Parsian Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Parsian Bank در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با Parsian Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Parsian Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Parsian Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Parsian Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Parsian Bank
papers Parsian Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Parsian Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. بررسی میزان تاثیر مدیریت مشارکتی بر اثربخشی کارکنان بانکها (مطالعه موردی: بانک پارسیان شعب اصفهان)
کلیدواژه ها: مدیریت مشارکتی، مهارتهای شغلی، خلاقیت و نوآوری، انعطاف پذیری، اثربخشی، دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
142. بررسی ارزیابی عملکرد خدمات بانکی و رابطه آن با چابکی سازمانی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد خدمات بانکی ، چابکی سازمانی ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
143. بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران با تعهد و هوش سازمانی کارکنان
کلیدواژه ها: مهارت ارتباطی، تعهد سازمانی، هوش سازمانی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
144. بررسی پذیرش بانک مجازی و ارتباط آن با سودمندی مشتریان (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، سودمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
145. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش شعب بانک مجازی در شهر قم (مورد مطالعه، مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، فواید ادراک شده، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
146. بررسی نگرش رفتاری مشتریان نسبت به پذیرش شعب بانک مجازی (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، نگرش رفتاری، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
147. بررسی تأثیر رضایتمندی مشتریان در پذیرش بانک مجازی ( مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، رضایتمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
148. شناسایی و آسیب شناسی واحد روابط عمومی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: روابط عمومی،آسیب شناسی،مدل شش جعبه،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
149. بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
150. بررسی نقش برند در سودآوری بانک پارسیان و میزان تاثیر گذاری آن بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، سودآوری ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
151. عوامل فردی تاثیرگذار بر موفقیت طرحهای سرمایه گذاری کارآفرینان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کارآفرینی، طرح های سرمایه گذاری، نوآوری، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
152. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکردبانک پارسیان
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی،مدیریت استراتژیک منابع انسانی ، عملکرد،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
153. بررسی کیفیت خدمات ادراک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:بانک پارسیان شهرستان کرج
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ادراک شده ، کیفیت رابطه ، وفاداری مشتریان ، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
154. بررسی رابطه سبک های رهبری تحول آفرین ومبادله ای با توانمندسازی روانشناختی کارکنان صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، رهبری مبادله ای، توانمندسازی روانشناختی ،
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 22 -
155. بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش ویژهبرند (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، مدیریت دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، خلق ارزش مشتری، معرفی ارزش برایمشتری و حفظ و توسعه تعاملات با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
156. بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی شعب در بانک (مطالعه موردی : شعب بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: مهارت کارکنان ، تنوع وکیفیت خدمات ، سپرده، تسهیلات اعطایی، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
157. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتریان، خدمات بانکی، سروکوآل ، بانک پارسیان، شهر تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
158. مقایسه دیوانسالاری بانکهای خصوصی و دولتی بر اساس الگوی مینتزبرگ (مورد مطالعه بانکهای دولتی و خصوصی در استان زنجان)
کلیدواژه ها: مینتزبرگ ، بوروکراسی حرفهای ، بانک ملی ، بانک پارسیان ، بوروکراسی ماشینی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
159. عوامل داخلی موثر بر سودآوری شعب در بانک مطالعه موردی: شعب بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، سودآوری ، مدیریت نقدینگی ، تسهیلات ،سپرده ها مدیریت هزینه ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
160. مولفه های موثر بر موفقیت بانکها و موسسات مالی در تخصیص منابع بانکی شعب دربانک مطالعه موردی: شعب بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: بانک، تسهیلات اعطایی، مدیریت نقدینگی ، تعداد پرسنل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12