Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
221. بررسی عامل اعتماد در اینترنت بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری الکترونیک، بانکداری آنلاین، اعتماد مشتری، اعتماد در اینترنت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
222. عوامل موثر بر قصد رفتاری و پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: قصد رفتاری، پذیرش، موبایل بانک، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
223. شناسایی تاثیر کیفیت اطلاعات B2B، کیفیت سیستم و کیفیت نتیجه سرویس بر باورهای اعتماد و غیر اعتمادی مشتریان در بانک ملت شعب شهرستان ساری
کلیدواژه ها: کیفیت اطلاعات تجارت، کیفیت سیستم، کیفیت نتیجه سرویس، اعتماد، بی اعتمادی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
224. تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، نیات رفتاری مشتریان، اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نگرش های نوین در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
225. تاثیر بازاریابی داخلی بر تحول خدمات رسانی از منظر کارکنان ( مطالعه موردی بانک ملت ، استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتریان داخلی، مشتریان بیرونی، بانک ملت استان کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
226. تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بانک ملت بر رضایت مشتریان در شعب بانک ملت شوشتر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتریان،بانک ملت، شوشتر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
227. تاثیر رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملت شوشتر)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، وفاداری مشتری،شعب بانک ملت، شوشتر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
228. چگونگی راههای شناسایی مشتریان شخصی وارائه خدمات جذاب ومتناسب با سلایق آنها (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: جلب اعتماد مشتریان،شناسایی موفقیت، جذب مشتریان،محصولات جذاب بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
229. بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)
کلیدواژه ها: تنوع، کالا، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه، نوآوری مشتری، قصد خرید
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
230. شناسایی و رتبه بندی هوش فرهنگی مدیران بانک ملت آذربایجان شرقی با رویکرد تاپسیس فازی
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی، هوش شناختی، هوش شناختی، هوش شناختی و هوش فرهنگی رفتاری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
231. استفاده از تکنیک تحلیل پنجره ای برای سنجش کارایی واحدهای مالی مدیریت شعب بانک (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کارایی، تحلیل پوششی داده ها، تحلیل پنجره ای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
232. ارزیابی عملکرد نسبی شعب بانک با رویکرد مدل اندازه گیری مبتنی بر متغیرهای کمکی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده های ، اندازه گیری مبتنی بر متغیر کمکی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
233. بررسی تاثیر آگاهی برند بر قصد خرید با میانجی گری کیفیت ادراک شده و وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان اسدآباد)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری برند، قصد خرید
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
234. تبیین مولفه های اثرگذار ساختار غیررسمی در انتقال دانش سازمانی، مورد ×مطالعه: کارکنان فناوری اطلاعات بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، ساختار غیررسمی، ساختار ارگانیک، مدیریت دانش، انتقال دانش، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی در مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و پردازش داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
235. تاثیراجزای آمیخته ی بازاریابی خدمات بر جذب مشتریان
کلیدواژه ها: اجزای آمیخته ی بازاریابی خدمات، کیفیت خدمات، جذب مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
236. بررسی و اولیت بندی عوامل موثر بر بودجه ریزی عملیاتی در جهت اصلاح الگوی مصرف (شعب بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: بودجه ریزی، اصلاح الگو مصرف، کنترل بودجه، تعهد به اجرا، دانش و ساختار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
237. بررسی نقش عملکرد سازمان به عنوان یک متغیر واسطه ای بین جانشین پروری سرمایه فکری کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر اراک)
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، جانشین پروری، سرمایه فکری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
238. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بازارگرایی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملت شهر همدان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بارارگرایی سازمان، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
239. تعیین تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر بازارگرایی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملت شهر همدان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بارارگرایی سازمان، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
240. نقش اردوهای آموزشی بر کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: اردوهای آموزشی، کیفیت زندگی کاری وکارکنان بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14