Parsian Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Parsian Bank در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با Parsian Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Parsian Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Parsian Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Parsian Bank
papers Parsian Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Parsian Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی و امکان سنجی حسابداری منابع انسانی (مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بانک پارسیان،منابع انسانی،مدل رگرسیون،پرسشنامه،آزمون میانگین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
42. استفاده از دسته بندی کاربران برای افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی بانک پارسیان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، کاربران تجارت الکترونیک، داده کاوی، دسته بندی کاربران، مشتری و اعتماد.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
43. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتماد به برند، وفاداری مشتریان و بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
44. شناسایی عوامل موثر بر هوش تجاری از دیدگاه مدیران و اولویت بندی آن با AHP با مطالعه موردی بر روی بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: هوش تجاری، تحلیل سلسله مراتبی، آزمون T ، پشتیبانی از کارایی سازمان، پشتیبانی از کاربر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
45. تاثیر قابلیت نوآوری وتسهیم دانش بر عملکرد نوآوری وعملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری،تسهیم دانش،عملکرد نوآوری،عملکرد بازاریابی،نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 42 -
46. تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران بانک پارسیان بر رضایت شغلی کارکنان
کلیدواژه ها: مهارت ارتباط کلامی - مهارت ارتباط غیرکلامی کلامی - مهارت شنود - رضایت شغلی – بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 27 -
47. بررسی مدل هوشمندی کسب و کار جهت پیاده سازی رویکرد مدیریت مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، تصویر برند، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
48. عوامل موثر در استقرار سیستم CRM در بانک پارسیان (شهر تهران) و اولویت آن ها
کلیدواژه ها: بانک ، نیروی انسانی ، پرسنل ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
49. بررسی تاثیر رهبری موثق بر خلاقیت کارکنان (مطالعه موردی بانک پارسیان)
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
50. مطالعه تطبیقی میزان استقرار بازاریابی خیرخواهانه و بازاریابی سبز در نظام بانکداری دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و بانک های اقتصاد نوین، سرمایه و بانک پارسیان استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خیرخواهانه، بازاریابی سبز، نظام های بانکداری دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
51. بررسی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی سیستم های هوش تجاری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب غرب بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: اثربخشی سیستم های هوش تجاری، استراتژی سازمانی، ساختار سازمانی، فرایند سازمانی، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
52. اثر کیفیت خدمات ارزی، اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: بانکداری بین الملل بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادارک شده، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
53. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، بانکداری، بازاریابی، اقتصاد، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
54. مکان یابی شعب بانک پارسیان با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه
کلیدواژه ها: مکانیابی، الگوریتم ژنتیک چندهدفه، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
55. مکان یابی شعب بانک پارسیان با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری چندهدفه
کلیدواژه ها: مکانیابی، الگوریتم رقابت استعماری چندهدفه، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
56. بررسی رابطه سرمایه انسانی با عملکرد مالی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی ، عملکرد مالی ، فرمول کوکران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
57. بررسی پیامدهای مدیریت استعداد در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، صنعت بانکداری، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
58. بررسی تاثیر رضایت ، تعهد و اعتماد بر وفاداری مشتریان در تجارت موبایلی (مطالعه موردی: هلدینگ بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: تجارت سیار، رضایت، وفاداری، تعهد، اعتماد، هلدینگ پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
59. بررسی تاثیر عوامل سازمانی ( فردی , گروهی, فناوری اطلاعات و مدیریتی) و سکوت سازمانی برعملکرد بانک پارسیان شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، سکوت سازمانی، عملکرد، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
60. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان شهرستان مشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تصویر بانک، قصد استفاده مجدد، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12