Karafarin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Karafarin Bank در رتبه 24 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 41 مقاله در رابطه با Karafarin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 32 مقاله کنفرانسی و 9 مقاله ژورنالی شامل 659 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 18 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Karafarin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Karafarin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Karafarin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Karafarin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Karafarin Bank
papers Karafarin Bank
از سال 1385 تا کنون تعداد 32 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Karafarin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. مطالعه تاثیر کیفیت خدمات بر مقاصد رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری ایران مطالعه موردی: بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: قصد رفتاری، وفاداری و ادراک کیفیت خدمات، منطقی، ملموس، پاسخگویی، همدلی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
22. مطالعه تطبیقی تاثیر فراموشی سازمانی هدفمند بر چابکی سازمانی مورد مطالعه:گروه تولیدی صنعتی انتخاب،شعب بانک کارآفرین شهر تهران و سازمان کتابخانه آستان مقدسه قم
کلیدواژه ها: فراموشی سازمانی هدفمند، ، چابکی سازمانی، یادگیری سازمانی، همبستگی، مقایسه تطبیقی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
23. بررسی رابطه مدیریت دانش سازمانی وتعارض سازمان دربانک کارآفرین شهرگرگان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،اجتماعی سازی ،درونی سازی ،برونی سازی ،ترکیب کردن ،تعارض سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
24. بررسی تاثیر عوامل مختلف بر سطوح وفاداری مشتریان موردکاوی بانک کارآفرین استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: سطوح مختلف وفاداری، رضایت مندی، قابلیت اطمینان، تصویر سازمان، میزان و کیفیت ارتباطات، بانک کارآفرین، کرمانشاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 24 -
25. بررسی نقش واحد R&D در افزایش بهره وری و کارایی شعب بانک کارآفرین با به کارگیری مدل هایتحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: تحقیق و توسعه، کارایی و بهره وری، تحلیل پوششی داده ها، مدل BCC ورودی محور، مدل AHP ،پتانسیل واحد ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
26. بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان
کلیدواژه ها: بانک، جذب، آمیخته بازاریابی، کارآفرین، کارکنان، تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
27. کاربرد ارزیابی متوازن (BSC) در ارزیابی عملکرد سیستم بانکداری با استفاده از مدل Dematel (مطالعه موردی بانک کارآفرین ایران)
کلیدواژه ها: ارزیابی متوازن (BSC)، سیستم بانکداری، م دل Dematel، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 23 -
28. استفاده از کارت امتیازی متوازن جهت ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن، ارزیابی عملکرد، راهبرد سازمان، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
29. بررسی تاثیر رضایت مشتری بر وفاداری آنها به سازمان مورد مطالعه: بانک کارآفرین مشهد
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری، وفاداری مشتری، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی
محل انتشار مقاله: تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
30. مدیریت ریسک اعتباری و پیاده سازی آن در بانک کار آفرین
کلیدواژه ها: آزمون اسپیرمن ((spearman s rank test) مدیریت ریسک ((risk management) ، بانک کارآفرین (karafarin bank) - تحلیل ممیز discriminant analysisشاخصهای چندگانه علتهای چند گانه ( MIMIC )
محل انتشار مقاله: نخستین کنگره بین المللی مدیریت ریسک
سال انتشار: ۱۳۸۶
pages: 14 -
31. مدیریت ریسک نقدینگی و پیاده سازی آن در بانک کار آفرین
کلیدواژه ها: آزمون اسپیرمن ((spearman s rank test) مدیریت ریسک ((risk management) ، بانک کارآفرین (karafarin bank) - تحلیل ممیز discriminant analysisشاخصهای چندگانه علتهای چند گانه ( MIMIC )
محل انتشار مقاله: نخستین کنگره بین المللی مدیریت ریسک
سال انتشار: ۱۳۸۶
pages: 12 -
32. شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد " اعتماد " در مشتریان کلیدی بانک ها ( مورد پژوهشی : مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، مشتریان کلیدی، بازاریابی اعتمادی، نماینده امین مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
pages: 15