Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2178224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2178224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
321. تاثیر ساختار سازمانی بر توسعه مدیریت و منابع انسانی در شعب بانک صادرات شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، پیچیدگی ساختار، تمرکز ساختار، رسمیت ساختار، توسعه مدیریت و منابع انسانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی مدیریت و معارف اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
322. بررسی اثربخشی عناصر آمیخته بازریابی بر جذب سپرده مشتریان خارجی در بانک صادرات (مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: مشتریان خارجی، جذب سپرده، بانک صادرات، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
323. تاثیر یادگیری سازمانی و نوآوری در عملکرد کارکنان بانک صادرات استان تهران
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، کارکنان، نوآوری، توانمندسازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
324. بررسی رابطه ی بین کار تیمی و چابکی سازمانی در بانک صادرات شهر تهران
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری، آمادگی رویارویی با تغییرات، پاسخگویی ،کار تیمی، چابکی سازمانی، مشارکتمجازی
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
325. بررسی انواع نیازهای مشتریان بانک صادرات استان همدان
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتری،کیفیت
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
326. بررسی تاثیر عوامل تشکیل دهنده بهای تمام شده پول بر روی نسبت کفایت سرمایه بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: نسبت کفایت سرمایه، بهای تمام شده پول، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
327. بررسی نقش مولفه های آمادگی الکترونیکی برمیزان حرفه ای گرایی و روحیه کارآفرینی کارکنان اداره کل انفورماتیک بانک صادرات تهران
کلیدواژه ها: آمادگی الکترونیکی، حرفه ای گرایی، روحیه کارآفرینی و رگرسیون چندمتغیره
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
328. تاثیر کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
329. بررسی عوامل موثر بر جذب سپرده های اتباع خارجی در بانک صادرات(مورد مطالعه کلیه شعب بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: اتباع خارجی، جذب سپرده، بانک صادرات، آمیخته بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
330. ارتباط بین استقلال کمیته حسابرسی و درماندگی مالی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: اندازه کمیته حسابرسی؛ استقلال کمیته حسابرسی؛ تعداد جلسات کمیته حسابرسی؛ تخصص مالی کمیتهحسابرسی؛ درماندگی مالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
331. بررسی رابطه بازاریابی با عوامل مدل چابکی شریفی-ژانگ در بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، چابکی سازمانی، مدیریت بانک، کارکنان بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
332. جذب و حفظ سپرده های مشتریان حقوقی و شرکتی با بکارگیری بازاریابی مبتنی بر رابطه در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان شرکتی و حقوقی، جذب و حفظ سپرده، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
333. استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتریان شرکتی و تجاری، جذب سپرده، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
334. بررسی تاثیر نرخ دلار و قیمت جهانی طلا بر تجهیز منابع در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: منابع بانک، مصارف بانک، سپرده طلا، قیمت جهانی طلا، نرخ ارز
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
335. نقش تبلیغات شفاهی و پنهان در بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تبلیغات پنهان، تبلیغات شفاهی ، بازاریابی ، مزیت رقابتی پایدار، مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
336. بررسی رابطه ی بین فراموشی سازمانی هدفمند و بالندگی سازمانی با توجه به نقش میانجی گری احساس خود تعیینی در شعبه مرکزی بانک صادرات شهر مشهد
کلیدواژه ها: فراموشی سازمانی هدفمند ، بالندگی سازمانی ، احساس شایستگی ،بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
337. بررسی رابطه ی بین فراموشی سازمانی هدفمند و بالندگی سازمانی با توجه به نقش میانجی گری احساس معنادار بودن شغل در شعبه مرکزی بانک صادرات شهر مشهد
کلیدواژه ها: فراموشی سازمانی هدفمند ، بالندگی سازمانی ، احساس معناداری شغل ،بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
338. تبیین ارتباط کارآفرینی با توانمندسازی کارکنان بانک صادراتاستان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: توانمندسازی، کارآفرینی، نوآوری، مخاطره پذیری، پیشگام بودن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
339. بررسی شاخص های خدماتی موثر در انتخاب یک بانک از دیدگاه مشتریان(در بانک صادرات شهر زنجان)
کلیدواژه ها: انتخاب مشتری، پاسخگویی بانک، خدمات بانکی، شاخص های خدماتی، مشتری بانک،
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
340. عوامل موثر در جذب و حفظ مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بانک صادرات، عوامل موثر بر جذب، حفظ مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10