Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
241. بررسی تاثیر سیستم های پاداش سازمانی بر مشتری گرایی کارکنان بانک ملت استان قم
کلیدواژه ها: پاداش، سیستم های پاداش، مشتری گرایی، بانک ملت استان قم
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 1 -
242. بررسی ادراک مشتریان از امنیت اعتماد الکترونیکی در استفاده ازسیستم های پرداخت الکترونیکی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: امنیت الکترونیکی ادراک شده، اعتماد الکترونیکی ادراک شده، بانکداری الکترونیکی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 26 -
243. بررسی شاخص ها متغیرهای موثردرپذیرش تکنولوژی بانکداری الکترونیکی در بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی 2،پذیرش تکنولوژی 3،خدمات نوین بانکی 4،بانکداری اینترنتی سودمندی خدمات 6، سهولت استفاده از خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 22 -
244. ارایه یک مدل پیشنهادی جهت بهبود ارزیابی شعب بانک ملت با استفاده از روش BSC
کلیدواژه ها: روش BSC، عملکرد شعب، شاخص های ارزیابی
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
245. بررسی تاثیر ویژگی های ادراک شده فناوری های اطلاعاتی بر تسهیم دانش (مورد مطالعه: پرسنل ستاد مرکزی بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، تسهیم دانش، فناوری های اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
246. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر درگیری ذهنی مصرف کننده در زمینه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت شهر اهواز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، درگیری ذهنی مصرف کننده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
247. تاثیر مدیریت ریسک اعتباری بر سودآوری بانکی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری سودآوری بانکی داده های ترکیبی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
248. بررسی رابطه الگوی رفتار آنلاین مشتریان و استراتژی بازاریابی اینترنتی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین)
کلیدواژه ها: رفتار آنلاین ، مشتریان؛ بازاریابی الکترونیک، بانک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
249. طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه انسانی براساس مدل EFQM سازمان مورد مطالعه: شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت (وابسته به بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدل تعالی سازمانی، پیش بینی، سرمایه انسانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 23 -
250. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی درک شده بر تحلیل رفتگی شغلی کارکنان با نقش میانجی درک کارکنان ازحمایت سرپرستان (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر رشت)
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی درک شده، تحلیل رفتگی شغلی؛ حمایت سرپرستان، بانک ملت، شهر رشت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
251. بررسی رابطه بین تسهیم دانش و ظرفیت جذب دانش با رفتار نوآورانه (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)
کلیدواژه ها: ظرفیت جذب دانش،تسهیم دانش، رفتار نوآورانه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
252. بررسی رابطه بین بهروزی کارکنان و رفتار نوآورانه با توجه به نقش میانجی گری تسهیم دانش (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بهروزی کارکنان، رفتار نوآورانه، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
253. بررسی نقش فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، تصویر برند، قصد خرید، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
254. بررسی عوامل موثر بر نگرش کاربران همراه بانک ملت جهت استفاده ی مجدد از خدمات آن، با تاکید بر نقش هنجارهای ذهنی و نوآوری های فردی
کلیدواژه ها: تیوری رفتار برنامه ریزی شده، موبایل بانک، نگرش، نوآوری های فردی، هنجارهای ذهنی، پذیرش فناوری جدید
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
255. بررسی تاثیر پیوندهای رابطه ای بر ارزش ادراک شده مشتری (مورد مطالعه : بانک ملت اردبیل)
کلیدواژه ها: پیوندهای رابطه ای، ارزش ادراک شده مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
256. نقش هوش مدیریتی بر توسعه خدمات و توان رقابت پذیری بانکی (مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، وفاداری توسعه خدمات، رقابت پذیری بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
257. تاثیر برون سپاری واحد فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با در نظرگرفتن نقش میانجی سودمندی ادراک شده (مطالعه موردی: بانک ملت استان آذربایجانشرقی)
کلیدواژه ها: برون سپاری،فناوری اطلاعات ،کیفیت خدمات،رضایت مشتری،سودمندی ادراک شده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
258. بررسی تاثیر احساسات مثبت و منفی بر وفاداری مشتریان بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: احساسات مثبت، احساسات منفی، وفاداری مشتریان بانکی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
259. مهارتهای فروش و تاثیر آن بر چگونگی عملکرد فروش کارمندان باجه مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: مهارتهای فروش، عملکرد فروش، بانک ملت، سازمان، بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
260. ارزیابی و رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک موثر بر رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات الکترونیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13