Bank Saderat Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Saderat Iran در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با Bank Saderat Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Saderat Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Saderat Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Saderat Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Saderat Iran
papers Bank Saderat Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Saderat Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. بررسی رابطه مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری مشتریان بانک صادرات شهر شاهرود
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
142. پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان بانک صادرات ایران استان یزد بر اساس مدل Five C’s با استفاده از روش ماشین بردارپشتیبان
کلیدواژه ها: ریسک، ریسک اعتباری، مشتریان بانک، مدل Five C’s
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
143. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیل گری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلقخاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
144. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلقخاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیلگری فضیلت سازمانی مورد مطالعه دربانک صادرات
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلقخاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
145. تاثیر نوآوری خدمات (SI) بر عملکرد محصولات جدید (NPP) در صنعت بانکداری، با تعدیلگری قابلیت های مرتبط با بازار و آشفتگی بازار (مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات (SI)، قابلیت های مرتبط با بازار، آشفتگی بازار، عملکرد محصولات جدید (NPP)، بانک صادرات استان مازندران.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
146. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی با رفتار سازمانی و اشتیاق شغلی کارکنان در بانک های صادرات استان فارس
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، رفتار سازمانی، اشتیاق شغلی کارکنان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
147. بررسی تاثیر توان مدیریت ریسک و مسئولیت اجتماعی بانک ها بر اثر بخشی مدیریت ریسک در بانک صادرات
کلیدواژه ها: توان مدیریت ریسک، مسئولیت اجتماعی بانک، اثربخشی مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
148. تحلیل استراتژی های موفق سازمانی ( مورد مطالعه بانک صادرات ایران )
کلیدواژه ها: برنامه ریزی، سازماندهی ، ارتباط با ذی نفعان، انعطاف پذیری ، نیروی انسانی، بازار بین المللی و داخلی، مسئولیت های قانونی، تکنولوژی و نوآوری، فرهنگ سازمانی ، کارآفرینی، رشد و بهره وری
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
149. بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات – استان خراسان رضوی (شهرستان مشهد))
کلیدواژه ها: تعهد به برند، ریایت از برند، وفاداری به برند، دلبستگی به برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
150. تاثیر رهبری اصیل و خود رهبری بر هویت سازمانی با نقش متغیر مداخله گر بی تفاوتی سازمانی در بانک صادرات شهرستان اصفهان
کلیدواژه ها: رهبری اصیل، خود رهبری، بی تفاوتی سازمانی، هویت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی تحقیقات بین رشته ای در علوم انسانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
151. ارزیابی نقش تسهیلات بازاریابی بر رضایتمندی مشتریان در بانک صادرات کرمانشاه
کلیدواژه ها: تسهیلات بانک، اشتغال، سرمایه گذاری، بانک صادرات، شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
152. ارزیابی سبک رهبری تحول آفرین بر نگرش و انگیزش کارکنان بانک صادرات شهر کرمان
کلیدواژه ها: سبک رهبری تعاملی، سبک رهبری رهاشده، انگیزش کارکنان، رهبر تحول گرا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
153. بررسی اثر سبک رهبری تعاملی بر انگیزش کارکنان شعب بانک صادرات شهر کرمان
کلیدواژه ها: سبک رهبری تعاملی، سبک رهبری رهاشده، انگیزش کارکنان، رهبر تحول گرا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
154. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیل گری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلق خاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
155. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهت بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان خوزستان )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری – بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
156. اثر کیفیت ارتباط با مشتری بر تصویر ذهنی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک های صادرات استان لرستان)
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباط با مشتری، تصویر ذهنی، وفاداری مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
157. شناخت ابزارهای تشویقی موثر در وصول مطالبات معوق از مشتریان حقوقی بانک صادرات و اولویت بندی آن
کلیدواژه ها: ابزارهای تشویقی، وصول مطالبات، بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
158. ارزیابی رفتار مشتریان اینترنتی بانک صادرات، بر اساس مولفه های اطلاعاتی، خدماتی و وب
کلیدواژه ها: کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، کیفیت سیستم، بانکداری آنلاین، بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
159. ارائه مدل مبتنی برشبکه عصبی و سیستم استنتاج فازی جهت بررسی و پیش بینی عوامل رضایت از بانکداری الکترونیک درمیان مشتریان بانک صادرات
کلیدواژه ها: سیستم استنتاج فازی، قابلیت اطمینان، دسترس پذیری، شاخص کیفیت، شبکه سوئیفت
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
160. تاثیر نااطمینانی های اقتصادی بر مصارف بانک صادرات
کلیدواژه ها: نااطمینانی ، تولید ناخالص داخلی، تورم، بانک صادرات، مصارف بانکی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8