Sina Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Sina Bank در رتبه 20 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 74 مقاله در رابطه با Sina Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 64 مقاله کنفرانسی و 10 مقاله ژورنالی شامل 1116 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 32 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Sina Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sina Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sina Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Sina Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Sina Bank
papers Sina Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 64 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Sina Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر اخبار برنوسانات نرخ رشد قیمت سهام بانک سینا دربورس تهران
کلیدواژه ها: نوسانات نرخ رشد ،قیمت سهام ،مدلهای تغییر پذیری ،بانک سینا ،بورس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
42. بررسی و رتبه بندی موانع درون سازمانی تحول اداری در بانک سینا استان مازندران براساس تکنیک AHP-FUZZY
کلیدواژه ها: تحول اداری، ساختار سازمانی، منابع انسانی، فناوریهای اداری، قوانین و مقررات،
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
43. اولویت بندی عوامل موثر در توانمندسازی کارکنان به روش Topsis (مطالعه موردی: بانک سینا در رشت)
کلیدواژه ها: اولویت بندی، توانمندسازی کارکنان، TOPSIS، بانک سینا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
44. سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و رابطه آن بارضایت مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، بعد قابلیت استفاده، بعد کیفیت اطلاعات، بعد تعامل خدمات، رضایت مشتریان ، بانک سینا
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
45. بررسی رابطه بین انگیزه کارکنان با میزان بهره وری سازمان مورد مطالعه: بانک سینا استان کرمان
کلیدواژه ها: انگیزش کارکنان 2 ، انگیزش 3 ، بهداشت 4 ، بهره وری سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
46. اثر روش های تبلیغاتی بر جذب مشتریان بانک سینا در استان خراسان با استفاده از مدل داگمار
کلیدواژه ها: رسانه های ارتباطی، جذب مشتری، مدل داگمار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
47. بررسی رابطه بین ارتباطات سازمانی وبهره وری منابع انسانی درستادبانک سینا
کلیدواژه ها: ارتباطات سازمانی ، بهره وری منابع انسانی ،ارائه اطلاعات مناسب ، بازخورد وکانالهای ارتباطی مناسب
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
48. ارزیابی و رتبه بندی عوامل موفقیت شعب بانک سینا و ارائه الگو و مدلی با رویکرد تحلیل عاملی(مطالعه موردی:شعب مناطق آذربایجانشرقی واردبیل)
کلیدواژه ها: ارزیابی و رتبه بندی ،عوامل موفقیت شعب، ارایه الگو
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
49. عوامل موثر بر عملکرد بانک ها– با رویکرد فرهنگی مذهبی
کلیدواژه ها: سپرده، اعطای تسهیلات ،وصول مطالبات ، بانک سینا ، تفاوت های فرهنگی و مذهبی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
50. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تبلیغات. ارزش ویژه برند بانک. بانک سینا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
51. تاثیر هوش سازمانی و مولفه های آن بر روی مزیت رقابتی در کلیه شعب بانک سینا استان خوزستان
کلیدواژه ها: هوش، هوش سازمانی،مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
52. بررسی نقش مدیریت فناوری اطلاعات(مدیریت دانش) بر تعالی سازمانی (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
53. فرهنگ سازمانی شعب بانک سینا در استان سیستان و بلوچستان بر اساس مدل هافستد
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، هافستد، مردگرایی/زن گرایی، جمع گرایی/فرد گرایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
54. عوامل موثر بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک سینا در استان سیستان و بلوچستان)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری اینترنتی، پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک، بانک سینا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
55. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری منابع انسانی شعب بانک سینا
کلیدواژه ها: بهره وری، مدیریت ، عوامل موثر بر بهره وری ، مدل هرسی گلداسمیت ، منابع بانکی،تجهیز منابع، بانک سینا
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
56. بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات اتوماتیک بانکی و کسب مزیت رقابتی در شعب بانک سینای شهرستان همدان
کلیدواژه ها: کیفیت، خدمات، مزیت رقابتی، نوآوری
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و آموزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
57. بررسی وضعیت مزیت رقابتی شعب بانک سینای شهرستان همدان
کلیدواژه ها: کیفیت، کارایی، مزیت رقابتی، نوآوری
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و آموزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
58. اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بازاریابی برند، تصمیم گیری چند معیاره، فرآیند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
59. شهرت سازمانی و تاثیر آن بر ویژگی های رفتاری کارکنان(مورد مطالعه: بانک سینا)
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، تعهد سازمانی، عجین شدن با کار
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
60. بررسی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک (مطالعه موردی :بانک سینا استان مازندران)
کلیدواژه ها: ترجیحات مشتری، انتخاب مشتری، ارزش ویژه برند، تبلیغ دهان به دهان، توسعه خدمت جدید، نرخ سودسپرده گذاری، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 18