Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
201. بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان در شعب بانک صادرات شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: جذب و حفظ مشتری، کیفیت خدمات، اعتبار بانک، اطمینان بانک، امکانات فیزیکی بانک، همدلی بانک، پاسخگویی بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
202. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی 4P بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، ارزش ویژه برند، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
203. تحلیل تاثیر سبک های مدیریت تعارض و خلاقیت بر میزان استرس شغلی ×کارمندان بانک صادرات کرمانشاه
کلیدواژه ها: سبکهای مدیریت تعارض، خلاقیت، استرس شغلی و کارمندان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
204. شناسایی ارتباط برند و بازاریابی رابطه مند با هدف بهره گیری مشتریان از سرویس های بانکداری اینترنتی بر اساس متغیر اعتماد در بانک صادرات شعب استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: هدف استفاده، بانکداری اینترنتی، برند شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
205. بررسی ابعاد موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانک صادرات یزد، مدیریت دانش، مشتری مداری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی عبور از رکود اقتصادی؛ چالش ها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 1 -
206. شناسایی عوامل رویگردانی مشتریان از موسسات خدماتی و الویت بندی آن ها بر اساس روش بهترین-بدترین((BWM (مطالعه موردی: بانک صادرات بیرجند)
کلیدواژه ها: روی گردانی مشتریان، روش تصمیم گیری BWM، جذب مشتری، حفظ مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 32 -
207. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری، مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
208. تاثیر هویت سازمانی بر انگیزش شغلی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک صادرات غرب استان مازندران )
کلیدواژه ها: هویت سازمانی، انگیزش شغلی، شعب بانک صادرات غرب مازندران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
209. نقش سبک رهبری خدمتگزار مدیران بر میل به کارآفرینی آنان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: سبک رهبری خدمتگزار، میل به کارآفرینی، شعب بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
210. عارضه یابی خدمات الکترونیک بانکی (مورد مطالعه: بانک صادرات استان قزوین شعبه دهخدا)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک بانکی،بانکداری الکترونیکی،تجارت الکترونیک،پرداختهای غیرحضوری
محل انتشار مقاله: چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
211. مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)
کلیدواژه ها: پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری ،کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتریان، بانک صادرات، شهر سنندج
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت و مهندسی /مقدماتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
212. تاثیررهبری معنوی بر توانمندسازی کارکنان بانک صادرات (مطالعه موردی استان خراسان جنوبی)
کلیدواژه ها: رهبری معنوی، توانمندسازی کارکنان، چشم انداز سازمانی، عشق به نوعدوستی، ایمان به کاربر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
213. رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی کارافرینانه،بانک صادرات، منطقه شمال تهران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
214. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد سازمانی، کارت امتیاز متوازن، بانک صادرات، شهر سنندج
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
215. تاثیر سرمایه در گردش بر سودآوری بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: سودآوری، سرمایه درگردش، الگوی خود بازگشت با وقفه های توزیعی، ریسک، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
216. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتریان به عنوان متغیر میانجی بر رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت (مطالعه موردی: بانک صادرات استان البرز)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد شرکت، کیفیت اطلاعات مربوط به مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
217. ارزیابی تاثیر مشتری مداری، نوآوری بر عملکرد مالی بانک (مورد مطالعه:شعب بانک صادرات تهران )
کلیدواژه ها: مشتری مداری، نوآوری، تصویر ذهنی، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
218. تاثیر چرخش شغلی بر عملکرد کارکنان با مطالعه نقش میانجی مشارکت شغلی آنان در بانک صادرات استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: چرخش شغلی، عملکرد کارکنان، مشارکت شغلی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
219. بررسی محرک ها و عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات)
کلیدواژه ها: ویژگی های وب سایت، اعتماد مشتریان، سازگاری با سبک زندگی، پذیرش بانکداری اینترنتی، شعب بانک های صادرات شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
220. تحلیل اثرگذاری رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر ارتقای عملکرد مالی سازمان (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک صادرات شهرستان بهبهان)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، عملکرد مالی سازمان، بانک صادرات، بهبهان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11