Saman Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Saman Bank در رتبه 16 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 111 مقاله در رابطه با Saman Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 95 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 1654 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Saman Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Saman Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Saman Bank
papers Saman Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 95 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Saman Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر فرصت های بازار و تهدیدات ناشی از رقبا بر اعتماد مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی: شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، فرصت های بازار، تهدیدات ناشی از رقبا، اعتماد مشتریان و بانک سامان
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
42. بررسی تاثیر چشم انداز استراتژیک و سرنوشت مشترک بر اعتماد مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی: شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، چشم انداز استراتژیک، سرنوشت مشترک، اعتماد مشتریان، بانک سامان
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
43. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک سامان شهر تبریز )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
44. بررسی تاثیر مولفه های سبک رهبری تحول آفرین بر تعهد سازمانیکارکنان شعب بانک سامان در شهر تهران
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، تعهد سازمانی، بانک سامان، تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
45. ارزیابی وضعیت اعتباری متقاضیان تسهیلات بانک با رویکرد فرا ابتکاری (مطالعه موردی: شعب بانک سامان در استان مازندران)
کلیدواژه ها: وضعیت اعتباری، متقاضیان دریافت تسهیلات، فراابتکاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
46. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای؛ وفاداری مشتری؛ تعهد مشتری؛ بانک های خصوصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
47. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی اعتماد مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای؛ وفاداری مشتری؛ اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
48. بررسی تغییرات ابعاد کیفیت رابطه در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی:بانک سامان شعبات بانک سامان درشهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، چرخه عمر رابطه، ابعاد کیفیت رابطه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
49. ارزیابی سازمان جهت پیاده سازی معماری سرویس گرا مطالعه موردی شعب بانک سامان
کلیدواژه ها: مدل، ارزیابی آمادگی، معماری سرویسگرا، شاخص
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
50. نقش رهبری اصیل در بهبود سطح خلاقیت و اشتیاق به کار کارکنان بانک سامان استان مازندران
کلیدواژه ها: رهبری اصیل، اشتیاق به کار، تفکر خلاق، بانک سامان استان مازندران
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
51. تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها(با مطالعه موردی بانک سامان شعب کرج)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان ، وفاداری مشتریان ، بانکداری مجازی،بانک سامان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
52. تاثیر رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها با مطالعه موردی بانک سامان شعب کرج
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان ، وفاداری مشتریان ، بانکداری مجازی،بانک سامان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
53. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک سامان (مورد: شعب شمال شهر تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، ارزش ویژه برند، کیفیت ادراک شده از برند، تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، بانک سامان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
54. تبیین عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر آمادگی های سازمانی، فنی واستفاده از رسانه های جمعی مورد مطالعه: شعب بانک سامان تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، آمادگی سازمانی، آمادگی فنی، بکارگیری رسانه جمعی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
55. بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک سامان تبریز
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی رابطهمند، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات اینترنتی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
56. ارائه الگوی جدید مکان یابی دستگاه های خودپرداز مطالعه ی موردی: بانک سامان
کلیدواژه ها: جایابی تسهیلات /تصمیم گیری چندمعیاره /تاپسیس فازی /تصمیم گیری سلسله مراتبی /دستگاه خودپرداز بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی توسعه علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
57. تحلیل کارایی شعب بانک سامان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های بوت استرپ
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها (DEA) ، بوت استرپ، کارایی، بانک سامان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها (ICISE ۲۰۱۶)
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
58. بررسی عوامل موثربر پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک های ایران مطالعه موردی : بانک سامان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پذیرش خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
59. بررسی اثر استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری به واسطه نقش کیفیت خدمات اینترنتی(مورد مطالعه شعب بانک سامان تبریز)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات اینترنتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
60. بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک ساماندر شهر زنجان
کلیدواژه ها: رضایت مندی , رفتار کارکنان , شایستگی کارکنان , ویژگیهای فردی ,مراجعان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21