Sina Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Sina Bank در رتبه 20 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 58 مقاله در رابطه با Sina Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 52 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 891 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 20 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Sina Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sina Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sina Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Sina Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Sina Bank
List papers Sina Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 52 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Sina Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. جایگاه چالش های مدیریت مکان یابی برای نصب دستگاه های خودپردازها (ATM) با تاکید بر شبکه بانکی بانک سینا در استان تهران
کلیدواژه ها: الویت بندی، چالش ها، مدیریت مکان یابی، نصب خودپردازها، بانک سینا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 38 -
2. بررسی تاثیر بازارگرایی با درنظر داشتن نقش سیستم حسابداری مدیریت بر عملکرد بانک سینا
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، سیستم حسابداری مدیریت، عملکرد سازمان.
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
3. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند برکسب مزیت رقابتی و رفتار مشتری مداری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کسب مزیت رقابتی، رفتار مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
4. بررسی تاثیر سبک های ارتباطی بر عملکرد تیمی سازمان (مطالعه موردی بانک سینا شیراز)
کلیدواژه ها: سبک های ارتباطی، عملکرد تیمی، سازمان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
5. تاثیر ریسک ادراک شده بر تمایل به استفاده از اینترنت بانک سینا با نقش میانجی پذیرش ریسک و اعتماد بنفس مشتریان
کلیدواژه ها: ریسک ادارک شده،تمایل مشتری،اعتماد،اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
6. بررسی رابطه بین هوش بازاریابی و مدیریت استراتژیک با نقش میانجیگری هوش سازمانی(مطالعه موردی: شعبات بانک سینا در مشهد)
کلیدواژه ها: شعب بانک سینا مشهد، مدیریت استراتژیک، هوش بازاریابی، هوش سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
7. عوامل تاثیر گذار بر تمایل کاربر به استفاده مستمر از خدمات بانکداری مبتنی بر موبایل مطالعه موردی:بانک سینا
کلیدواژه ها: استفاده مستمر،رضایت،اعتماد،موبایل بانک.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
8. بررسی اثر بکارگیری شبکه اجتماعی تلگرام در افزایش سودآوری سرویس های بانکی (نمونه موردی بانک سینا)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، تلگرام، بانک، سودآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
9. داده کاوی خوشه بندی مشتریان اینترنت بانک با استفاده از الگوریتمK_Means در بانک سینا
کلیدواژه ها: داده کاوی، خوشه بندی، بانکداری الکترونیک، استانداردCRISP-DM،الگوریتمK_Means
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
10. برآورد ارزش طول عمر مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارزش طول عمر مشتری (CLV)، صنعت بانکداری، رگرسیون خطی
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
11. تاثیر عدالت سازمانی و امنیت شغلی بر عملکرد مالی و بهره وری سازمان با واسطه رضایت شغلی و تحصیلات در شعب بانک سینا در شهر تهران
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، امنیت شغلی، عملکرد مالی، بهره وری، رضایت شغلی، تحصیلات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
12. رتبه بندی عملکرد مالی مدیریت های مناطق بانک سینا با استفاده از تلفیق AHP_TOPSIS فازی
کلیدواژه ها: برنامه ریزی سیستم های اطلاعات استراتژیک، عدم اطمینان محیطی، موفقیت برنامه ریزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
13. ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک سینا (شهر تهران)
کلیدواژه ها: تکنیک ویکور، آنتروپی شانون، شعب بانک خصوصی، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
14. پیش بینی قیمت سهام بانک سینا با استفاده از روش های فراابتکاری علف های هرز و ازدحام ذرات
کلیدواژه ها: سهام، بازار بورس، بانک سینا، الگوریتم های فراابتکاری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
15. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک سینا)
کلیدواژه ها: ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
16. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک سینا شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه ای، وفاداری مشتریان، بانک سینا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
17. بررسی تاثیر ادراک مشتریان از ارایه خدمات کارکنان بر تمایلات رفتاری مشتریان بانک سینا در شهر مشهد با توجه نقش میانجی رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: خدمات اصلی بانک; خدمات ارتباطی بانک; رضایت مشتری; تمایلات رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
18. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کاربران شعب بانک سینا
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
19. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک سینا
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی ،اعتماد برند ،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
20. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر تصویر ذهنی مثبت مشتریان مطالعه موردی : بانک سینا
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، تصویر ذهنی، بانک، مدلیابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13