Bank Pasargad
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Pasargad در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با Bank Pasargad تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Pasargad منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Pasargad در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Pasargad
papers Bank Pasargad
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Pasargad منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. تاثیر عوامل سازمانی بر استقرار سیستم های اطلاعات استراتژیک مطالعه موردی شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: استقرار سیستم های اطلاعات استراتژیک، عوامل سازمانی، حمایت مدیران رده بالا و برنامه راهبردی سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
122. بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی 4 - پی در بانک های دولتی و خصوصی - مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی 4پی ، قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
123. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترنیکی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
124. ارائه مدل بهینه سازی دو مرحله ای جهت مدیریت دارایی و بدهی بانکهای تجاری ایران مورد مطالعاتی بانک پاسارگاد ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دارایی و بدهی، الزامات کمیته بال، مصوبات شورای پول و اعتبار، قوانین بانک مرکزی، برنامه ریزی سیمپلکس و حمل و نقل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
125. عوامل مؤثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: میل به روابط اجتماعی، راحتی ادراک شده از دستگاه خودپرداز، راحتی کانال اینترنت بر انتخاب کانالاینترنت، میل به کنترل اطلاعات شخصی، انتخاب کانال دریافت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
126. بررسی تاثیر ابعاد آزردگی عاطفی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک پاسارگاد شهر تهران
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، ابهام شغلی، تعارض در نقش، حجم زیاد کار، فشار کار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
127. بررسی تاثیر فرهنگ بر ارزش برندهای خدماتی(مورد مطالعه شعب بانک پاسارگاد خراسان)
کلیدواژه ها: برند، فرهنگ سازمانی، سرمایه انسانی، خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
128. بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تجارت سیار، قصد خرید، بانکداری اینترنتی، رضایت مصرف کنندگان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
129. بررسی نقش مدیریت سرمایه انسانی بر تعهد سازمانی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت سرمایه انسانی، تعهد سازمانی، مولفه های سرمایه انسانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
130. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان حقیقی بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اعتماد، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
131. بررسی موانع مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی از دیدگاه کارکنان مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تسهیم دانش،مدیریت دانش، بانکداری الکترونیک، موانع، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
132. بررسی نقش بانکداری الکترونیک در کاهش مصرف کاغذدر بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، کاغذ، بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
133. بررسی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان مازندران
کلیدواژه ها: انگیزش، رضایت شغلی، پیشرفت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
134. بررسی عوامل موثر بر بی اتگیزگی کارکنان مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان مازندران
کلیدواژه ها: بی انگیزگی، نارضایتی شغلی، عدم امنیت شغلی، پیشرفت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
135. شناسایی عوامل کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و بررسی ارتباط آن با رضایت مشتری در بانک پاسارگاد شهر تهران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری اینترنتی، کیفیت خدمات، سرو کوآل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
136. بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران
کلیدواژه ها: وفاداری،بانک پاسارگاد ، مدل سازمان های پاسخگوی سریع
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
137. بررسی تاثیر عملیات منابع انسانی استراتژیک (SHR) بر عملکرد نوآورانه کارکنان (با مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: عملیات منابع انسانی استراتژیک ، گزینش کارکنان، پلکان پیشرفت کاری ارزیابی لیافت و شایستگی کارکنان، خلاقیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
138. تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: برندینگ خدماتی، ابعاد برند خدمات، نگرش برند، رضایت برند، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 22 -
139. بررسی عوامل تاثیرگذار بر پیاده سازی و توسعه سیستم اطلاعاتی در منابع انسانی مطالعه موردی : شعب بانک پاسارگارد استان تهران
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات منابع انسانی، انگیزش منابع انسانی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
140. تبیین تاثیر مشتری گرایی و مدیریت دانش بر موفقیت CRM با میانجی گری متغیرهای سازمانی شعب بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مشتری گرایی، فناوری ارتباط با مشتری، متغیر های سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15