Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048848 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048848 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
341. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان، بانکداری اکترونیک، منطق فازی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
342. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی:بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، رضایت مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
343. بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران )
کلیدواژه ها: نوآوری شخصی، نفوذ اجتماعی، ویژگی های وظیفه ای، ریسک درک شده، اعتماد به همراه بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
344. بررسی تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: مشتری، مشتری محوری، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
345. بررسی تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اکتساب دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
346. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی در بانک ملت استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، کارآفرینی سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
347. میزان تاثیر ابعاد ظرفیت جذب دانش بر توسعه کارآفرینی سازمانی درصنعت بانکداری مورد مطالعه : بانک ملت
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی , ظرفیت جذب دانش, صنعت بانکداری , مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
348. رابطه فلات زدگی شغلی با بی تفاوتی سازمانی مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: فلات زدگی شغلی، فلات زدگی ساختاری ، فلات زدگی محتوایی، بی تفاوتی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
349. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایتمندی مشتری، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
350. ارزیابی وپیش بینی کارایی میزهای بانک بیمه بااستفاده ازمدلهای تحلیل پوششی داده هاشبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک مطالعه موردی:میزهای بانک بیمه بانک ملت و شرکت بیمه ما
کلیدواژه ها: ارزیابی کارایی، پیشبینی کارایی، تحلیل پوششی دادهها، شبکه عصبی مصنوعی، الگوریتم ژنتیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
351. بررسی سنجش سودآوری مشتریان و ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری براساس کارت امتیازی متوازن بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: سنجش سودآوری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
352. شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: بانک ملت، شبکه عصبی SOM ، مدیریت ارتباط با مشتری، هوشمندی کسب وکار، یادگیری ماشین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
353. بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت)
کلیدواژه ها: تجربه مشتری؛ رضایت مشتری؛ تحلیل عاملی تاییدی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
354. ارزیابی عملکردبانک ملت بعدازخصوصی سازی با استفادهازمدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی بانک ملت ایلام
کلیدواژه ها: بانک ملت ،خصوصی سازی ، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
355. برآورد روند سطح منابع جهت پیش یبنی وتصمیم گیری بهینه با استفاده ازتحلیل سری های زمانی دربانک ملتاستان مازندران
کلیدواژه ها: سری های زمانی، بانک اطلاعاتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
356. بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین با اخلاق کاری کارکنان بانک ملت در مناطق پنج گانه (1تا 5) تهران
کلیدواژه ها: سبک رهبری، رهبری تحول آفرین، اخلاق کاری کارکنان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
357. تاثیر رضایت شغلی و انگیزه کارکنان بانک ملت منطقه یک تهران بر بهره وری با نقش میانجی تعهد سازمانی
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، انگیزه کارکنان، بانک ملت، تهران، بهره وری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
358. بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفهای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران)
کلیدواژه ها: نوآوری شخصی،نفوذاجتماعی،ویژگی های وظیفه ای،ریسک درک شده، اعتمادبه همراه بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
359. تاثیر داراییهای نامشهود سازمانی بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی:شعبات بانک ملت استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: داراییهای نامشهود، عملکرد سازمانی، بانک ملت شعبات استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
360. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ارتقاء عملکرد بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن، عملکرد سازمانی، آزمون t تک نمونه و فریدمن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22