Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی تاثیر نگرش، اعتماد و مسئولیت اجتماعی نسبت به تمایل مشتریان به پذیرش همراه بانک (مطالعه موردی: بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری آنلاین، اعتماد، مسئولیت اجتماعی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
82. ارزیابی تاثیر نوآور ی باز بر سکون سازمانی در ادارات بانک صادرات
کلیدواژه ها: نوآوری باز، نو.آوری باز رو به داخل، نوآوری باز رو به خارج، سکون سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
83. تاثیر پیاده سازی ابعاد مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی و تجارت الکترونیک در بانک صادرات شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد سازمانی، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
84. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد پذیرش موبایل بانک با نقش میانجی مشارکت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موبایل بانک صادرات اهواز)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، پذیرش موبایل بانک، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
85. تاثیر رهبری رابطه ای بر رفتارهای کاری نوآورانه کارکنان با نقش متغیر میانجی ظرفیت سازمانی
کلیدواژه ها: رهبری رابطه ای ، رفتارهای کاری نورآورانه کارکنان ، ظرفیت سازمانی ، بانک صادرات تهران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
86. تاثیر جو سازمانی بر نگرش کارکنان با نقش متغیر میانجی سرمایه روانشناختی (مطالعه موردی: کارکنان ادارات مرکزی بانک صادرات شهر تهران)
کلیدواژه ها: جو سازمانی ، نگرش کارکنان ، سرمایه روانشناختی ، بانک صادارت
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
87. بررسی عوامل موثر بر افزایش مطالبات غیرجاری بانک صادرات
کلیدواژه ها: عوامل خاص صنعت بانکی، عوامل داخلی بانک ها، عوامل کلان اقتصادی، مطالبات غیر جاری بانک ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
88. بررسی عوامل موثر در اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان و نقش آن در عملکردپایدار(مورد مطالعه: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد پایدار، بانک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
89. انتخاب بهترین واحد کارایی در ارزیابی با روش تحلیل پوششی داده ها، مطالعه موردی: بانک صادرات گیلان
کلیدواژه ها: کارایی، تکنیک تحلیل پوششی داده، کاراترین واحد تصمیم گیری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
90. اندازه گیری ذهنیت مشتریان نسبت به ابعاد کیفیتی بانک صادارات بر اساس شاخص مروجین خالص
کلیدواژه ها: مدل سرکوال، شاخص مروجین خالص، مشتریان بانک صادرات.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
91. بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر گرایش به کارآفرینی کارکنان شعی ممتاز بانک صادرات منطقه شمال تهران در سال 1399
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، کارآفرینی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
92. تبیین مولفه های موثر بر کیفیت خدمات بانکداری: تحلیلی بر مبنای مدل یابی معادلات ساختاری مورد مطالعه: بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، صنعت بانکداری، تحلیلی عاملی ومدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
93. بررسی رابطه اعتماد بین فردی و خودکارآمدی (مطالعه موردی کارکنان شعب بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: اعتماد بین فردی، کارآفرینی شغلی، خودکارآمدی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس علمی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
94. بررسی عوامل موثر در ریزش مشتریان صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک صادرات شعبه کیش)
کلیدواژه ها: مشتریان ریزش کرده ، صنعت بانکداری، ریزش داوطلبانه و غیرداوطلبانه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
95. تاثیر مدیریت دانش بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک صادرات منطقه لاهیجان)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، مدیریت دانش، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 23 -
96. تأثیر ویژگی های شغلی و فردی حسابرسان بر بازده عملکرد نظارت دیجیتال (موردمطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: ویژگی های شغلی، و یژگی های فردی، حسابرسان، بازده نظارت دیجیتال
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی تحقیقات کاربردی در اقتصاد پویا، مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
97. تاثیر استفاده از تکنیک ها و روش های پیشرفته حسابداری مدیریت در بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت، بانک صادرات، مدیریت شبکه، تسهیلات و تعهدات بانکی، بودجه بندی و برنامه ریزی سود و کنترل
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی تحقیقات کاربردی در اقتصاد پویا، مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
98. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی بانک صادرات بر اعتماد و تحلیل نتایج در ایجاد وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان، وفاداری مشتریان، کیفیت خدمات اینترنتی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و علوم اجتماعی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 26 -
99. بررسی تاثیر استراتژی تبلیغات و شبکه های اجتماعی بر بازاریابی آنلاین (مورد مطالعه: بانک صادرات استان اردبیل)
کلیدواژه ها: استراتژی تبلیغات، شبکه های اجتماعی، بازاریابی آنلاین، بانک صادرات، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
100. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود سازمان کارآفرین الکترونیک (مورد مطالعه بانک های صادرات استان یزد)
کلیدواژه ها: کارآفرینی الکترونیکی، سازمان کارآفرین،بانک صادرات
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9