Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
281. بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی ادراک شده مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان لرستان
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، حمایت سازمانی ادراک شده، بانک ملت، استان لرستان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
282. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و قابلیت های پویای سازمان بر جهت گیری کارآفرینانه مطالعه ی موردی: بانک ملت شهرستان کرمانشاه
کلیدواژه ها: جهت گیری کارآفرینی، سرمایه اجتماعی ،قابلیت های پویا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
283. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: بانک ملت شهر اراک
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
284. بررسی شیوه های ارتقاء فرهنگ بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری بانک ها از دیدگاه کارکنان مطالعه موردی، بانک ملت ایران، شهر اهواز
کلیدواژه ها: فرهنگ بازاریابی، مشتری مداری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
285. تدوین الگوی توسعه خلاقیت کارکنان بر اساس عوامل سازمانی و روانشناختی با رویکرد تحلیل مسیر مطالعه موردی: بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: خلاقیت، خودکارآمدی، استقلال شغلی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
286. استخراج اولویت های زنجیره ی بلوکی با رویکرد نگاشت تجربیات، مطالعه ی موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: زنجیره ی بلوکی، فناوری نوین، صنعت بانکداری، رویکرد نگاشت تجربیات، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
287. کاربرد سیستم مدیریت پشتیبان تصمیم مکانی در مدیریت کانال های ارایه خدمات مورد کاوی توسعه و تنظیم شبکه ی شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: تصمیم گیری مکانی، داده کاوی، سیستم خبره مکانی، شبکه ی عصبی، جایابی و تخصیص، حداکثر پوشش، توسعه و تنظیم شبکه ی شعب
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
288. شناسایی راهکار مناسب بکارگیری هوش تجاری با استفاده از مدل QFD مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش تجاری، ندای مشتری، الزامات عملکردی، گسترش کارکرد کیفی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
289. ارایه چارچوبی جهت ارتقاء استانداردهای امنیتی در سیستم بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،امنیت،تهدیدات امنیتی،تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
290. شناسایی و اولویت بندی کانال های توزیع مناسب به تفکیک محصولات و خدمات بانکی با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: تفکیک محصولات، تکنیک تاپسیس فازی، اولویت بندی کانال ها، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
291. بررسی تاثیر عوامل انگیزشی بر کارایی کارکنان. مطالعه موردی (بانک ملت شهر اهواز)
کلیدواژه ها: عوامل انگیزشی کار ، کارایی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
292. شناسایی و اولیت بندی موانع اجرای استراتژی اقیانوس آبی در بانکها (مورد مطالعه : بانک ملت)
کلیدواژه ها: استراتژی اقیانوس آبی، رتبه بندی موانع اجرای استراتژی اقیانوس آبی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
293. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی مبتنی بر دیدگاه تیوری شناختی اجتماعی با استفاده از مدل معادلات ساختاری در شعب بانک ملت استان فارس
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، تیوری شناخت اجتماعی، خدمات برخط (آنلاین) مشتری، بانکداری الکترونیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
294. بررسی عوامل موثر بر قیمت سهام بانک ها (مطالعه موردی:بانک ملت)
کلیدواژه ها: سود تقسیمی هرسهم، سود هر سهم، ارزش دفتری، نسبت پرداخت سودسهام، نسبت قیمت به سودهر سهم، دارایی ها
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
295. تاثیر چارچوب سازی مجدد بر عملکرد مدیران (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان البرز)
کلیدواژه ها: چارچوب سازی مجدد، عملکرد مدیران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
296. تاثیر تفکرسیستمی بر مهارت های مذاکره مدیران (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان البرز)
کلیدواژه ها: تفکر سیستمی، مهارت های مذاکره
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
297. بررسی اثر میانجی رضایت شغلی بر رابطه بین حمایت سازمانی و وفاداری سازمانی در شعبات بانک ملت ساری
کلیدواژه ها: حمایت سازمانی، وفاداری کارکنان، رضایت شغلی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
298. بررسی نقش رفتار فروش اخلاقی بر اعتماد و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: رفتارفروش اخلاقی،اعتمادمشتری، اعتمادکارکنان،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
299. نقش ابعاد چهارگانه سبک رهبری تحولگرا بر عملکرد شغلی کارکنان در شعبات بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: رهبری تحولگرا، ترغیب ذهنی، نفوذ آرمانی، انگیزش الهام بخش، ملاحظات فردی، عملکرد شغلی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
300. بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر عملکرد ارتباطی کارکنان (مطالعه موردی: شعبات بانک ملت غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: رهبری تحولگرا، عملکرد ارتباطی، رگرسیون خطی چندگانه، همبستگی پیرسون، بانک ملت
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11