Bank Pasargad
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Pasargad در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با Bank Pasargad تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Pasargad منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Pasargad در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Pasargad
papers Bank Pasargad
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Pasargad منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی فعالیت های بازاریابی درونی وارتباط آن با رفتار شهروندی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، بانک، رفتار شهروندی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
22. بررسی عوامل موثر بر ارتباط CRM و ISO10004 و تاثیر آن در رضایتمندی مشتریان درتحول دیجیتال : مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریCRM، وفاداری مشتری، ایزو10004، رضایت مشتری، تحول دیجیتال
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
23. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
24. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
25. بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان شعب ممتاز مرکز و غرب بانک پاسارگاد شهر تهران
کلیدواژه ها: رفتارشهروندی سازمانی؛ رضایت مشتری، نوع دوستی،جوانمردی، وجدان کاری، مشارکت سازمانی، نزاکت،بانک پاسارگاد.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
26. تاثیر شخصیت برند بر وفاداری و تمایل به پرداخت بیشتر با بررسی نقش عشق به برند (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: شخصیت برند، عشق به برند، وفاداری، تمایل به پرداخت بیشتر، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
27. بررسی تاثیر استقرارسیستم های اطلاعات مدیریت بر مدیریت انرژی در ساختمانها مطالعه موردی: ساختمان های بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات مدیریت، مدیریت انرژی، ساختمان هوشمند، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر،داده کاوی و داده های حجیم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
28. نقش تعدیل گر کیفیت خدمات پشتیانی بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی و شایستگی محوری بانک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات پشتیان، بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی، شایستگی محوری بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
29. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
30. بررسی اثرات اخلاق مراقبت سازمانی بر مشارکت در رفتارهای مرتبط با پایداری (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک پاسارگاد شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اخلاق مراقبت سازمانی، هویت سازمانی، واکنش عاطفی پایداری سازمانی، مشارکت در رفتارهای مرتبط با پایداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
31. بررسی رابطه حوزه های کلیدی سازمانی با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد شیراز
کلیدواژه ها: حوزه های کلیدی، مدیریت دانش، بانک پاسارگاد شیراز
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
32. پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس ویژگی های شخصیتی کمال گرایی در کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، کمال گرایی، عملکرد شغلی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 24 -
33. پیش بینی کارآفرینی سازمان بر اساس کمال گرایی کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی، کمال گرایی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
34. پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس کمال گرایی کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: عملکرد شغلی،کمالگرایی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
35. بررسی عوامل موثر بر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ادراک شده از طریق موبایل (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران)
کلیدواژه ها: شایستگی تکنولوژی، پشتیبانی کارکنان، نوآوری، مدیریت اطلاعات مشتری، کیفیت خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری ادراک شده از طریق موبایل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
36. بررسی میزان رضایت مشتری براساس مدل سروکوال (مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد بوشهر)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،مدل سروکوال ،بهبود عملکرد ،تعالی سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
37. پیشران های کیفیت ارتباط و ارتباط بلند مدت با مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباط، مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
38. بررسی تاثیر سبک رهبری تحول گرا بر توانمندسازی روانشناختی با درنظرگرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: سبک رهبری تحول گرا، توانمندسازی روانشناختی، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
39. بررسی فاصله بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تحلیل فاصله، ادراکات و انتظارات مشتریان، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
40. بررسی تاثیر مدیریت هویت برند و مسیولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد برند و رفتار شهروندی برند با نقش میانجی گری تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند، مسیولیت پذیری اجتماعی، تعهد سازمانی، عملکرد برند، رفتار شهروندی برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15