینی، بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
20. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی(بانک پارسیان) با استفاده از تکنیک سلسه مراتبی (AHP)
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، AHP ، ،وفاداری مشتری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16