Saman Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Saman Bank در رتبه 16 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 111 مقاله در رابطه با Saman Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 95 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 1654 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Saman Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Saman Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Saman Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Saman Bank
papers Saman Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 95 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Saman Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی ضریب اهمیت عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک(مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم)
کلیدواژه ها: ضریب اهیمت عوامل موثر،نام تجاری، ترجیح مشتری، انتخاب بانک،بانک سامان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
62. بررسی راهکارهای تقویت و بهبود عوامل بر جذب مشتری توسط یک بانک (مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم)
کلیدواژه ها: بهبود عوامل، جذب مشتری، نام تجاری، بانک سامان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
63. رتبه بندی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان رقم
کلیدواژه ها: رتبه بندی عوامل موثر، انتخاب بانک، ترجیح مشتری،بانک سامان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
64. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم
کلیدواژه ها: شناسایی عوامل موثر، نام تجاری، ترجیح مشتری، انتخاب بانک، بانک سامان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
65. بررسی کیفیت خدمات بانک در دوران رکود اقتصادی مطالعه موردی بانک سامان شهر مشهد مقدس
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، کیفیت روابط ، SMART PLS
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
66. بررسی نقش هوشمندی رقابتی برمدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی مطالعهموردی بانک سامان
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی ، مدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
67. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و اینترنتی مطالعه موردی:بانک سامان
کلیدواژه ها: رضایت مشتری-وفاداری مشتری-کیفیت خدمات-کیفیت خدمات اینترنتی-بررسی شکایات-تصویر-اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
68. ارائه مدلی برای ارزیابی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک سامان با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای موردمطالعه: شعب بانک سامان در تهران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری،روش تحلیل شبکه ایANP پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: همایش پژوهش های کاربردی در مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
69. بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری تلفن همراه (مطالعه موردی: بانک سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری تلفن همراه، قصد استفاده، سازگاری، ریسک ادراک شده، سودمندی ادراک شده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
70. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر ترجیح برند توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک سامان آ.غ)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت ، ترجیح برند ، مشتریان , بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
71. بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، دانش، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
72. ارائه مدلی برای ارزیابی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک سامان با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای (مورد مطالعه : شعب بانک سامان در تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، روش تحلیل شبکه ای ANP،پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
73. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری با رضایت مشتریان بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری،رضایت مشتریان،بانک سامان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
74. رابطه بین رضایت مشتریان با کیفیت زندگی کاری در بانک سامان (مطالعه موردی:بانک سامان استان تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری،رضایت مشتریان،بانک سامان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
75. بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی، تمایل به انتشار پیام، نگرش به پیام، دشواری انتقال، غنای رسانه، ارزش ویژه برند، طنز
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی بورس - بانک - بیمه با رویکرد توسعه پایدار (ارتباط دانشگاه با صنعت)
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
76. تاثیر سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی کارکنان بانک سامان
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی،سرمایه فکری،کارآفرینی، بانک سامان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
77. تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک سامان اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند؛ رگرسیون چند متغیره؛ مدیریت تعارض؛ رگرسیون
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
78. ارزیابی کارایی به صورت کمی و رتبه بندی شعب بانک سامان با استفاده از تحلیل پوششی دادهها
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارایی، ت لیل پوششی داده ها، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 32 -
79. اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، سودآوری، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
80. رابطه سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی(مطالعه موردی:بانک سامان)
کلیدواژه ها: سرمایه، سرمایه اجتماعی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9