Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
181. بررسى تائیر بازاریابی ویروسی بر قصد استفاده از خدمات و نمایانگرى برند (مطالعه موردى مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابى ویروسى، قصد استفاده، نمایانگرى برند، رسانه های اجتماعى، بانک ملت، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
182. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز) و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
183. تاثیر یک دوره ماساژ درمانی بر میزان درد، دامنه حرکتی ناحیه کمری و کیفیت زندگی کارکنان مرد مبتلا به کمردرد مزمن غیراختصاصی بانک ملت
کلیدواژه ها: کمردرد مزمن، ماساژ درمانی، دامنه حرکتی، کیفیت زندگی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم ورزشی، تربیت بدنی و مدیریت راهبردی در ورزش
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
184. توسعه و اعتباریابی ابعاد تجربه مشتری و بررسی تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک ملت شهر تبریز
کلیدواژه ها: مشتری، تجربه مشتری، رضایت مشتری، توسعه و اعتباریابی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
185. بررسی عوامل اثرگذار بر اجرای مدیریت کیفیت جامع در شعب بانک ملت استان کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، بانک ملت، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
186. بررسی تاثیر توسعه رهبری بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایه انسانی(مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت اردبیل)
کلیدواژه ها: توسعه رهبری، عملکرد سازمانی، سرمایه انسانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
187. بررسی تاثیر هوش سازمانی برعملکرد و رضایت شغلی در کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش سازمانی ، عملکرد ، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
188. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر استقرار فرایندهای مدیریت دانش (مورد مطالعه شعب بانکملت کلانشهر اهواز)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، فرایندهای مدیریت دانش، شعب بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
189. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشترانی شعب بانک ملت شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، شعب بانک ملت شهرستان زاهدان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
190. بررسی رابطه ساده و چندگانه بین اضطراب رایانه ای و تغییر فناورانه با میزان رضایت از بانکداری الکترونیکی در مشتریان و کارکنان بانک (مطالعه موردی بانک ملت شهرستان آمل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، اضطراب رایانه ای، مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی تحقیقات بین رشته ای در علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 1 -
191. بررسی رابطه مدیریت دانش با توسعه محصولات جدید درشعب بانک ملت شهرستان ساوه سال 1398
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، خلق دانش، توزیع دانش، ثبت و نگهداری دانش ، کاربرد و بهره برداری دانش ، ارزیابی و بازخور دانش ، توسعه محصول
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
192. ارزیابی تاثیر فعالیت های با رویکرد مسئولیت اجتماعی بانک ملت بر میزان محبوبیت برندآن(مورد مطالعه: شهر تهران)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ، محبوبیت برند، گرایش به برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
193. بررسی تاثیر طراحی بصری تبلیغات وبسایت بر تمایل به خرید آنلاین با توجه به نقش میانجی نگرش به تبلیغات و نگرش به برند و نقش تعدیل گر جنسیت در شعب بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: طراحی بصری تبلیغات وبسایت، تمایل به خرید آنلاین، نگرش به تبلیغات، نگرش به برند، جنسیت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
194. بررسی تاثیر ارزش های مشترک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، برند، ارزش ویژه برند، ارزش های مشترک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
195. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تبریز)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، مسئولیت اقتصادی، مسئولیت بشردوستانه، کیفیت زندگی کاری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
196. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، مدیریت شعب بانک ملت استان تهران.
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پیشرفت های نوین در عرصه علم و فرا علم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 38 -
197. تاثیر پرداخت پاداش های مالی بر تعهد سازمانی در میان کارکنان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: پرداخت پاداش های مالی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
198. بررسی تاثیرتعاملات رسانه های اجتماعی برند بررضایت مشتریان و وفاداری برند در بانک ملت شهر قزوین
کلیدواژه ها: تعاملات نام تجاری و رسانه اجتماعی، وفاداری به برند، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
199. تاثیر آگاهی برند و تصویر برند بر کیفیت ادراکی، رضایت و وفاداری برند (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، تصویر برند، کیفیت ادراکی، رضایت مشتری، وفاداری برند.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
200. تبیین رابطه بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری مشتریان به برند از طریق نقش واسطه ای برندسازی در شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، برندسازی شرکتی، وفاداری به برند، روش معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17