Shahr Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Shahr Bank در رتبه 11 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 168 مقاله در رابطه با Shahr Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 135 مقاله کنفرانسی و 33 مقاله ژورنالی شامل 2592 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 50 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Shahr Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Shahr Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Shahr Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Shahr Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Shahr Bank
List papers Shahr Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 135 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Shahr Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر کیفیت خدمات و تصویر برند سازمان بر وفاداری مشتریان در بانک شهر استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، تصویر برند سازمان ، وفاداری مشتریان ، بانک شهر استان آذربایجان شرقی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
2. ارزیابی عملکرد کارکنان بانک شهر مشهد با رویکرد تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن((Dea,Bsc)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کارکنان؛ تحلیل پوششی داده ها؛ کارت امتیازی متوازن؛ بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 28 -
3. بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در بانکداری اینترنتیمطالعه موردی کاربران بانکداری اینترنتی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی بانک شهر، اعتماد مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
4. بررسی رابطه میان فلات زدگی مسیر شغلی و رفتار شهروندی سازمانی(مورد مطالعه: شعب سرپرستی بانک شهر استان قم)
کلیدواژه ها: فلات زدگی مسیر شغلی، رفتار شهروندی سازمانی، فلات محتوایی، فلات ساختاری، فلات زیستی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
5. عوامل موثر بر جذب منابع مالی در بانک شهر و شهرداری تهران
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: منابع مالی، حسابداری، شهرداری تهران، مدیریت شهری.
محل انتشار مقاله: اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازار سازهای نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
6. بررسی تاثیر رهبری کارآفرینانه و رفتار اخلاقی بر عملکرد سازمانی در بانک شهر
کلیدواژه ها: رهبری کارآفرینانه, رفتار اخلاقی, عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
7. بررسی تاثیر بکارگیری مهارت های مدیریتی بر جذب منابع مالی بانک شهر استان تهران
کلیدواژه ها: مهارت های مدیریتی ، جذب منابع مالی ، مدیران، سطوح مدیریت، کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
8. بررسی شخصیت برند بر اساس نظریه کهن الگوهای یونگ (مورد مطالعه بانک شهر)
کلیدواژه ها: شخصیت برند، بانک شهر، کهن الگوهای یونگ
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
9. بررسی رابطه بین طردشدگی درمحیط کارو رفتارهای انحرافی بانقش میانجی سکوت تدافعی و فرسودگی عاطفی در بانک شهر استان تهران
کلیدواژه ها: طرد شدگی در محیط کار، فرسودگی عاطفی، سکوت تدافعی ، رفتارهای انحرافی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
10. تاثیر بازاریابی دیجیتالی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شبکه های اجتماعی؛ مورد مطالعه: شعب بانک شهر شهرداری شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، ارزش ویژه برند، شبکه های اجتماعی، بانک شهر شهرداری شهر تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
11. بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: کارکنان بانک شهر سرپرستی اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه، عملکرد نوآورانه، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
12. بانکداری شرکتی و نقش آن در وفاداری مشتریان بالقوه (مطالعه موردی: شعب بانک شهر در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، وفاداری مشتریان، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
13. ارایه مدل برای ارزیابی خرسندی مشتریان بانک با استفاده از مدل تلفیقی کانو و ANP ، (مطالعه موردی: بانک شهر، شعب سرپرستی منطقه قزوین)
کلیدواژه ها: مشتری، خرسندی، مدل کانو، ANP
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
14. نقش فرهنگ و ارتباطات سازمانی در مدیریت تغییر و تحول سازمانی
کلیدواژه ها: فرهنگ، فرهنگ سازمانی ، تحول ، تحول سازمانی ، سازمان، مدیریت تغییر ، آمادگی برای تغییر، کارکنان ، بانک شهر
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
15. بررسی تاثیر عملکرد منابع انسانی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی مشارکت کاری در بانک شهر
کلیدواژه ها: عملکرد منابع انسانی, مشارکت کاری, رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
16. تعیین میزان رضایت مندی مشتریان بانک با داده کاوی ترکیبی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری، رضایت مندی مشتری، RFM، رتبه بندی مشتریان بانک، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
17. بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک بر جذب و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی و مشتری مداری، بانکداری الکترونیک، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
18. تاثیر عدالت ادراک شده بر رضایت مشتریان بانک شهر رشت با توجه به نقش میانجی گری خشنودی مشتری
کلیدواژه ها: عدالت توزیعی، عدالت تعاملی، عدالت رویه ای، خشنودی مشتریان، رضایت مشتریان.
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 27 -
19. تبیین تمایل به استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه بانک شهر در استان گیلان با تاکید بر کیفیت محتوا و تعامل برند
کلیدواژه ها: کیفیت محتوا، تعامل برند، وابستگی مشتری، آگاهی برند
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 29 -
20. بررسی نقش فرسودگی شغلی و هوش هیجانی در تاثیر عدالت سازمانی بر سوء رفتار کار ( مطالعه موردی: بانک شهر در تهران)
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی، هوش هیجانی، عدالت سازمانی - سوء رفتار کار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20