Sarmayeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Sarmayeh Bank در رتبه 21 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 62 مقاله در رابطه با Sarmayeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 49 مقاله کنفرانسی و 13 مقاله ژورنالی شامل 890 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 10 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Sarmayeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sarmayeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sarmayeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Sarmayeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Sarmayeh Bank
papers Sarmayeh Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 49 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Sarmayeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه در استان کهکیلویه و بویراحمد با رویکرد سلسه مراتبی فازی
کلیدواژه ها: رتبه بندی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، رویکرد فازی .
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
2. بررسی عوامل موثر بر تمایل به استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه (موبایل بانک) (در شعب بانک سرمایه استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، نگرش، کنترل رفتاری، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
3. ارزیابی عملکرد شعب بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیاز متوازن و تکنیک های DANP و VIKOR فازی: مطالعه موردی بانک سرمایه
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، تصمیم گیری چند معیاره، DANP، VIKOR، fuzzy
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 23 -
4. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان داخلی با در نظر داشتن نقش میانجی تعهد سازمانی، هویت سازمانی و انگیزش سازمانی (مورد مطالعه: بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان داخلی، تعهد سازمانی، هویت سازمانی، انگیزش سازمانی .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
5. تحلیل مدل درآمدی تا سیس بانک در شهر با درآمد متوسط با رویکرد تاب آوری پویا (مطالعه موردی: استان زنجان، شهر ابهر)
کلیدواژه ها: تاب آوری پویا، بانک، سرمایه گذاری، نرم افزار vensim، تحلیل درآمد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی انجمن پویایی شناسی سیستم ها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 24 -
6. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر مدیریت روابط با مشتری (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک سرمایه استان خراسان)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، مدیریت روابط مشتری، بانک سرمایه، استان خراسان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
7. بررسی میزان مقاومت مشتری در برابر فناوریهای هوشمند(مورد مطالعه بانک سرمایه استان تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش، مقاومت مشتری، فناوریهای هوشمند، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
8. مطالعه تاثیر ابعاد راهبردی مدیریت استعداد بر بهبود عملکرد فردی کارکنان در صنعت پولی مالی (مورد مطالعه: شعب بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: ابعاد راهبردی مدیریت استعداد، تکنیک های استعداد، سیستم های مدیریت استعداد، بانک استعداد، عملکرد فردی بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
9. بررسی نقش پایداری کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک سرمایه شعب تهران)
کلیدواژه ها: پایداری کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک سرمایه شعب تهران
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
10. بررسی رابطه متغیرهای ارزیابی خدمات و وفاداری مشتری با نقش میانجی گری متغیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیلگری تصویر برند (مورد مطالعه: بانک سرمایه شهر مشهد)
کلیدواژه ها: ارزیابی خدمات، وفاداری مشتری، کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، تصویر برند.
محل انتشار مقاله: سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
11. تعیین تاثیر اصالت برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه والیبال بانک سرمایه تهران
کلیدواژه ها: برند،اصالت برند، وفاداری تماشاگران،باشگاه والیبال بانک سرمایه.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 1 -
12. جذب پس انداز در مشتریان
کلیدواژه ها: پس انداز، مشتریان، شعب بانک، سرمایه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
13. بحران نقدینگی بانک ها و راهکارهای برون رفت از آن
کلیدواژه ها: بحران نقدینگی، اندازه بانک، سرمایه، دارایی، منابع نقد، بدهی ها
محل انتشار مقاله: همایش ملی تحقیقات بین رشته ای در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 1 -
14. اطمینان، باور پذیری و ریسک مشتریان در قبول خدمات اینترنتی ( مطالعه موردی : بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: باورپذیری، اطمینان، ریسک، سودمندی، پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
15. بررسی تاثیر جذابیت ظاهری کارکنان بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک سرمایه استان البرز)
کلیدواژه ها: جذابیت ظاهری، ویژگی های رفتاری، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
16. بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با همدلی در محیط کارکنان بانک سرمایه حوزه شمال غرب کشور
کلیدواژه ها: سبک زندگی اسلامی، همدلی، بانک سرمایه حوزه شمال غرب کشور
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
17. بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با مسیولیت پذیری در محیط کارکنان بانک سرمایه حوزه شمال غرب کشور
کلیدواژه ها: سبک زندگی اسلامی، مسیولیت پذیری، بانک سرمایه حوزه شمال غرب کشور
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
18. بررسى نقش تعدیل گری شاخص های موثر بر بکارگیری فن آوری اطلاعات در رابطه بین هوش سازمانی و توسعه منابع انسانی (مطالعه ای بر شعب بانک سرمایه شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، توسعه منابع انسانی، شاخص های بکارگیری فن آوری اطلاعات، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
19. بررسى رابطه بین هوش سازمانی و توسعه منابع انسانی (مطالعه ای بر شعب بانک سرمایه شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، توسعه منابع انسانی، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
20. بررسى رابطه بین هوش سازمانی و توسعه منابع انسانی با توجه به نقش تعدیلگری فن آوری اطلاعات (مطالعه ای بر شعب بانک سرمایه شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، توسعه منابع انسانی، فن آوری اطلاعا ، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10