Karafarin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Karafarin Bank در رتبه 24 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 41 مقاله در رابطه با Karafarin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 32 مقاله کنفرانسی و 9 مقاله ژورنالی شامل 659 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 18 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Karafarin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034699 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Karafarin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034699 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Karafarin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Karafarin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Karafarin Bank
papers Karafarin Bank
از سال 1385 تا کنون تعداد 32 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Karafarin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. ارائه الگوی سبک رهبری متناسب با فرهنگ سازمانی بانک کارآفرین در راستای رضایت شغلی کارکنان
کلیدواژه ها: سبک رهبری، فرهنگ سازمانی، رضایت شغلی کارکنان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 23 -
2. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی، مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت، تبلیغ و محیط ارائهخدمات بر حفظ مشتریان با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شدهمطالعه موردی: مشتریان بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی،مسئولیت پذری اجتماعی شرکت،تبلیغ،محیط ارائه خدمات،حفظ مشتریان،ارزش ادراک شده ،بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 33 -
3. بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر توانمندسازی کارکنان
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، توانمندسازی کارکنان، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
4. واکاوی نقش هوشمندی کسب و کار بر عملکرد رقابتی کسب وکار: با تاکید بر نقش میانجی گرایش به کارآفرینی(مطالعه موردی: بانک کارآفرین)
کلیدواژه ها: هوشمندی کسب وکار، گرایش به کارآفرینی، عملکرد رقابتی، بانک کارآفرین.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
5. بررسی چالش های فرآیند جذب اعتبارات خارجی (فاینانس) و سرمایه گذاری خارجی بانک و بازمهندسی آن، مطالعه موردی: بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: بازمهندسی فرآیند های کسب و کار؛ به روش ها؛ زبان مدلسازی BPMN؛ سرمایه گذاری خارجی؛ فاینانس؛ بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
6. محاسبه کارایی و میزان بهره وری شعب انتخابی بانک کارآفرین با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: نکداری، بانک کارآفرین، مدیریت، بهره وری، تحلیل پوششی داده ها (DEA)، مدل CCR ورودی محور، مدل اندرسون و پیترسون (AP)، ضریب بهره وری مالمکوئیست
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
7. تاثیر آموزش در افزایش تعهد سازمانی(مورد مطالعه بانک کارآفرین)
کلیدواژه ها: آموزش، تعهد سازمانی، منابع انسان، پرسش نامه، مدل سازی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
8. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع (مطالعه موردی: بانک کارآفرین)
کلیدواژه ها: گرایش کارآفرینانه، عملکرد شرکت، مدیریت کیفیت جامع
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
9. بررسی تاثیر سیستم های یو پی اس (UPS) بر تعالی سازمانی مورد مطالعاتی : بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: یو پی اس (UPS)، تعالی سازمانی، EFQM، تحلیل عاملی، پرسشنامه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
10. مکان یابی شعب بانک به منظور توزیع بهینه اسناد و مرسولات بانکی با استفاده از مسیله مکان یابی محور میانه با تخصیص چندگانه (مطالعه موردی: شعب بانک کارآفرین در استان تهران)
کلیدواژه ها: مسیله مکانیابی p محور میانه با تخصیص چندگانه ، مدل برنامه ریزی عدد صحیح، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
11. بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند، کارایی وبسایت و رضایت مشتری بر رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و وفاداری مشتری در بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، ارزش ویژه برند، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
12. رابطه حمایت سازمانی با اشتیاق شغلی کارکنان بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: حمایت سازمانی، اشتیاق شغلی، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
13. طراحی مدل ریاضی مدیریت دارایی و بدهی با استفاده از برنامهریزی آرمانی در بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: مدیریت دارایی و بدهی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، برنامهریزی آرمانی، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
14. پیش بینی عملکرد شعب بانک کارآفرین با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مصنوعی
کلیدواژه ها: شبکه عصبی مصنوعی، الگوریتم آموزش، تحلیل پوششی دادهها، مدل بی بی سی ورودی محور، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
15. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کارآفرینی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب بانک کارآفرین استان تهران)
کلیدواژه ها: کارآفرینی، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، سبک رهبری، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
16. محاسبه ارزش افزوده اقتصادی بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: برند ، ارزش افزوده اقتصادی ، درآمد ، ریسک ، ترازنامه
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
17. تعیین نقش برند بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: برند ، دارایی ، نقش برند ، تقاضا
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
18. اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: برند ، بخشبندی بازار ، ارزش افزوده اقتصادی ، نقش برند ، قدرت برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
19. رتبه بندی شعب بانک کارآفرین با استفاده از رویکرد رضایت مندی مشتری از طریق روش های تصمیم گیری چندمعیاره
کلیدواژه ها: اعتماد، اطمینان ، همدلی، خدمات ادراک شده
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
20. بررسی تأثیر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مورد مطالعه: بانک کارآفرین شهررشت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، مدل سروکوال، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12