Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
221. محاسبه Value at risk با استفاده از معیار پارامتریک (GARCH) مطالعه موردی (بانک صادرات)
کلیدواژه ها: ریسک پارامتریک، GARCH, VaR، ریسک نامطلوب، ریسک بحران بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
222. بهینه سازی میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک در رشد منابع مالی بانک (مطالعه موردی: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، منابع مالی، بهینه سازی، الگوریتم مورچگان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
223. بررسی تاثیر مسولیت اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش عدالت سازمانی و رهبری اخلاقی(مطالعه موردی کارکنان بانک صادرات همدان )
کلیدواژه ها: مسولیت اجتماعی، رفتار شهروندی سازمانی، عدالت سازمانی، رهبری اخلاقی، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
224. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتریCRM با کسب مزیت رقابتی بانک مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر سبزوار
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری CRM، کسب مزیت رقابتی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
225. تاثیررهبری معنوی بر توانمندسازی کارکنان بانک صادرات (مطالعه موردی استان خراسان جنوبی)
کلیدواژه ها: رهبری معنوی، توانمندسازی کارکنان، چشم انداز سازمانی، عشق به نوع دوستی، ایمان به کاربر
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی و سومین کنفرانس توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
226. بررسی رابطه بین دانش بازار و مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجیگری استراتژی اقیانوس آبی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: دانش بازار، استراتژی اقیانوس آبی و مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 24 -
227. تاثیر مدیریت تصویرپردازی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: تصویرپردازی، رفتار شهروندی سازمانی، خود شیرینی، خود ارتقایی، حامی سازی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
228. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات در شهر مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آمیخته بازاریابی خدمات، محصول، قیمت، مکان، ترفیع، پرسنل، شواهدفیزیکی، فرایند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم زیست محیطی و مدیریتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
229. بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با مدیریت دانش در سرپرستی بانک صادرات استان کرمان
کلیدواژه ها: سواد اطلاعاتی، فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوری های مدیریتی)
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
230. بررسی تاثیر عوامل استرس زای شغلی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی فرسودگی شغلی در کارکنان بانک صادرات استان ایلام
کلیدواژه ها: عوامل استرس زای شغلی، ابهام نقش، تعارض نقش، گرانباری نقش، فرسودگی شغلی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
231. سنجش کیفیت خدمات همراه بانک با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی:بانک صادرات)
کلیدواژه ها: خدمات، سروکوال، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
232. سنجش کیفیت خدمات همراه بانک با استفاده روش سروپرف(مطالعه موردی:بانک صادرات)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، سروپرف، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
233. بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی و ارتباطات درون سازمانی بر نگرش شغلی کارکنان بانک صادرات استان ایلام
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی، ارتباطات رسمی درون سازمانی، ارتباطات غیررسمی درون سازمانی، نگرش شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
234. بررسی رابطه رضایت مشتریان و مزیت رقابتی در شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، مزیت رقابتی، مزیت مشهود، مزیت پایدار، مزیت پویا، مزیت متجانس، مزیت مرکب
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
235. بررسی رابطه بین ارزشیابی عملکرد کارکنان و مدیریت عملکرد کارکنان بانک صادرات استان فارس
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد، ارزشیابی عملکرد، بعد فردی، بعد رفتاری، بعد شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 23 -
236. رابطه ارزش برندتجاری و شرایط انتخاب یک بانک توسط مشتریان (مطالعه موردی : بانک صادرات رامهرمز)
کلیدواژه ها: ارزش برند، انتخاب بانک، مشتریان، بانک صادرات رامهرمز
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
237. رابطه برندسازی داخلی با رفتار شهروندی برند، رضایت شغلی و تعهد برند در برج سپهر بانک صادرات
کلیدواژه ها: برندسازی داخلی، رفتار شهروندی برند، تعهد برند، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
238. تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی مورد مطالعه: شعب بانک صادرات اصفهان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت فراگیر، عملکرد سازمانی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
239. بررسی نقش راست کرداری مدیران در عملکرد شغلی کارکنان بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: راست کرداری مدیران، عملکرد شغلی، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
240. بررسی نقش توسعه مدیریت دانش در عملکرد غیرمالی بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، برنامه ریزی سازمانی، عملکرد غیرمالی، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12