Bank Day
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Day در رتبه 25 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 39 مقاله در رابطه با Bank Day تهیه و منتشر شده است که شامل 33 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 644 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 13 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Day منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Day را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Day را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Day در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Day
papers Bank Day
از سال 1370 تا کنون تعداد 33 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Day منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی چالش های استقرار حسابرسی داخلی بر آشفتگی مالی بانک ها، مطالعه موردی بانک دی
کلیدواژه ها: چالش - استقرار حسابرسی داخلی - آشفتگی مالی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
2. بررسی تاثیر عوامل سازمانی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری از طریق متغیر میانجی مشتری مداری در بانک دی(شعب تهران )
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مشتری محوری ، فناوری ، فرایند، کارکنان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 21 -
3. طراحی ، الگوسازی و کارهای عملیاتی به منظور شناسایی مشتریان کلان
کلیدواژه ها: الگوسازی، شناسایی مشتریان کلان ، تکنیک های داده کاوی، بانک دی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 26 -
4. رتبه بندی عوامل موثر بر نگهداشت مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک دی)
کلیدواژه ها: نگهداشت مشتریان، صنعت بانکداری، مقبولیت بانک، مشتری مداری، بانک دی
محل انتشار مقاله: نخستین جشنواره کارآفرینی ایثارگران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
5. رابطه بین اقدامات مدیریت منابع انسانی با تحول در جو اخلاقی با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک دی شهر تهران)
کلیدواژه ها: اقدامات مدیریت منابع انسانی، تحول در جو اخلاقی،عملکرد سازمانی، بانک دی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
6. بررسی تاثیر پیامدهای آتی تصمیم بر مدیریت تعارض با توجه به نقش میانجی الگوهای تصمیم گیری در بانک دی
کلیدواژه ها: پیامدهای آتی تصمیم، مدیریت تعارض، تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
7. تاثیر سرمایه در گردش بر اعطای تسهیلات واحدهای تولیدی (مورد مطالعه: بانک دی)
کلیدواژه ها: سرمایه در گردش، اعطای تسهیلات، محل تامین سرمایه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
8. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی در بانک دی
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت, عملکرد مالی, مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
9. بررسی تاثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد مالی با نقش میانجی سرمایه انسانی در بانک دی
کلیدواژه ها: استراتژی نوآوری, عملکرد مالی, سرمایه انسانی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
10. بررسی تاثیر شاخص تلاش مشتری بر رضایت، وفاداری و ریزش مشتری در بانک دی با رویکرد رونق تولید
کلیدواژه ها: تلاش مشتری، وفاداری، رضایت، ریزش مشتری، بانک دی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
11. تعیین میزان اثر مارک تجاری بر ارزش گذاری برند مورد مطالعه : بانک دی
کلیدواژه ها: مارک تجاری، ارزش برند، مارک سازی تجاری، تجارت، ارزش ویژه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 45 -
12. عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات الکترونیک، قصد استفاده مجدد، بانک دی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
13. بررسی تاثیر ویژگی شغلی بر تعلق سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی (مطالعه موردی: بانک دی)
کلیدواژه ها: تعلق سازمانی، رضایت شغلی، ویژگی های شغلی، بانک دی.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
14. بررسی اثرات امنیت و حفظ حریم خصوصی، ادراک ریسک و اعتماد و قابل استفاده بودن وب سایت بر پذیرش بانکداری اینترنتی - مطالعه موردی : مشتریان شعبه های منتخب بانک دی در شهر تهران
کلیدواژه ها: امنیت و حریم خصوصی، اعتماد و ریسک درک شده، قابلیت استفاده از وب سایت، پذیرش بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم، مهندسی، تکنولوژی و کسب و کارهای فناورانه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 22 -
15. بررسی تاثیر عوامل سازمانی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری از طریق متغیر میانجی مشتری مداری در بانک دی(شعب تهران)
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری محوری، فناوری، فرایند، کارکنان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
16. بررسی تاثیر توسعه بانکداری نوین و الکترونیک بر درآمدهای کارمزدی بانک دی (مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: افزایش درآمدهای کارمزدی، بانکداری نوین و الکترونیک، تقویت سطح دانش کارکنان، تنوع و سهولت خدمات الکترونیکی، مشتری مداری.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی ارتباط علوم انسانی، تولید و صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 31 -
17. شناسایی و رتبه بندی عوامل وفاداری به برند بانک دی از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، وفاداری به برند، بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 24 -
18. بررسی تاثیر ویژگی های محیطی بر عملکرد مالی از طریق اتخاذ برونسپاری فن آوری اطلاعات (مطالعه موردی شعبات بانک دی در ایران)
کلیدواژه ها: ویژگی های محیطی، عملکرد مالی، برون سپاری فن آوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
19. بررسی نقش مشتری مداری در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک دی)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، شعب منتخب بانک دی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
20. بررسی تاثیر ویژگی های تکنولوژیکی بر عملکرد مالی از طریق اتخاذ برون سپاری فن آوری اطلاعات: مطالعه موردی شعبات بانک دی در ایران
کلیدواژه ها: ویژگی های تکنولوژیکی، ویژگی های محیطی، ویژگی های سازمانی، عملکرد مالی و برون سپاری فن آوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7