Parsian Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Parsian Bank در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با Parsian Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Parsian Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Parsian Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Parsian Bank
papers Parsian Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Parsian Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی ویژگی های وب سایت و رضایت کاربران با اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کاربرد وب سایت مشتریان بانک پارسیان ، اعتماد الکترونیکی ،رضایت کاربران ، مشتریان الکترونیکی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 24 -
22. بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه (مورد مطالعه : مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری همراه، محرک های توصیه الکترونیک، اعتماد اولیه، کیفیت استدلال، حجم، ارزش، سازگاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
23. بررسی رابطه بین آموزه های دینی و بانکداری الکترونیک با افزایش منابع بانکی اسلامی بدون ربا در شعب بانک پارسیان کرمان
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی بدون ربا، منابع بانکی، آموزه های دینی، بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
24. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی(بانک پارسیان) با استفاده از تکنیک سلسه مراتبی (AHP)
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، AHP ، ،وفاداری مشتری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
25. ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنعت بانکداری مطالعه موردی: ستاد بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نوآوری، مدیریت نوآوری، شکاف نوآورانه ، سیستم نوآوری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
26. ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت دانش در بانک ها ( مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کاربست مدیریت دانش، عوامل انسانی، عوامل محیطی، عوامل سازمانی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
27. تاثیر تبلیغات با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر عملکرد تجاری سازمان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، ارزش ویژه برند ، عملکرد شرکت، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
28. بررسی تاثیر درگیری مشتریان بر اعتماد اولیه با میانجی گری محرک های توصیه الکترونیک(مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: درگیری مشتری، محرک های توصیه الکترونیک،اعتماد اولیه، ارزش، سازگاری.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
29. واکاوی نقش کیفیت ادراک شده از خدمات در رضایت مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده خدمات، رضایت مشتریان، مدل سروکوال، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 25 -
30. عوامل تعیین کننده قابلیت نوآوری و ارتباط آن با عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری، فرهنگ سازمانی، اشتراک دانش، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
31. تاثیر ساز و کار حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی مدیریت سود در بانک پارسیان منطقه تهران
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی ، مسئولیت اجتماعی ، مدیریت سود ، عملکرد مالی ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
32. بررسی تاثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، تصویر شرکت، رفتار مشتریان، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
33. اثر گذاری شاخص کفایت سرمایه و ریسکهای بانکی بر شاخص ثبات و عملکرد مالی در بانک پارسیان با تاکید بر ریسک اعتباری و نقدینگی
کلیدواژه ها: ثبات بانکی، اندازه بانک، نسبت سرمایه، ریسک نقدینگی، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
34. تاثیر هوش سازمانی بر رفتارهای سیاسی در سازمان(مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، ابعاد هوش سازمانی ، رفتار سیاسی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
35. بررسی کیفیت خدمات بانکی و اولویت های آنها از دید مشتریان بانک پارسیان در خراسان رضوی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانک،مقیاس سرکووال، اولویت بندي کیفیت خدمات ،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
36. بررسی تاثیر سیرت نیکوی مدیران و مهارت های ارتباطی آنان بر کاهش بیگانگی شغلی کارکنان در بانک های پارسیان در استان فارس
کلیدواژه ها: سیرت نیکوی مدیران، مهارت های ارتباطی، بیگانگی شغلی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
37. بررسی میزان تاثیر بازاریابی بانکی بر عملکرد بانک ها (مطالعه موردی بانک پارسیان استان خراسان)
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، عملکرد بانک، مشتریان هدف ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
38. تاثیر سازو کار حاکمیت شرکتی خوب و مسئولیت اجتماعی شرکت برعملکرد مالی و همچنین از طریق مدیریت سود به عنوان یک متغیر واسطه (مورد مطالعه: بانک پارسیان منطقه شرق شهر تهران)
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی خوب، مسئولیت اجتماعی شرکت، مدیریت سود، عملکرد مالی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
39. تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی : بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
40. بررسی نقش فناوری اینترنت و عملکرد سازمانی با جهت گیری تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اینترنت، عملکرد سازمانی، تجارت الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8