Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
321. بررسی تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر سودآوری بانک ملت
کلیدواژه ها: اقتصاد، تاثیرگذاری، بانک ملت، سودآوری، عوامل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
322. بررسی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار با نقش میانجی اعتماد مشتری در شعب بانک ملت شهرستان سیرجان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، سهم بازار، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
323. بررسی آینده بانک با استفاده از رویکرد های جدید موفقیت مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: سیستم داینامیک، شبیه سازی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
324. بررسی رابطه بازاریابی مستقیم با جذب و وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی مستقیم، جذب مشتری، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
325. اثر و نقش کیفیت درک شده برند بر وفاداری مشتریان بانک ملت شعبه استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، ارزش برند ، وفاداری به برند ،وفادارری مشتریان، کیفیت درک شده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
326. شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان، رضایت مشتریان، مشتریان بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی تکنولوژی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
327. بررسی رابطه ی مهارت سیاسی با محرومیت در محیط کار با نقش میانجی محبوبیت کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: مهارت سیاسی، محرومیت در محیط کار، تضاد سازمانی، محبوبیت کارکنان
محل انتشار مقاله: همایش ملی حسابداری و مدیریت تکنیک های نوین،چالش ها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
328. بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید الکترونیکی مشتریان در زمینه استفاده از خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت کلانشهر اهواز)
کلیدواژه ها: پایداری، خرید الکترونیکی، کیفیت واسط کاربری، احساس امنیت، رضایت از اطلاعات، منافع رابطه ای، تعهد به سایت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
329. بررسی رابطه عدالت سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، تعهد سازمانی، بانک ملت، شهرستان گرگان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
330. بررسی رابطه اعتماد سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان
کلیدواژه ها: اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی، بانک ملت، شهرستان گرگان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
331. تاثیر مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیران بر یادگیری سازمانی در مدیران بانک ملت استان خراسان رضوی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره بین المللی فن اوری،ارتباطات و دانش
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
332. بررسی نقش توسعه منابع انسانی بر بهبود اخلاق سازمانی و اعتماد سازمانی کارکنان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: توسعه منابع انسانی، بهبود اخلاق سازمانی، اعتماد سازمانی، کارکنان بانک ملت استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
333. رابطه سیرت نیکوی مدیران با رفتارهای انحرافی و تمایل به ترک خدمت کارکنان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: سیرت نیکوی، رفتارهای انحرافی، تمایل به ترک خدمت، بانک ملت استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
334. تاثیر عشق برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک ملت شعبه کرج)
کلیدواژه ها: عشق برند، تجربه برند، رضایت برند، اعتماد برند، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
335. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، بازاریابی درونی، توسعه استعداد، همسو سازی استعداد، نگهداشت استعداد، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
336. بررسی تاثیر هوش رقابتی بر تعهد سازمانی کارکنان شعب بانک ملت استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، ساختار رقابتی، تکنولوژی رقابتی، استراتژی رقابتی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
337. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت)
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
338. تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت فرآیند کسب و کار بر فرآیند ارزیابی عملکرد بانک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: رویکرد استراتژیک، مدیریت فرآیند کسب و کار، ارزیابی عملکرد، عملکرد مالی، عملکرد غیر مالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
339. ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از دو رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) مطالعه موردی: بانک ملت استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن (BSC)، فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
340. بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیکی، رضایتمندی مشتری،وفاداری مشتری، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، شخصی سازی، تحقق
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15