Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1059 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 884 مقاله کنفرانسی و 175 مقاله ژورنالی شامل 15799 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 169 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1843204 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1843204 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 884 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. نقش واسطهای اعتبار برند در رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد به برند
کلیدواژه ها: اعتبار برند ، ارزش ویژه برند، اعتماد به برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
2. بررسی نقش میانجی گری رقابت پذیری بر رابطه بین سواد مالی و تحمل ریسک در بین مشتریان بانک ملت استان یزد
کلیدواژه ها: رقابت پذیری، سواد مالی، تحمل ریسک
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
3. مطالعه نقش رسانه های اجتماعی بر عملکرد نوآوری (مورد مطالعه :شعب بانک ملت استان کردستان)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، تعامل رسانه های اجتماعی، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استانکردستان.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
4. مطالعه نقش نوآوری بازاریابی در عملکرد شعب بانک ملت(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان سنندج)
کلیدواژه ها: نوآوری بازاریابی، اکتشاف، بهره برداری، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استان کردستان
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
5. تاثیر رهبری کاریزماتیک و وابستگی متقابل وظایف بر رفتار نوآورانه تیم کاری با نقش میانجی توانمندی تیمی، مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: رهبری کاریزماتیو - وابستگی متقابل وظایف - رفتار نوآورانه تیم کاری - توانمندی تیمی - بانو ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
6. بررسی نقش روابط بین سرپرست و زیر دستان بر رضایت شغلی کارکنان از طریق حمایت درک شده و انگیزه مستقل خودکارآمدی (مطالعه ای در بانک ملت شهر زنجان)
کلیدواژه ها: روابط بین سرپرست و زیردستان، رضایت شغلی کارکنان، حمایت درک شده، انگیزه مستقل خودکارآمدی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
7. بررسی نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در ارتباط رهبری تحول گرایانه با تعارضات سازمانی در بانک ملت استان همدان
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ، رهبری تحول گرایانه ، تعارضات سازمانی ، بانک ملت استان همدان.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
8. تاثیر درگیری مشتری و پیوندهای میان فرد و برند بر عملکرد مالی ، رفتارهای مدافعه جویانه مشتری و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: بانک ملت در شهر قزوین)
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، رفتارهای مدافعه جویانه، ارزش ویژه برند، درگیری مشتری و پیوند میان فرد برند.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
9. تحلیل کیفیت خدمات نوین بانکی (اپلیکیشن موبایلی )درجذب منابع (سپرده) در بانک ملت کرمانشاه
کلیدواژه ها: موبایل بانک ، ، رضایت ، کیفیت ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
10. تاثیر عدم وجود مسئولیت اجتماعی بانک بر پاسخ های منفی رفتاری مشتریان بانک ملت با توجه به نقش میانجی نگرش و عواطف اخلاقی و نقش تعدیلگر شناخت اجتماعی
کلیدواژه ها: عدم وجود مسئولیت اجتماعی، پاسخ منفی رفتاری، نگرش، عواطف اخلاقی، شناخت اجتماعی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 21 -
11. بررسی و تبیین جایگاه فضیلت سازمانی درخلق ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر در شعب منتخب بانک ملت
کلیدواژه ها: فضیلت سازمانی ، خوشبینی ، اعتماد ، همدردی ، انسجام ، بخشش ، ارزش ویژه برند.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
12. تحلیل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک و با استفاده از روش تصمیم گیری با معیارهای چندگانه و ماتریس خانه کیفیت ؛ مطالعه موردی: شعب بانک ملت حوزه لنجان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات،کیفیت خدمات بانکی،کیفیت زندگی کاری، ماتریس خانه کیفیت، تصمیم گیری با معیارهای چندگانه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 20 -
13. بررسی اثرگذاری مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رضایت شغلی کارکنان با مداخله گری سبک رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی استراتژیک، رضایت شغلی، سبک رهبری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
14. بررسی تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی بر میزان شکایت های حوزه بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت مشهد شعبه احمد آباد )
کلیدواژه ها: شکایت ، حوزه بانک ،کیفیت سیستم های اطلاعاتی،شکایت حوزه بانکی، وفاداری نگرشی مشتریان، رفتار شکایتی مشتریان، تمایل به وفادار بودن مشتریان، وفاداری موقعیتی مشتریان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
15. ارتقای امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات،بانکداری الکترونیک،هویت سنجی،امضاء دیجیتال،امنیت شبکه،بیومتریک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
16. تعهد سازمانی و انگیزه های مالی با تاکید بر ترفیع رتبه در بانک ملت
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی - انگیزه های مالی - ترفیع رتبه - حقوق (دستمزد) – بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس تحقیقات کاربردی علوم انسانی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
17. تاثیر بازاریابی رابطه مند در ایجاد مزیت رقابتی با تاکید بر رضایت و وفاداری مشتریان شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مزیت رقابتی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
18. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایلات مشتری در مشتریان بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: تمایلات رفتاری ،رضایت مشتری ،محتویات وب سایت ، کیفیت خدمات،کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
19. واکاوی مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی رهبری تحولگرا (مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران )
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا ، مدیریت منابع انسانی استراتژیک ،فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
20. بررسی تاثیر تجربه خدمات و اعتماد بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت در اراک)
کلیدواژه ها: تجربه خدمات ، اعتماد مشتری، وفاداری مشتری ، رضایت مشتری.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16