Bank Pasargad
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Pasargad در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با Bank Pasargad تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Pasargad منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Pasargad را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Pasargad در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Pasargad
papers Bank Pasargad
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Pasargad منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته های مشتریان (موردبررسی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: کیفیت، خدمت، انتظارات، کیفیت خدمات، مدل سروکوال، مدل کانو
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
142. کنکاشی پیرامون بررسی تأثیر متغیرهای پولی بر جذی منابع بانکی در بانک پاسارگاد ومقایسه آن با بانک های منتخب
کلیدواژه ها: متغیرهای پولی، بانک پاسارگاد، مدلARDL/مدل پنل دیتا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
143. بررسی نقش متغیرهای پولی بر جذب منابع بانکی (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: متغیرهای پولی، مدلARDL ، بانک پاسارگاد، سپرده های بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
144. بررسی عوامل تاثیرگذار بر منابع انسانی در مدیریت دانش سازمانی (موردمطالعه:بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، مزیت رقابتی ، منابع انسانی ، توانمندسازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
145. بررسی رابطه میان ویژگی های سازمان یادگیرنده با یادگیرنده بودن سازمان بر اساس مدل مایکل مارکوات (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد)
کلیدواژه ها: سازمان یادگیرنده، یادگیری سازمانی، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
146. عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک پاسارگاد:نقش حمایت دولت در پذیرش بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: مدل پیکاراینن، پذیرش، بانکداری اینترنتی ، سودمندی ادراک شده، حمایت دولت
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
147. بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: بانک پاسارگاد شهر قم
کلیدواژه ها: تبلیغات، ترفیع، برند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
148. مدیریت ریسکهای ناشی از تحولات و کاربردهای تجارت الکترونیک در بانکداری با تأکید بر ریسک عملیاتی مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ریسک، مدیریت، تجار الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
149. بررسی ارتباط بین چرخه های تئوری بیوریتم و میزان رضایتمندی کارکنان بانک (مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: بیوریتم ، چرخه های فیزیکی ، چرخه های حسی، چرخه های ذهنی ،رضایتمندی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
150. بررسی تأثیر کارایی خدمات الکترونیک بر تقویت ارتباط مؤثر با مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
151. ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، سهم بازار، محیط رقابتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
152. شناسایی مهمترین استراتژیهای موثربرافزایش اعتمادوجذب مشتریان وفادار به بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک پاسارگاد شهرستان زنجان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اعتمادسازی، جذب مشتری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
153. مدیریت ارتباطبا مشتری رویکردی برای بهبود وفاداری مشتری مطالعه موردی: بانک پاسارگاد شهرستانخرم آباد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت، اعتماد تصویر ذهنی، تعهد، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 10