Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 115 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993285 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993285 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر رهبری تیمی بر خدمت محوری کارکنان بانک صادرات زابل
کلیدواژه ها: رهبری تیمی، خدمت محوری، کارکنان بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
2. شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد مالی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره فازی (مطالعه موردی: بانک صادرات "وبصادر")
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد مالی؛ تصمیم گیری چندمعیاره؛ رتبه بندی؛ ویکور فازی؛ تاپسیس فازی.
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
3. بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات در رابطه بین بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک صادرات شهر دهدشت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک/ کیفیت خدمات/ رضایت مشتریان/ بانک صادرات/ دهدشت
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
4. بررسی رابطه هوش بازاریابی و نوآوری خدمات با جذب مشتریان شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد(حوزه (۲
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی/ نوآوری خدمات/ جذب مشتریان/ بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
5. بررسی نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در رابطه بین فناوری اطلاعات با وفاداری مشتریان شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد(حوزه (۲
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات/ مدیریت ارتباط با مشتری/ وفاداری مشتریان/ بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
6. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری با نقش میانجی تجربه خاطره انگیز و رضایت مشتریان سالمند در شعب بانک صادرات ساری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، تجربه خاطره انگیز، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
7. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری و عملکرد فردی کارکنان شعب بانک صادرات- استان کهگیلویه و بویراحمد (حوزه ۲)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، عملکرد فردی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
8. بررسی رابطه تبلیغات و خدمات نوین بانکی با جذب مشتریان شعب بانک صادرات دهدشت
کلیدواژه ها: تبلیغات ، خدمات نوین بانکی ، جذب مشتریان ، بانک صادرات ، دهدشت .
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
9. شناسایی تاثیر ویژگی های رهبری و یادگیری سازمانی بر نوآوری کسب و کار در بانک صادرات استان همدان
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی مدیران، تقویت یادگیری سازمانی، نوآوری کسب و کار، بانک صادرات استان همدان.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
10. تاثیر هوش سازمانی بر نواوری مدل کسب و کار با نقش میانجی فناوریهای نوین اطلاعاتی (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات تهران)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، فناوری های نوین اطلاعاتی، نوآوری مدل کسب و کار، بانک صادرات تهران
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 21 -
11. بررسی تاثیر برخوردخدماتی (کیفیت خدمات) بروفاداری مشتریان با نقش میانجی تجربه به یاد ماندنی و هوش هیجانی)مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: برخورد خدماتی (کیفیت خدمات)، وفاداری مشتری، تجربه به یاد ماندنی، هوش هیجانی
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
12. بررسی اثرات مدیریت برند برهویت سازمانی، درگیری شغلی و رفتار شهروندی سازمانی شعب بانک صادرات در شهرکرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت برند، هویت سازمانی، درگیری شغلی، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تجزیه و تحلیل داده های آماری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
13. بررسی تاثیر منابع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از دیدگاه چرخه عمر مشتری (مورد مطالعه بانک صادرات شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، منابع فرایند، رگرسیون،چرخه عمر مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تجزیه و تحلیل داده های آماری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
14. بررسی عوامل موثر برپذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان بانک صادرات استان کهگیلویه و بویزاحمد بر اساس مدل (UTauT۲)
کلیدواژه ها: امید به عملکرد، امید به تلاش، نفوذ اجتماعی، انگیز ه لذت جویانه، ارزش قیمتی، پذیرش بانکداری موبایلی توسط مشتریان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
15. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بکارگیری بانکداری اینترنتی ( مورد مطالعه: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، نگرش، اعتماد، هنجار ذهنی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
16. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی حمایت سازمانی درک شده در بانک صادرات ارومیه
کلیدواژه ها: منابع انسانی سبز، رفتار سبز کارکنان، حمایت سازمانی درک شده
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
17. بررسی تاثیرهوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی ،رفتار شهروندی سازمانی ، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
18. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری ،رفتار شهروندی سازمانی ، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
19. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر تعهد کارکنان با نقش میانجی انگیزه درونی و اعتماد درکارکنان ستادی بانک صادرات
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت، تعهد کارکنان، انگیزه درونی، اعتماد کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
20. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در میان مشتریان بانک صادرات
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، مشتری ، بانک صادرات، استان ایلام
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14