Bank Saderat Iran

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 690 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 633 مقاله کنفرانسی و 57 مقاله ژورنالی شامل 9629 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 96 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
List papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 633 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده توسط شعب بانک صادرات غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: رضایت مندی،کیفیت، خدمات، مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
2. بررسی تاثیر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد بر عملکرد سازمان مطالعه موردی: بانک صادرات بندر عباس
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ،خدمات الکترونیک ، قصد استفاده مجدد ، عملکرد سازمان ، بانک صادرات ،بندر عباس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
3. برر سی رابطه عوامل موثر بر دیدگاه مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، کیفیت خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
4. تاثیر سلامت جسمانی و توانمندسازی روانشناختی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک
کلیدواژه ها: توانمندسازی، تعهد سازمانی ،سلامت جسمانی ،کارکنان بانک صادرات
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی در ورزش و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
5. بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر بهره وری مالی در بانک صادرات استان کهکیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی، بهره وری مالی، بانک صادرات استان کهکیلویه و بویراحمد.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
6. تاثیر مدیریت کیفیت بر بهره وری سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت، بهره وری سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازار سازهای نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
7. بررسی اثر رهبری کوانتومی بر تعالی سازمانی با نقش میانجی مهارت هایکوانتومی (مورد مطالعه: شعبه های بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: رهبری کوانتومی، تعالی سازمانی، مهارت های کوانتومی، مدیران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
8. تاثیر معنویت محیط کار بر عملکرد شغلی در بانک صادرات شهرستان بروجرد
کلیدواژه ها: معنویت محیط کار، عملکرد شغلی، بانک صادرات.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 5 -
9. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان شعبات بانک صادرات خراسان شمالی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، عملکرد شغلی، چشم انداز بازاریابی، توسعه بازاریابی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
10. بررسی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و تمایل استفاده از خدمات الکترونیکی با نقش میانجی ادراک مشتری (مورد مطالعه: بانک صادرات قزوین)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی، سودمندی درک شده، سهولت درک شده
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
11. بررسی تاثیر فرایند های اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانک صادرات شهر کرج
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، فرایندهای اطلاعات رابطه ای، عملکرد، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
12. نقش مدیریت ریسک سازمانی بر بهره وری کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک سازمانی، بهره وری کارکنان، فناوری اطلاعات، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
13. بررسی تاثیر خدمات بانکی نوین بر عملکرد بانک صادرات در استان لرستان
کلیدواژه ها: خدمات بانکی نوین، عملکرد بانک، کیفیت خدمات، فناوری، نوآوری، تعهد کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
14. بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
15. بررسی رابطه بین روابط عمومی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: اتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
16. بررسی رابطه بین تبلیغات با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
17. بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
18. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) بر رضایتمندی مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه: بانک صادرات پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
19. بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیک درایجاد رضایت، اعتماد، تعهد و وفاداری الکترونیک مشتریان بانک صادرات شهر یزد
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، اعتماد،تعهد و وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
20. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش و استراتژی سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین , عملکرد سازمانی , مدیریت دانش , استراتژی سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12