Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
181. رابطه بین ریسک عملیاتی و مالی با ارزش افزوده اقتصادی در شعب بانک صادرات ماهشهر
کلیدواژه ها: ریسک عملیاتی، ریسک مالی، ارزش افزوده عملیاتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
182. بررسی رابطه هوش تجاری و تعهد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات شهرستان قائمشهر
کلیدواژه ها: هوش تجاری، تعهد سازمانی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
183. تعیین نقش تعادل کار/ زندگی در رابطه بین خودکارآمدی و اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: خودکارآمدی، اشتیاق شغلی، تعادل کار/ زندگی، کارکنان بانک صادرات شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
184. نقش مولفه های تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان بانک صادرات مشهد
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی، تعهد سازمانی، تعهد عاطفی، تعهد مستمر، تعهد هنجاری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
185. توسعه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک های صادرات خرم )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه، برند، مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
186. ارزیابی بروز احساس منفی در مشتری در اثر نارضایتی و حس پشیمانی پس از خرید در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
187. تاثیر مولفه های پشیمانی پس از خرید و احساس منفی، بر تمایل به تعویض برند مشتری در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
188. تحلیل زمینه های ارتقاء کاربرپسندی و جذابیت در طراحی گرافیک اپلیکیشن بانک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: اپلیکیشن، کاربرپسند، لی آوت، آیکن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
189. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان شعب بانک صادرات شهرستان بروجرد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، توانمندسازی، کارکنان، مدیران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
190. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی هوش سازمانی عملکرد شغلی (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان بروجرد)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، توانمندسازی کارکنان، هوش سازمانی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
191. بررسی رابطه اعتماد پذیرش بانکداری الکترونیک:مطالعه موردی(مشتریان بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: اعتماد؛ بانکداری الکترونیک؛ پذیرش بانکداری الکترونیکی؛ بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 17 -
192. اعتبارسنجی مشتریان در تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 23 -
193. پیش بینی قیمت سهام بانک صادرات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار تهران، شبکه های عصبی مصنوعی، قیمت سهام
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
194. شناسایی اولیت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیک با استفاده از روش های QFD AHP (مطالعه موردی در بانک صادرات ملی)
کلیدواژه ها: عوامل بانکداری الکترونیک، خواسته مشتری در بانک، مهندسی کیفیت؛ روش سلسله مراتبی، موانع نوآوری
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
195. بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با سلامت سازمانی (مورد مطالعه: مدیریت شعب منطقه مرکز تهران بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، سلامت سازمان، بانک صادرات، سرمایه ساختاری، سرمایه شناختی، سرمایه رابطه ای.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
196. تاثیر عدالت سازمانی امنیت شغلی بر تعهد سازمانی به واسطه اعتماد به مدیران در ستاد مرکزی بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، امنیت شغلی، تعهد سازمانی ستاد مرکزی بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
197. استفاده از سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در محاسبه بهای تمام شده خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: سیستم های هزینه یابی، هزینه یابی، هزینه یابی بر مبنای فعالیت، هزینه یابی خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
198. ارایه مدل کاربردی تحلیل حس پشیمانی از خرید مشتری و آثار آن در بانک صادرات ایران( مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران )
کلیدواژه ها: کلید واژه: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
199. بررسی رابطه عوامل فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بین کارکنان بخش مرکزی بانک صادرات جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پرسشنامه های فرهنگ سازمانی هافستد و رضایت شغلی (JDI)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، رضایت شغلی، بانک صادرات، پرسشنامه فرهنگ سازمانی، پرسشنامه رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
200. تاثیر سودمندی اطلاعات حسابداری بر تصمیم گیری روسای شعب بانک صادرات استان اصفهان
کلیدواژه ها: اطلاعات حسابداری، تصمیم گیری، مرتبط بودن اطلاعات حسابداری، قابل اتکا بودن اطلاعات حسابداری، قابل فهم بودن اطلاعات حسابداری و قابل مقایسه بودن اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16