Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
301. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان از خدمات ارایه شده در بانک ملت استان زنجان
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان ، ،رفتار شهروندی سازمانی ،وجدان کاری،نزاکت ،نوع دوستی،جوانمردی ،آداب اجتماعی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
302. بررسی رابطه مدیریت حقوق و دستمزد با وفاداری مشتریان با میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری CRM مطالعه موردی: امور شعب بانک ملت شهر یزد
کلیدواژه ها: مدیریت حقوق و دستمزد، وفاداری مشتری، ارتباط با مشتریCRM، بانک ملت شهر یزد
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
303. تاثیر مسیولیت اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان رامسر)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، عملکرد مالی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
304. تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت فرآیند کسبوکار بر عملکرد مالی با تاکید بر فرآیند ارزیابی عملکرد بانک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت فرآیند کسب و کار، ارزیابی عملکرد، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
305. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد سهم بازار از طریق روش های MCDM مطالعه موردی بانک ملت استان البرز سال 1396
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
306. بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد مالی در بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، اثربخشی، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
307. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر ارزش ویژه برند بانک ملت
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تبلیغات محیطی، تجربه مشتری، تصویر برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم زیست محیطی و مدیریتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
308. ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان اداره مرکزی بانک ملت)
کلیدواژه ها: نگهداری، نگاهداشت کارکنان، عوامل موثر بر نگهداشت، ترک خدمت کارکنان
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
309. بررسی رفتار مشتریان بانک پس از ادغام شعب با توسعه ی یک مدل تحلیل خوشه ای؛ مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری؛ ادغام شعب؛ ریزش مشتریان؛ تحلیل خوشه ای
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
310. تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: مشتری، مشتری محوری، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
311. تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اکتساب دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
312. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
313. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ارتقاء عملکرد بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن، عملکرد سازمانی، آزمون t تک نمونه و فریدمن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
314. رابطه مدیریت دانش با مزیت رقابتی در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مزیت رقابتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
315. رابطه مدیریت دانش با نوآوری استراتژیک در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، نوآوری استراتژیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
316. بررسی تاثیر ابعاد نگرش نسبت به پول بر رفتار خرید وسواسی با نقش میانجی گری استفاده از کارت اعتباری (مطالعه موردی: دارندگان کارت اعتباری بانک ملت)
کلیدواژه ها: رفتار خرید وسواسی، نگرش نسبت به پول، استفاده از کارت های اعتباری بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
317. بررسی تصویر ذهنی و برند بانک در بین اقشار مختلف جامعه ( مورد مطالعه شعب بانک ملت شهر شهرکرد)
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، بانک ملت، برند بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
318. معیار ها و رویکردهای ارزیابی اثربخشی مدیریت روابط مشتری در شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: ارزیابی، اثربخشی،مدیریت ارتباط با مشتریان، CRM، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
319. بررسی تاثیر ابعاد رفتاری، محیطی و تکنولوژی بانکداری موبایلی بر پذیرش (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
320. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر ساختار سازمان با استفاده متغیر میانجی عدالت سازمانی (مطالعه موردی: بانک ملت شمال استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، ساختار سازمان، عدالت سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17