Parsian Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Parsian Bank در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با Parsian Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Parsian Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Parsian Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Parsian Bank
papers Parsian Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Parsian Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و توانمندسازی کارکنان در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، توانمندسازی کارکنان، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
102. بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و مشارکت کارکنان در تصمیم گیری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، مشارکت کارکنان در تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
103. تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری،اعتماد، ،شهرت واعتبار، وفاداری شعب بانک پارسیان استان گیلان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
104. بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان )
کلیدواژه ها: بازارگرایی، مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی بین بخشی، نوآوری فرایند
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
105. اولویت بندی معیارهای انتخاب کارکنان شایسته جهت ورود به بانک پارسیان
کلیدواژه ها: استخدام،نیروی کار،مدیریت نیروی انسانی،شایسته سالاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
106. تبیین عوامل اثرگذار بر اعتبار و شهرت سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری،اعتماد، ،شهرت واعتبار، وفاداری،شعب بانک پارسیان استان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
107. بررسی عوامل موثر بر نسبت های سودآوری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نسبت های سودآوری، بانک پارسیان، عوامل درون بانکی، عوامل برون بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
108. شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی مطالعه موردی : بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، تصویر شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
109. شناسایی و اولویت بندی شاخص های انتخاب کارکنان مستعد جهت ورود به بانک پارسیان
کلیدواژه ها: استخدام نیروی کار، مدیریت نیروی انسانی، روش تحلیل عاملی اکتشافی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
110. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش موردمطالعه : کارکنان ادارات مرکزی بانک پارسیان سال 1391
کلیدواژه ها: مدیریت دانش،فرهنگ سازمانی ،تعهدبه مشارکت،انطباق پذیری،رسالت سازمانی ،سازگاری سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
111. تبیین رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در اینترنت بانک مطالعه موردی مشتریان شعب بانک پارسیان در شهر زنجان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی ، وفاداری مشتری ، رضایتمندی مشتری ، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
112. رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه نوآوری فردی (مطالعه موردی:بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: خلاقیت،نوآوری،بانک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
113. ارزیابی میزان تاثیر معیارهای مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، ارتباط با مشتری ، بانک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
114. ارتباط بین بدهی های جاری به کل بدهی ها با نسبت بازده عملیاتی (اثرات آن در کارایی بانک) (مطالعه موردی :بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بدهی، بدهی جاری، بازده،بازده عملیاتی، نسبت بازده عملیاتی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
115. بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه 56 ( استان های گلستان، مازندران، سمنان)
کلیدواژه ها: دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
116. بررسی کیفیت خدمات ادراکی در رضایت مشتریان از خدمات اینترنت بانک در شعب حوزه جنوب غرب تهران(مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتریان، خدمات، بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
117. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
118. بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
119. بررسی و تعیین مؤلفه های مؤثر بر سودآوری بانک
کلیدواژه ها: سودآوری، بانک، بانک پارسیان، مدیریت نقدینگی، مدیریت ریسک اعتباری، تورم
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
120. شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، جو سکوت، رفتار سکوت، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9