Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2178224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2178224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
341. تاثیر محیط انتظار بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: محیط انتظار، میزان رضایت از زمان انتظار، ارزیابی و رضایت از خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
342. تاثیر زمان انتظار درک شده بر میزان رضایت مشتریان از مدت زمان انتظار و خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: زمان انتظار درک شده، میزان رضایت از زمان انتظار، ارزیابی و رضایت از خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
343. رابطه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی در کارکنان بانک صادرات (مورد مطالعه غرب استان مازندران )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی ، کیفیت زندگی کاری ، تعهد عاطفی ، تعهد مستمر ، تعهد هنجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
344. تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه
کلیدواژه ها: تبلیغات پنهان، تبلیغات شفاهی، بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار، نوآوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
345. تاثیر میزان رضایت از مدت زمان انتظار بر رضایت مشتریان از خدمات شعب ممتاز بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: زمان رضایت مشتریان ، میزان رضایت مشتریان از زمان انتظار.،خدمات بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
346. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک صادرات شعب شرق استان تهران
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی، مدیریت ارتباط، ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
347. تاثیر زمان انتظار بر رضایت مشتریان شعب ممتاز بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: رضایت از محیط انتظار، واکنش های عاطفی منفی، هزینه فرصت انتظار، زمان انتظار درک شده و واقعی، رضایت مشتریان از خدمات و زمان انتظار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
348. بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، بازاریابی، عملکرد مالی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
349. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی با تاکید بر نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مطالعه ی موردی : بانک صادرات استان آ.غ)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری گرایی، تعهد سازمانی، لیزرل، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
350. بررسی ارتباط بین تعداد جلسات کمیته حسابرسی و درماندگی مالی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: اندازه کمیته حسابرسی؛ استقلال کمیته حسابرسی؛ تعداد جلسات کمیته حسابرسی؛ تخصص مالی کمیته حسابرسی؛ درماندگی مالی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
351. تحلیل میزان تاثیر پتانسیل ارایه خدمت بر عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی با استفاده از نقش میانجی گرانه خدمت محوری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در استان اصفهان)
کلیدواژه ها: پتانسیل ارایه خدمت، خدمت محوری، عملکرد بازاریابی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
352. بررسی ارتباط بین تخصص مالی کمیته حسابرسی و درماندگی مالی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: اندازه کمیته حسابرسی؛ استقلال کمیته حسابرسی؛ تعداد جلسات کمیته حسابرسی؛ تخصص مالی کمیته حسابرسی؛ درماندگی مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
353. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد
کلیدواژه ها: همراه بانک، وفاداری مشتریان، ویژگی های فناوری، ویژگی های روانشناختی کاربر، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی چالش های الکترونیکی 2016
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
354. طراحی سیستم تحلیل آینده نگر برای ارزیابی و پیش بینی عملکرد بانکداری (بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: داده کاوی ، ،تجزیه وتحلیل پیش گویانه، استاندارد CRISP-DM
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 5 -
355. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، توانمندسازی، آموزش خدمات، قابلیت های تکنولوژی، قابلیت های ارتباط با مشتریان، کیفیتخدمات ، عملکرد کلی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 28 -
356. بررسی تاثیر سبک زندگی بر اقتصاد مقاومتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان بابل
کلیدواژه ها: سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، مصرف، پس انداز، سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس جامع و بین المللی اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
357. تبیین عوامل موثر تمایل بر تسهیم دانش در بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: تسهیم دانش،تمایل به تسهیم دانش، نگرش به تسهیم دانش، هنجار ذهنی، تحلیل مسیر
محل انتشار مقاله: سومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
358. بررسی رابطه بازاریابی با عوامل مدل چابکی شریفی-ژانگ در بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، چابکی سازمانی، مدیریت بانک، کارکنان بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
359. رابطه مدیریت دانش و بهره وری سازمانی (موردمطالعه: بانک صادرات حوزه غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بهره وری سازمانی، بانک صادرات غرب استان مازندران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
360. بررسی تاثیر استراتژی و تمرین های مدیریت ریسک بر اثر بخشی مدیریت ریسک در بانک صادرات
کلیدواژه ها: استراتژی مدیریت ریسک، تمرین های مدیریت ریسک، اثربخشی مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11