Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی ارتباط مدیریت دانش با عملکرد مالی در ستاد مرکزی بانک صادرات
کلیدواژه ها: : مدیریت دانش، عملکرد مالی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
22. تعیین تاثیر تواضع مدیران بر اثربخشی کارگروهی با نقش میانجی خودکارآمدی (مورد مطالعه : بانک صادرات شهر اصفهان )
کلیدواژه ها: “تواضع ”، ”کارگروهی ” ، ”گروه اثربخش ”، ”خودکارآمدی . ”
محل انتشار مقاله: سیزدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
23. بررسی تاثیر آوای کارکنان بر غرور سازمانی کارکنان با نقش میانجی تعهد کارکنان مورد مطالعه:کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی
کلیدواژه ها: آوای کارکنان ، غرور سازمانی ، تعهد کارکنان ،کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 24 -
24. بررسی تاثیر بازارگرایی بر بهبود عملکرد برند (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان لامرد)
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، عملکرد، برند، عملکرد مشتری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
25. بررسی تاثیر جانشین پروری بر یادگیری سازمانی کارکنان بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: جانشین پروری، یادگیری سازمانی ، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
26. بررسی نقش برند بانک درپذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: نام تجاری، اعتبارملموس، سودمندی ملموس، سهولت کاربردملموس، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
27. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان(مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، کیفیت ادراک شده، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 27 -
28. اثر روابط استراتژیک بر پرورش خلاقیت کارکنان با توجه به نقش میانجی رهبری تقارن ورفتارهای بازخورد جویانه (مورد مطالعه:کارکنان بانک صادرات)
کلیدواژه ها: خلاقیت کارکنان، ارتباطات حمایت ناظر ،ارتباطات داخلی متقارن، ارتباطات رابطه ای مدیرعامل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
29. بررسی تاثیر استفاده از اصول بیوکلیماتیک در ساختمانهای اداری با هدف افزایش راندمان کاری(مطالعه موردی ساختمان مرکزی بانک صادرات استان البرز)
کلیدواژه ها: بایوکلایمتیک ، معماری سبز،بهره وری کارمندان،ساختمان اداری ،بانک صادرات کرج، شاخصه زیست اقلیم
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و چهارمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
30. بررسی تاثیر هوش تجاری بر فرایند تجاری سازمان (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در سطح کشور)
کلیدواژه ها: هوش تجاری ، فرایند تجاری ، بانک، صادرات
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 31 -
31. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده توسط شعب بانک صادرات غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: رضایت مندی،کیفیت، خدمات، مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
32. بررسی تاثیر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد بر عملکرد سازمان مطالعه موردی: بانک صادرات بندر عباس
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ،خدمات الکترونیک ، قصد استفاده مجدد ، عملکرد سازمان ، بانک صادرات ،بندر عباس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
33. برر سی رابطه عوامل موثر بر دیدگاه مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، کیفیت خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
34. تاثیر سلامت جسمانی و توانمندسازی روانشناختی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک
کلیدواژه ها: توانمندسازی، تعهد سازمانی ،سلامت جسمانی ،کارکنان بانک صادرات
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی در ورزش و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
35. بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر بهره وری مالی در بانک صادرات استان کهکیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی، بهره وری مالی، بانک صادرات استان کهکیلویه و بویراحمد.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
36. تاثیر مدیریت کیفیت بر بهره وری سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت، بهره وری سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازار سازهای نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
37. بررسی اثر رهبری کوانتومی بر تعالی سازمانی با نقش میانجی مهارت هایکوانتومی (مورد مطالعه: شعبه های بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: رهبری کوانتومی، تعالی سازمانی، مهارت های کوانتومی، مدیران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
38. تاثیر معنویت محیط کار بر عملکرد شغلی در بانک صادرات شهرستان بروجرد
کلیدواژه ها: معنویت محیط کار، عملکرد شغلی، بانک صادرات.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 5 -
39. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان شعبات بانک صادرات خراسان شمالی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، عملکرد شغلی، چشم انداز بازاریابی، توسعه بازاریابی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
40. بررسی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و تمایل استفاده از خدمات الکترونیکی با نقش میانجی ادراک مشتری (مورد مطالعه: بانک صادرات قزوین)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی، سودمندی درک شده، سهولت درک شده
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10