Shahr Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Shahr Bank در رتبه 11 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 168 مقاله در رابطه با Shahr Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 135 مقاله کنفرانسی و 33 مقاله ژورنالی شامل 2600 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 49 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Shahr Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1531190 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Shahr Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1531190 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Shahr Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Shahr Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Shahr Bank
List papers Shahr Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 135 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Shahr Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. رتبه بندی عوامل موثر بر ریسک اعتباری بانک شهر در استان مرکزی
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، نسبت آنی، نسبت بدهی جاری به کل دارایی، سابقه بدهی معوق، متوسط دوره وصول مطالبات، نسبت بازده دارایی، سابقه همکاری با بانک شهر، نسبت بدهی بانکی به کل بدهی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
42. ارایه مدلی بر پایه ی تجربه مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک شهر (مطالعه موردی:شعب بانک شهر استان تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ،بانک شهر، تجربه مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
43. بررسی نظام تشویق و تنبیه بر عملکرد شغلی با نقش رضایت شغلی در کارمندان بانک های خصوصی شهر تهران
کلیدواژه ها: تشویق و تنبیه،عملکرد شغلی، رضایت شغلی،کارمندان بانک،شهر تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
44. تبیین رابطه تبلیغات دهان به دهان و نگرش مصرف کنندگان در بازار خدمات مطالعه موردی (بانک شهر استان تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، نگرش، اعتماد، بانک شهر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 26 -
45. ارائه یک مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن و مدل سازی ساختاری تفسیری مطالعه موردی: بانک شهر
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد، کارت امتیازی متوازن، نقشه استراتژی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
46. تاثیرارتقای کیفیت فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارمندان بانک (مطالعه موردی :شعب بانک شهر شیراز )
کلیدواژه ها: بانک شهر، فناوری اطلاعات ، سرعت ، سهولت ، دقت ، قابلیت اطمینان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
47. تبیین مدل توانمند سازی کارکنان بانک شهر مبتنی بر کارتیمی ( مورد مطالعه : شعب بانک شهر تهران )
کلیدواژه ها: توانمند سازی ، کارتیمی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران (با رویکرد فرهنگ مشارکتی)
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
48. بررسی مقایسه ای اثربخشی تبلیغات در رسانه ها بر مبنای نگرش مصرف کنندگان ایرانی ( مقایسه ی تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی) (مورد مطالعه: بانک شهر تهران)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، اینترنت، تلویزیون، جلب توجه کاربران، سرگرم کننده، تحریک احساسات، حفظ نگرش های مصرف کننده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
49. بررسی تاثیر رهبری تغییر بر مدیریت تغییر از طریق متعیر میانجی فرهنگ سازمانی(مورد مطالعه: بانک شهر)
کلیدواژه ها: رهبری تغییر، مدیریت تغییر، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
50. رتبه بندی و بررسی رابطه عوامل بازاریابی کارآفرینانه و عوامل مشتری مداری مورد مطالعه شعب بانک شهر شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه ، مشتری مداری ، بانک شهر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
51. تاثیر سبک های رهبری تحول افرین ،رهبری تبادلی و رهبری عدم مداخله گر بر اثربخشی کارکنان بانک شهر شعب تهران
کلیدواژه ها: سبک رهبری تحول آفرین، سبک رهبری تبادلی ،سبک رهبری عدم مداخله گر ، اثربخشی کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
52. بررسی عوامل موثر بر اتخاذ بانکداری همراه توسط مشتریان: توسعه و گسترش UTAUT2 همراه با اعتماد (مورد مطالعه: بانک شهر در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری همراه، امید به عملکرد، امید به تلاش، نفوذ و تاثیر اجتماعی، شرایط تسهیل کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
53. نقص تسهیلات شعب مناطق ده گانه بانک شهر برتوسعه اشتغال منطقه ای
کلیدواژه ها: اشتغال،تسهیلات،اعتبارات،بانک شهر،داده های پانل،همگرایی بلند مدت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس فرصت ها،چالش ها و راهکارهای اشتغال و توسعه کسب و کار با تاکید بر ظرفیت های استان هرمزگان
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
54. ارزیابی عملکرد بانکها با معیارهای درون سازمانی اجتماعی با استفاده از روشهای ویکور کوپلند (مطالعه موردی: شعبات بانک شهر رشت)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، منطق دیجیتالی تعدیل شده، ویکور، کوپلند
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
55. ارایه مدل پذیرش بانکداری تلفن همراه (مطالعه موردی: شعب بانک شهر در شهرستان کاشان)
کلیدواژه ها: بانکداری تلفن همراه، مدل پذیرش فنآوری، اعتماد درک شده، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
56. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در پرورش و توانمندسازی بهینه کارکنان پست بانک با استفاده از کارت امتیاز متوازن (مورد: کارکنان پست بانک شهر تهران)
کلیدواژه ها: توانمندسازی، پست بانک، کارت امتیاز متوازن
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
57. تاثیر ابعاد مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست HSE بر روی رضایت شغلی مطالعه موردی: کارکنان بانک شهر شعب استان فارس
کلیدواژه ها: مدیریت – HSE رضایت شغلی- کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
58. طراحی الگوی جدیدی جهت اعتبارسنجی مشتریان به کمک روش های داده کاوی و هزینه یابی برمبنای فعالیت(مطالعه موردی: بانک شهر)
کلیدواژه ها: مشتریان بانک،داده کاوی، بخش بندی، اعتبارسنجی، هزینه یابی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
59. هوشمندسازی پول گذاری در خود پردازهای بانک بکمک شبیه سازی روش کنترل موجودی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: هوشمندسازی، پول گذاری خودپرداز، کنترل موجودی، بانک شهر
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
60. بررسی( تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد شغلی کارکنان شعب بانک شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش؛ هوش هیجانی؛ عملکرد؛ عملکرد شغلی؛ رفتار وظیفه ای؛ رفتار شهروندی؛ رفتار ضد بهره ورانه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15