Sarmayeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Sarmayeh Bank در رتبه 21 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 62 مقاله در رابطه با Sarmayeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 49 مقاله کنفرانسی و 13 مقاله ژورنالی شامل 890 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 10 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Sarmayeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sarmayeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Sarmayeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Sarmayeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Sarmayeh Bank
papers Sarmayeh Bank
از سال 1388 تا کنون تعداد 49 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Sarmayeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسى وضعیت توسعه منابع انسانی در شعب بانک سرمایه شهر مشهد
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، توسعه منابع انسانی، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
22. تحلیل عوامل موثر بر رفتار تعاملی مشتریان با سازمان با استفاده از مدل درخت تصمیم(موردکاوی مشتریان بانک سرمایه در رابطه با عوامل موثر ریسک مطالبات غیرجاری)
کلیدواژه ها: تسهیلات،مطالبات بانکی،داده کاوی،درخت تصمصم گیری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
23. توسعه فعالیت های اقتصادی از طریق بانکهای سرمایه گذاری در اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: بازار سرمایه، رشد و توسعه اقتصادی ایران، بانک سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
24. ارزیابی میزان کارآمدی فرایندهای مدیریت عملکردبانک سرمایه
کلیدواژه ها: بلوغ سازمانی،کارآمدی، سطح مقدماتی، سطح رویه محور، سطح فرایندمحور، سطح نظام یافته و سطح منعط
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
25. تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک با توجه به نقش تعدیلگری سرمایه های فکری مطالعه موردی بانک های ملت مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، سرمایه فکری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
26. آسیب شناسی وضعیت سرمایه اجنماعی در بانک ها (مطالعه موردی استان مازندران1394)
کلیدواژه ها: بانک، سرمایه اجتماعی، مازندران، اعتماد، امنیت، مشارکت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
27. مطالعه نقش هوش هیجانی و اعتماد بر رابطه بین ادراک سیاست های سازمانی و تعهد سازمانی در بین کارکنان بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
28. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: بانک سرمایه
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، کیفیت زندگی کاری، سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
29. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: بانک سرمایه
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
30. بررسی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سرمایه
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، عوامل فرهنگی، عوامل تکنولوژی، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
31. بررسی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش TOPSIS (مطالعه موردی: بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، عوامل فرهنگی، عوامل تکنولوژی، مدیریت ارتباط با مشتری، TOPSIS ، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
32. بررسی، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی:بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، عوامل فرهنگی، عوامل تکنولوژی، مدیریت ارتباط با مشتری، AHP ، بانک سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
33. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش با استفاده ازتکنیک TOPSIS (مورد مطالعه شعب بانک سرمایه شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بانک سرمایه، مدل (ویلیام و بوکوویتز)، تکنیک TOPSIS
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
34. مدیریت ریسک بانکها و عوامل موثر بر آن مطالعه موردی: بانک سرمایه
کلیدواژه ها: پرتفوی، تنوع بخشی، ریسک نرخ بهره، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
35. بررسی عوامل تاثیرگذار بر پوشش ریسک در بانک سرمایه
کلیدواژه ها: پرتفوی، تنوع بخشی، ریسک نرخ بهره، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
36. بررسی رابطه پرتفولیو و تنوع بخشی و پوشش ریسک اعتباری در بانک سرمایه ایران
کلیدواژه ها: پرتفوی، تنوع بخشی، ریسک نرخ بهره، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
37. بررسی عوامل موثر بر پوشش ریسک بانکها مطالعه موردی: بانک سرمایه
کلیدواژه ها: پرتفوی، تنوع بخشی، ریسک نرخ بهره، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
38. تغییرات نرخ سود بانکی و اثرات آن بر سرمایه گذاری
کلیدواژه ها: نرخ سود، بانک، سرمایه، هزینه، وام، قرض
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
39. ارزیابی مدل ها و عوامل موثر رضایت مشتریان بر وفاداری در بانک سرمایه
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری رضایت مشتری بانک سرمایه مدل های اندازه گیری رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
40. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و عدالت سازمانی مطالعه موردی: بانک سرمایه تهران
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی 1 ، عدالت رویهای 2 ، عدالت توزیعی 3 ، عدالت مراودهای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16