Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 742 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 658 مقاله کنفرانسی و 84 مقاله ژورنالی شامل 10465 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 101 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1861611 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1861611 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 658 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی رابطه بین تبلیغات با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
42. بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
43. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) بر رضایتمندی مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه: بانک صادرات پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
44. بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیک درایجاد رضایت، اعتماد، تعهد و وفاداری الکترونیک مشتریان بانک صادرات شهر یزد
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، اعتماد،تعهد و وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
45. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش و استراتژی سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین , عملکرد سازمانی , مدیریت دانش , استراتژی سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
46. تاثیر اخلاق کسب و کار بر تعهد سازمانی با نقش میانجی شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شاهین شهر)
کلیدواژه ها: اخلاق کسب و کار، تعهد سازمانی، شخصیت برند
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
47. بررسی نقش ساختار سرمایه در تامین منابع مالی بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: ساختار سرمایه، تامین منابع مالی، ترکیب انواع سپرده ها،تسهیلات دریافتی، حقوق صاحبان سهام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
48. بررسی تاثیر استقرار بانکداری مجازی بر رضایتمندی مشتریان در شعب بانک صادرات سرپرستی جنوب تهران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در مهندسی کامپیوتر، برق و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 25 -
49. تاثیر سهولت آنلاین بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و سودمندانه ادراک شده و نقش تعدیل گر نگرانی ادراک شده امنیتی (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: سهولت آنلاین،ارزش های ادراک شده، نگرانی ادراک شده امنیتی، قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
50. شناسایی موانع توسعه خدمات بانکی الکترونیک با استفاده از روش Vikor در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: موانع، توسعه خدمات بانکی الکترونیک، روش Vikor
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
51. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر فرایند تصمیم گیری مشتریان خدمات بانکداری در بانک صادرات
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، فرایند تصمیم گیری، مشتریان خدمات بانکداری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 29 -
52. بررسی پذیرش استفاده مشتریان از خدمات بانک در بستر رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی، اعتماد، قصد استفاده مجدد مصرف کننده، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 25 -
53. ارزیابی بازاریابی داخلی در میزان رضایت مشتریان شعبه بانک صادرات (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
54. عوامل موثر تحت کنترل مدیریت بر سودآوری عملکرد مالی مدیریت شعب بانک صادرات
کلیدواژه ها: سودآوری، تحت کنترل مدیریت، سپرده، تسهیلات، مدیریت نقدینگی، مصارف
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
55. بررسی تجربه احساسی برند بر ارزش ویژه برند بانک( مطالعه موردی : بانک صادرات استان گلستان )
کلیدواژه ها: تجربه احساسی برند، ارزش ویژه برند تعهد عاطفی، رضایت مشتریان.
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
56. بهبود عملکرد شعب بانک های صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب و مدیریت نقدینگی در شرایط پاندمی بیماری کرونا با اتکا به بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، نقدینگی،کرونا، بانک صادرات، استان کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
57. بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک (مورد مطالعه بانک صادرات ایلام)
کلیدواژه ها: ترجیح مشتریان، انتخاب بانک، خدمت، مکان، قیمت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
58. بررسی تاثیر بانکداری مجازی بر تحول سازمانی با ارتقاء بهره وری (مطالعه موردی بانک صادرات ایلام)
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی، بهره وری، نوآوری، رضایت، صادرات، تغییر، تحول سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
59. نقش یادگیری سازمانی در برند سازی داخلی و بهبود عملکرد نواورانه با نقش واسطه ای قابلیت عاطفی کارکنان در شعب بانک صادرات استان قم
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، برند سازی داخلی، عملکرد نواورانه ، قابلیت عاطفی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
60. تاثیر نقش میانجی رضایت شغلی در رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در بانک صادرات
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13