Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 742 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 658 مقاله کنفرانسی و 84 مقاله ژورنالی شامل 10465 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 101 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1868574 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1868574 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 658 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک خصوصی در شهرستان شیراز (مطالعه موردی: بانک صادرات و بانک رفاه)
کلیدواژه ها: بانک، مشتریان، شیراز، خصوصی، صادرات، رفاه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
62. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی و تاثیر آن بر رفتار مشتریان با توجه به تاثیر تعدیلی متغیرها (مورد مطالعه: بانک صادرات جزیره کیش)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری اینترنتی، رفتار مشتریان، انتظار عملکرد، انتظار تلاش، تسهیل شرایط
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
63. بررسی تاثیر قابلیت های استراتژیک بر عملکرد عملیاتی و عملکرد مالی در حوزه خدماتی بانکی (مطالعه موردی : بانک صادرات شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: قابلیت های استراتژیک، قابلیت بازاریابی، قابلیت تکنولوژی اطلاعات، قابلیت پیوند بازار، قابلیت تکنولوژی اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
64. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی (بانک صادرات شهر ارومیه )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، برنامه های اقتصاد مقاومتی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
65. بررسی تاثیر عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک (مورد مطالعه بانک صادرات استان اصفهان)
کلیدواژه ها: موفقیت، تجارت الکترونیک، رضایت مشتری، زیرساخت، دانش و اطلاعات
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
66. بررسی تاثیر کارایی عناصر سرمایه فکری بر شاخص های مالی سهام بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
67. بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفی در استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه (مورد مطالعه: بانک صادرات در استان تهران)
کلیدواژه ها: اعتماد، ابعاد کیفیت، خدمات بانکداری تلفن همراه
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
68. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ادراک مصرف کننده از فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کار الکترونیک در شعب بانک صادرات استان خوزستان
کلیدواژه ها: ادراک مصرف کننده، فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، کسب و کار الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
69. بررسی تاثیر شایستگی های رهبری بر وفاداری کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اشتراک گذاری دانش و عملکرد شغلی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: شایستگی های رهبری، وفاداری کارکنان، اشتراک گذاری دانش، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
70. بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی افراد در رفتار شهروندی سازمانی در شرایط پاندمی کووید- ۱۹ (مطالعه موردی:کلیه شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، رفتار شهروندی سازمانی، کووید- ۱۹ ، بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
71. بررسی درک مشتری از کارعاطفی کارکنان و اثر آن بر وفاداری مشتری و واکنش های عاطفی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات بیرجند)
کلیدواژه ها: واکنش های عاطفی مشتریان؛ درک مشتری از کارعاطفی کارکنان؛ وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 6 -
72. بررسی درک مشتری از کارعاطفی کارکنان و اثر آن بر وفاداری مشتری: نقش میانجی واکنش های عاطفی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات بیرجند)
کلیدواژه ها: واکنش های عاطفی مشتریان؛ درک مشتری از کارعاطفی کارکنان؛ وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
73. بررسی تاثیرات ادراکات کارکنان از برند با نقش میانجی رفتار شهروندی بر پیامدهای خدمات (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: تناسب ارزش برند ، تعهد سازمانی ، رفتار شهروندی، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
74. ارزیابی ناکارایی X در بنگاه های اقتصادی (مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهرستان تهران)
کلیدواژه ها: ناکارایی X، بنگاه های اقتصادی، شعب تجاری، خدماتی و تجاری – خدماتی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 30 -
75. ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان بانک صادرات ایلام با استفاده از روش اقتصاد سنجی و مدل رگرسیون لاجیت
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، رتبه بندی، اعتبارسنجی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
76. بررسی تاثیر نگرش، اعتماد و مسئولیت اجتماعی نسبت به تمایل مشتریان به پذیرش همراه بانک (مطالعه موردی: بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری آنلاین، اعتماد، مسئولیت اجتماعی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
77. ارزیابی تاثیر نوآور ی باز بر سکون سازمانی در ادارات بانک صادرات
کلیدواژه ها: نوآوری باز، نو.آوری باز رو به داخل، نوآوری باز رو به خارج، سکون سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
78. تاثیر پیاده سازی ابعاد مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی و تجارت الکترونیک در بانک صادرات شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد سازمانی، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
79. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد پذیرش موبایل بانک با نقش میانجی مشارکت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موبایل بانک صادرات اهواز)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، پذیرش موبایل بانک، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
80. تاثیر رهبری رابطه ای بر رفتارهای کاری نوآورانه کارکنان با نقش متغیر میانجی ظرفیت سازمانی
کلیدواژه ها: رهبری رابطه ای ، رفتارهای کاری نورآورانه کارکنان ، ظرفیت سازمانی ، بانک صادرات تهران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14