Bank Day
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Day در رتبه 25 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 39 مقاله در رابطه با Bank Day تهیه و منتشر شده است که شامل 33 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 644 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 13 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Day منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Day را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Day را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Day در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Day
papers Bank Day
از سال 1370 تا کنون تعداد 33 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Day منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. شناسایی موانع اصلی اجرای برنامه استراتژیک با عملکرد در بانک دی
کلیدواژه ها: استراتژی، موانع اجرا، عملکرد سازمانی، خبرگان ستادی، معادلات ساختاری و بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
22. بررسی عوامل موثر بر ترویج فرهنگ مشتری مداری در بانکهامورد مطالعه بانک دی در شهر تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ مشتری مداری، کیفیت خدمات، ارتباطات انسانی، ساختار فیزیکی و تبلیغات و آموزش
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
23. بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانک دی شهر تهران
کلیدواژه ها: وفاداری، مشتریان ، بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
24. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ارزش برند و وفاداری مشتریان در بانک دی
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان - ارزش برند - وفاداری مشتریان - بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
25. بررسی نقش فرهنگ سازمانی در تعالی اخلاقیات در سازمان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، اخلاقیات، اخلاق کاری، بانک دی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
26. طراحی مدل تخصیص چندسطحی کارآنه در بانک (مطالعه موردی: بانک دی)
کلیدواژه ها: تخصیص چند سطحی کارانه، روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی، روش وزندهی ساده، معیارهای عملکردی ، بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
27. شناسایی و وزن دهی معیارهای تاثرگذار در تخصیص چند سطحی کارانه در بانک مطالعه موردی: بانک دی
کلیدواژه ها: تخصیص چند سطحی کارانه، روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی، روش وزن دهی ساده، معیارهای عملکردی، بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
28. طراحی مدل اعتبار سنجی و پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان بانکها مطالعه موردی بانک دی
کلیدواژه ها: ریسک اعتباریف اعتبارسنجی، شبکه عصبی، مشتریان حقیقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
29. بررسی تأثیر انواع محیط های بازاریابی بر جذب منابع مالی در نظام بانکی(مطالعه موردی بانک دی در شهر تهران)
کلیدواژه ها: محیط بازاریابی ؛ منابع مالی؛ نظام بانکی؛ بانک دی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
30. بررسی تأثیر روش های بانکداری الکترونیک در نگهداری و جذب مشترین بانک ها با استفاده از شبکه عصبی GMDH (مطالعه موردی بانک دی استان گیلان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شبکه عصبی، رضایت مشتری، الگوریتم ژنتیک
محل انتشار مقاله: مهندسی کامپیوتر و پژوهشهای نیاز محور آخرین دستاوردهای در فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
31. بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)
کلیدواژه ها: ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک ، مدلV5 ، مزایای بانک ، ارزش ، کارائی، گوناگونی خدمات، حجم مبادلات ، بانک دی، سرمایه و سامان استان قم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
32. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران
کلیدواژه ها: بازارایابی، بازاریابی اینرتنتی، جذب مشتری، بانک دی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
33. سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، بازاریابی جنسیتی، وفاداری، بانک دی، اثر تعدیل کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13