Bank Pasargad

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Pasargad در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 166 مقاله در رابطه با Bank Pasargad تهیه و منتشر شده است که شامل 150 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 2395 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 23 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Pasargad منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Pasargad در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Pasargad
List papers Bank Pasargad
از سال 1390 تا کنون تعداد 150 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Pasargad منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تبیین رابطه بین اعتبارات بانکی و اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: اعتبارات بانکی، اقتصاد مقاومتی، بانک پاسارگاد، مخارج دولت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
2. بهینه سازی صف انتظار و سیستم های کارامد ارائه خدمت بانک ها (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: بهینه سازی، شبیه سازی، سیستمصف، زمان انتظار مشتریان، میزانبیکاری، شبیه سازی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم های تولیدی و خدماتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 7 -
3. بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و تصویر برند بر ارزش ویژه برند خدماتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: تجربه، اعتماد، تصویر برند، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
4. بررسی ارتباط استفاده از خدمات الکترونیکی تلفن همراه با جذب مشتری (مورد مطالعه شعب بانک پاسارگاد در استان تهران)
کلیدواژه ها: اطمینان پذیری ، بانکداری ، خدمات الکترونیکی، تلفن همراه، بهره وری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
5. نقش میانجی گرایش کارآفرینانه در تاثیر رهبری دوسوتوان بر عملکرد (مورد مطالعه بانک پاسارگاد گیلان)
کلیدواژه ها: رهبری دوسوتوان ، گرایش کارآفرینانه ، عملکرد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی کارآفرینی با شعار توسعه استعداد کارآفرینی:راهی به سوی تحول
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
6. تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر بازاریابی دهان به دهان در بین مشتریان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: ارزش درک شده، کیفیت خدمات، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
7. تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقشی مشتری با توجه به نقش معنویت مشتری و دلبستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: درک مسئولیت اجتماعی شرکت ، هم آفرینی ارزش ، رفتار شهروندی مشتری، رفتار مشارکت مشتری، دلبستگی عاطفی به برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
8. بررسی رضایت مشتریان استفاده کننده از تکنولوژی ای- بنکینگ (مورد مطالعه: شعب غرب بانک پاسارگاد استان تهران)
کلیدواژه ها: تکنولوژی ای- بنکینگ، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در علوم، مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
9. بررسی تاثیر نگرانی های امنیتی، ریسک ادراک شده و اعتماد بر وفاداری به بانکداری اینترنتی در شعب بانک پاسارگاد در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: نگرانی های امنیتی، ریسک ادراک شده، اعتماد، وفاداری به بانکداری اینترنتی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
10. بررسی نقش سهولت خدمات، تجربه خدمات و ارزش درک شده خدمات بر رضایت درک شده و قصد بازدید مجدد: مورد مطالعه بانک پاسارگاد شهرستان آمل
کلیدواژه ها: سهولت خدمات، تجربه خدمات، ارزش درک شده خدمات، رضایت درک شده
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
11. ارائه مدلی به منظور ارزیابی عملکرد صنعت بانک داری با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد استان خوزستان)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، صنعت بانک داری، دلفی فازی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 33 -
12. بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری نگرش برند (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت، نگرش برند، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
13. بررسی تاثیر هوش معنوی بر مهارت های خودمدیریتی کارکنان-مورد مطالعه:بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: هوش معنوی، مهارت های خود مدیریتی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
14. بررسی تاثیر ابعاد امنیتی خدمات الکترونیک بر کیفیت و قصد استفاده (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: ابعاد امنیتی خدمات الکترونیک، کیفیت، قصد استفاده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی وهفتمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 33 -
15. بررسی رابطه بین نوع فرهنگ سازمانی با رضایتمندی مشتری در بانک پاسارگاد تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی ، رضایتمندی مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
16. بررسی تأثیر هوش تجاری بر شاخص های گرایش کارآفرینانه در سازمان (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، گرایش کارآفرینانه ( نوآوری، پیشگامی، ریسک پذیری، رقابت تهاجمی، استقلال طلبی)
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
17. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری رضایت مشتری ( موردمطالعه : بانک پاسارگاد استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، وفاداری مشتری ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
18. بررسی فعالیت های بازاریابی درونی وارتباط آن با رفتار شهروندی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، بانک، رفتار شهروندی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
19. بررسی عوامل موثر بر ارتباط CRM و ISO10004 و تاثیر آن در رضایتمندی مشتریان درتحول دیجیتال : مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریCRM، وفاداری مشتری، ایزو10004، رضایت مشتری، تحول دیجیتال
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
20. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20