Saman Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Saman Bank در رتبه 16 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 111 مقاله در رابطه با Saman Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 95 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 1654 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Saman Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Saman Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Saman Bank
papers Saman Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 95 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Saman Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. پیشبینی پذیرش نوآوری فین تک: نقش میانجی هنجارها و قصد استفاده از خدمات فین تک (مطالعه موردی: مشتریان بانک سامان)
کلیدواژه ها: خدمات فین تک هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی، نگرش، کنترل رفتار درک شده، استفاده از فناوری، قصد استفاده از خدمات فین تک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 21 -
2. بازاریابی رابطه مند، نگرشی برای بهبود رضایت مشتریان بانک سامان (مورد مطالعه شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، اعتماد، تعهد، برقراری ارتباطات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
3. بررسی تاثیر پارادوکس سازمانی بر خلاقیت، انرژی سازمانی و تابآوری سازمانی با نقشمیانجی دوسوتوانی یادگیری مورد مطالعه: شعب بانک سامان در شهر تهران
کلیدواژه ها: پارادوکس سازمانی، دوسوتوانی یادگیری، خلاقیت سازمانی، انرژی سازمانی، تابآوری سازمانی؛
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
pages: 21 -
4. بررسی رابطه ویژگی شخصیتی و هوش هیجانی با میانجی گری تعهد سازمانی در کارکنان (تطبیقی بانک سامان و بانک ملی)
کلیدواژه ها: ویژگی شخصیتی، هوش هیجانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
5. بررسی تاثیر سیستم مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مشارکت کارکنان در بانک سامان
کلیدواژه ها: سیستم مدیریت منابع انسانی - عملکرد سازمانی - مشارکت کارکنان
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
6. بررسی عوامل محیطی بر ابعاد ارتباطات بازاریابی (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی، عوامل محیطی، پیشبرد فروش، تبلیغات، بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
7. تاثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک با مشتریان( مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: E-CRM، روابط الکترونیک، مشتریان، کیفیت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
8. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار هوش استراتژیک با استفاده از تکنیک دیمتل
کلیدواژه ها: هوش استراتژیک ، رتبه بندی ، تکنیک دیمتل، بانک سامان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
9. بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی و قصد ترک خدمت کارکنان بانک سامان (مورد مطالعه: کارکنان شهر تهران)
کلیدواژه ها: توانمندسازی، کارتیمی ، آموزش کارکنان، رضایت شغلی، قصد ترک خدمت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
10. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، نوآوری سازمانی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
11. نقش فناوری اطلاعات در ارتقاء بهره وری منابع انسانی در سازمان ها (مطالعه موردی: بانک سامان)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بهره وری، نیروی انسانی، سازمان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
12. عوامل اثربخش بر تشویق استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیرش تکنولوژی دیویس (مطالعه موردی بانک سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، ادراکات فرد در مورد مفید بودن، خود اثربخشی استفاده از رایانه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
13. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک سامان
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، تعهد سازمانی، بانک سامان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
14. عوامل اثزبخش بر تشویق استفاده مشتزیان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیزش تکنولوژی دیویس (مطالعه موردی بانک سامان)
کلیدواژه ها: یانکداری اینترنتی، ادراک فرد در مورد مفید بودن، خود اثربخشی استفاده از رایانه
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
15. عوامل اثربخش بر تشویق استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیرش تکنولوژی دیویس (مطالعه موردی بانک سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، ادراکات فرد در مورد مفید بودن، خود اثربخشی استفاده از رایانه
محل انتشار مقاله: همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و امور مالی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
16. ارزیابی عملکرد شعب بانک سامان در شهر تهران با رویکرد تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، شعب بانک، کارایی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
17. عوامل اثربخش بر تشویق استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیرش تکنولوژی دیویس( مطالعه موردی بانک سامان )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، ادراکات فرد در مورد مفید بودن، خود اثربخشی استفاده از رایانه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
18. عوامل اثربخش بر تشویق استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیرش تکنولوژی دیویس ( مطالعه موردی بانک سامان )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، ادراکات فرد در مورد مفید بودن، خود اثربخشی استفاده از رایانه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
19. بررسی نحوه پایداری شغلی نخبگان در سازمان های کلان (مطالعه موردی : بانک سامان)
کلیدواژه ها: پایداری شغلی نخبگان ، پیشرفت شغلی ، پاداش ها و مشوق های مالی ، بانک سامان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
20. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی نوآوری باز( موردمطالعه: مشتریان شعب بانک سامان مشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، نوآوری باز، وفاداری مشتریان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15