Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. تعهد سازمانی و انگیزه های مالی با تاکید بر ترفیع رتبه در بانک ملت
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی - انگیزه های مالی - ترفیع رتبه - حقوق (دستمزد) – بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس تحقیقات کاربردی علوم انسانی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
22. تاثیر بازاریابی رابطه مند در ایجاد مزیت رقابتی با تاکید بر رضایت و وفاداری مشتریان شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مزیت رقابتی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
23. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایلات مشتری در مشتریان بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: تمایلات رفتاری ،رضایت مشتری ،محتویات وب سایت ، کیفیت خدمات،کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
24. واکاوی مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی رهبری تحولگرا (مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران )
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا ، مدیریت منابع انسانی استراتژیک ،فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
25. بررسی تاثیر تجربه خدمات و اعتماد بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت در اراک)
کلیدواژه ها: تجربه خدمات ، اعتماد مشتری، وفاداری مشتری ، رضایت مشتری.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
26. بررسی نقش عوامل فردی و سازمانی بر فرایند مدیریت دانش در حوزه خدمات بانکی (مطالعه موردی، شعبات بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
27. تبیین رابطه ارائه خدمات الکترونیکی با میزان شهرت سازمانی مطالعه موردی شعب بانک ملت مازندران
کلیدواژه ها: ارائه خدمات الکترونیکی، میزان شهرت سازمانی، شعب بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
28. برر سی تاثیر داده های کلان بر عملکرد سازمان با توجه به نقش زیر ساخت فناوری اطلاعات و نوآوری هوشمندانه (مورد مطالعه؛بانک ملت)
کلیدواژه ها: داده های کلان، عملکرد سازمان، زیرساخت فناوری اطلاعات، نوآوری هوشمندانه
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
29. سبک رهبری و فرهنگ مربیگری با در نظر گرفتن ابعاد و شاخص های فرهنگ مربیگری با در نظر گرفتن خلق و اجرای دیدگاه در بانک ملت
کلیدواژه ها: سبک رهبری، فرهنگ مربیگری، خلق و اجرای دیدگاه، بانک ملت، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس تحقیقات کاربردی علوم انسانی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 28 -
30. بررسی تاثیر انگیزه های رضایت و اعتماد الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک ملت کرمان)
کلیدواژه ها: وفاداری الکترونیک، اعتماد الکترونیک، رضایت الکترونیک، خدمات بانکداری الکترونیک، ملت کرمان
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری (پژوهشهای کاربردی و راهکارهای نوین)
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
31. بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با نقش میانجی گری نوآوری سازمانی (مورد مطالعه : شعب بانک ملت در شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، عملکرد سازمانی ، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
32. ارایه الگوی مکانیابی بهینه شعب بانکهای خدماترسان در شرایط بحران (موردمطالعه: بانک ملت استان قزوین)
کلیدواژه ها: مکان یابی بهینه، شعب بانک، شرایط بحران، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
33. تاثیر کیفیت خدمات و انطباق ارزش مارک مصرف کننده بر وفاداری مشتری و تمایل به مراجعه به بانک (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزش مارک مصرف کننده، وفاداری مشتری، کیفیت کارکردی، کیفیت فنی، خلاقیت و نوآوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس تحقیقات کاربردی علوم انسانی در مدیریت،مهندسی صنایع ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 33 -
34. بررسی تاثیر گزارشگری مالی بر شفافیت تصویر برند و بازاریابی رابطه مند در شعب بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: گزارشگری مالی، شفافیت تصویر برند، بازاریابی رابطه مند، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
35. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و بهره وری کارکنان با عملکرد سازمانی در شعب بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، بهره وری کارکنان ، عملکرد سازمانی ، شعب بانک ملت شهر تهران.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، بهره وری و کیفیت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
36. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ها و نقش آن در بانکداری اسلامی ( مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، بانکداری اسلامی،رشد اقتصادی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
37. شناسایی و رتبه بندی حسابداری ابزارهای نوین مالی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: تامین مالی، ابزار تامین مالی، صنعت بانکداری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
38. پایش فرهنگ نوآوری بر عملکرد نوآوری کارکنان شعب بانک ملت آبادان
کلیدواژه ها: فرهنگ نوآوری، عملکرد نوآوری، بانک ملت، نوآور ی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
39. رابطه بین اخلاق حرفه ای و عملکرد شغلی کارکنان مورد مطالعه: کارگزینی بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: اخلاق، اخلاق حرفه ای، عملکرد شغلی کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
40. رتبه بندی ابزار ایجاد اعتماد در سازمان ها مورد مطالعه: کارگزینی بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: اعتماد ، اعتماد سازمانی ، ابزارهای ایجاد اعتماد در سازمان، حسن نیت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12