Saman Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Saman Bank در رتبه 16 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 111 مقاله در رابطه با Saman Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 95 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 1654 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Saman Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Saman Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Saman Bank
papers Saman Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 95 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Saman Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی عوامل موثر بر سرمایه روانشناختی و نقش آن در ارتقاء بهزیستی و درگیری شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: رهبری معتبر، کار معنادار، جو سازمانی حمایتی، سرمایه روانشناختی، درگیری شغلی، ارتقا بهزیستی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
22. بررسی ارتباط ارزش مشتری، هویت سازمانی با رضایت و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک سامان)
کلیدواژه ها: ارزش مشتری، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، هویت سازمانی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
23. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، تعهد سازمانی کارکنان، هویت یابی کارکنان، بانک سامان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
24. بررسی عوامل موثر بر شناسایی و رتبه بندی انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک فازی AHP
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، بانک سامان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
25. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه : شعب سرپرستی بانک سامان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
26. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری با تمرکز بر ترجیح برند و هزینه های تغییر برای مشتری(مطالعه موردی: مشتریان بانک سامان در شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری، هزینه های تغییر، ترجیحات برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
27. بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد نوآوری و عملکرد سازمانی با نقش میانجی جهت گیری کارآفرینی و استراتژی تنوع سازی در بانک سامان
کلیدواژه ها: استراتژی نوآوری، عملکرد نوآوری، عملکرد سازمان، جهت گیری کارآفرینی، استراتژی تنوع سازی.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
28. اثر شخصیت برند مجازی مبتنی بر مشتری بر طنین برند در صنعت بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: شخصیت برند مجازی، طنین برند، بانک سامان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
29. کاهش ریسک و افزایش سودآوری سازمانی به کمک رویکرد شبکه عصبی و جستجوی هارمونی (مورد مطالعه : بانک سامان)
کلیدواژه ها: شناسایی مشتریان کم ریسک، شبکه ی عصبی مصنوعی، الگوریتم جستجوی هارمونی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
30. تاثیر نگرش شغلی بر تعلق سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان سازمان مرکزی بانک سامان)
کلیدواژه ها: نگرش شغلی، تعلق سازمانی، ماهیت شغل و سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
31. تاثیر الزام کفایت سرمایه بال بر پرتفوی اعتباری سرمایه گذاری بانک (مطالعه موردی: بانک سامان)
کلیدواژه ها: پرتفوی، ریسک، کفایت سرمایه، مقررات بال
محل انتشار مقاله: بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
32. نقش جایگاه هوش تجاری در صنعت بانکداری مورد کاوی بانک سامان
کلیدواژه ها: هوش تجاری؛عناصر هوش تجاری؛کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 18 -
33. بررسی تاثیر عملکرد برند بر بازاریابی و برندینگ داخلی (مطالعه موردی : کارکنان بانک سامان در تهران)
کلیدواژه ها: هویت برند، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند، صنعت پوشاک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
34. نقش مدیریت مالی بهینه بر سودآوری بانک ها (بانک سامان)
کلیدواژه ها: سودآوری بانک ها ، عوامل سودآوری مختص هر بانک ، معیارهای سودآوری مربوط به اقتصاد کلان (بانک سامان)
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
35. بررسی رابطه سبک رهبری تحول گرا و خلاقیت با نقش میانجی گری جو سازمانی مورد مطالعه: کارکنان ستاد بانک سامان
کلیدواژه ها: سبک رهبری تحول گرا، خلاقیت سازمانی، جو سازمانی، بانک سامان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
36. بهبود کارایی و قابلیت اطمینان سامانه مدیریت کانال های بانکداری الکترونیک با رویکرد پیش بینی رفتار مشتریان مطالعه موردی سامانه کوک بانک سامان
کلیدواژه ها: پیش بینی رفتار مشتریان، دسته بندی توالی، مدل مارکوف پنهان، کارایی، قابلیت اطمینان، سامانه کوک بانک سامان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
37. رابطه بین ابعاد استراتژی بازاریابی سبز و وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز، وفاداری مشتریان، ارزش مشتری، ارزش ویژه برند، ارتباطات، ارزش سبز
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
38. بررسی کاربرد سیستم هوش تجاری در صنعت بانکداری ؛ مورد کاوی بانک سامان
کلیدواژه ها: سیستم هوش تجاری ، اصول هوش تجاری ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی دانش و فناوری علوم مهندسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 25 -
39. بررسی تاثیر مولفه های هوش سازمانی بر اعتماد مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی: شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، تمایل به تغییر، همراستایی و همخوانی، توسعه دانش اعتماد مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
40. بررسی تاثیر مولفه های هوش رقابتی بر اعتماد مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی: شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، آگاهی از مخاطرات رقبا، مفروضات زیربنایی، آسیب پذیری ها و اعتماد مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17