Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176707 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176707 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بررسی نقش مدیریت استراتژیک در ارتقاء کیفیت خدمات مشتری (مورد مطالعه بانک صادرات اردبیل)
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک، خدمات مشتری، بانک صادرات، رضایتمندی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
102. بررسی رابطه ویژگی های شغلی با میزان تعهد سازمانی بین کارکنان بانک صادرات
کلیدواژه ها: ویژگی های شغلی ، تعهد سازمانی ، بانک.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
103. بررسی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بانک صادرات استان اردبیل)
کلیدواژه ها: مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت کیفیت جامع، بهبود کیفیت خدمات، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
104. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتری با رویکردی مبتنی بر متغیرهای تعدیل گر و میانجی (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، طراحی وب سایت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
105. بررسی استراتژی بازاریابی روی عملکرد بازاریابی بانک صادارت استان چهار محال و بختیاری
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، عملکرد بازاریابی، بانک صادرات استان چهار محال و بختیاری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
106. تأثیر رسانه های دسته جمعی بر وفاداری مشتریان به برند با استفاده از نقش متغیرمیانجی ارزش ادراک شده مورد مطالعه (بانک صادرات کرمانشاه)
کلیدواژه ها: فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارزش ادراک شده، وفاداری مشتریان به برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
107. بررسی چگونگی انتقال دانش در کارکنان شعب بانك صادرات شهر رشت
کلیدواژه ها: بانک صادرات، بهبود عملکرد، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 6 -
108. بررسی تاثیر آموزش های معرفتی و ارزش های کاری بر هویت شغلی کارکنان بانک صادرات استان اردبیل
کلیدواژه ها: آموزش های معرفتی، ارزش های کاری، هویت شغلی، بانک صادرات استان اردبیل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت،علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
109. بررسی روابط ارزش مشتری، نوآوری خدمات، تبلیغات و ارزش عمر مشتری در بانک صادرات استان اصفهان
کلیدواژه ها: ارزش مشتری، تبلیغات کاربردی و هیجانی، نوآوری خدمات، ارزش عمر مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
110. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیلگری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلق خاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
111. شناسایی عوامل کلیدی پیاده سازی سیستم ERP در بانک صادرات چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل تم
کلیدواژه ها: برنامه ریزی منابع سازمان، بانک صادرات، ERP
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
112. بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در بانک و نقش آن در عملکرد بانک صادرات خراسان رضوی
کلیدواژه ها: بودجه بندی عملیاتی، توانایی، اختیار، پذیرش، عملکرد
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
113. تاثیر جو سازمانی بر نگرش كاركنان با نقش متغیر میانجی سرمایه روانشناختی (مطالعه موردی: كاركنان ادارات مركزی بانک صادرات شهر تهران)
کلیدواژه ها: جو سازمانی ، نگرش کارکنان ، سرمایه روانشناختی ، بانک صادارت
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
114. شناسایی امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی برای کارکنان بانک(مطالعه موردی کارکنان بانک صادرات منطقه شرق تهران)
کلیدواژه ها: بانک صادرات کارکنان بانک، منطقه شرق تهران، ضمن خدمت مجازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
115. بررسی ملاحظات معماری در ساختمان های مرکزی بانک صادرات و بانک ملت تبریز با رویکرد اعتماد و امنیت
کلیدواژه ها: معماری بانک ، اعتماد ، امنیت ، بانک صادرات ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مدیریت شهری، و شهرسازی و معماری با رویکرد اقتصاد و عمران شهری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
116. بررسی رابطه هوش هیجانی و کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شعب سرپرستی بانک صادرات اصفهان)
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، کارآفرینی درون سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
117. بررسی تاثیر امنیت و حریم خصوصی، ریسک ادراک شده و قابلیت استفاده از وب سایت در پذیرش بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات مشهد)
کلیدواژه ها: امنیت و حریم خصوصی، ریسک ادراک شده، قابلیت استفاده از وبسایت، پذیرش بانکداری الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
118. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیل گری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلق خاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
119. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی-ارزش ویژه- برند- خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
120. بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و مزیت رقابتی بانک صادرات با توجه به نقش میانجیگر مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، مدیریت دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16