Bank Mellat

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 902 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 806 مقاله کنفرانسی و 96 مقاله ژورنالی شامل 13230 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 159 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1502549 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1502549 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
List papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 806 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در بانک های ملت شعب منطقه ۱۰ استان تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
22. بررسی تاثیر نگرش برند بر هویت یابی مشتری توسط برند ( مشتریان شعب بانک ملت مشهد )
کلیدواژه ها: نگرش برند، هویت یابی مشتری توسط برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 5 -
23. اولویت بندی فناوری های پرداخت همراه در پرداخت های خرد و کلان با مدل تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: فناوری خدمات، پرداخت همراه، پرداخت خرد، پرداخت کلان، مدل تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
24. بررسی کاربری حسابداری منابع انسانی در بانک ملت استان هرمزگان
کلیدواژه ها: حسابداری، منابع انسانی، بانک ملت، متخصصان منابع انسانی، مدیران ارشد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
25. بررسی تاثیر اصول بانکداری اسلامی بر رضایت مشتریان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بانکداری، اسلامی، ربا، مشارکت، اخلاق.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
26. بررسی عوامل موثر بر سود آوری شعب بانک ملت (مطالعه موردی: استان فارس)
کلیدواژه ها: سودآوری، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه، مدیریت منابع و مصارف، اندازه شعبه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
27. تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان زنجان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
28. مطالعه تاب آوری سازمانی و تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر بهبود آن در بحران بیماری کرونا
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، کارکنان، تاب آوری سازمانی، بانک ملت زاهدان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
29. بررسی تاثیر محرک های محیطی بر رفتارهای مشارکت مشتری با نقش میانجی تجربه مشتری مجازی در بانک ملت
کلیدواژه ها: محرک های محیطی , رفتارهای مشارکت مشتری , تجربه مشتری مجازی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
30. تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک ملت جنوب کرمان)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک مدیران، توانمندسازی کارکنان، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
31. شناسایی و اولویت بندی چالش های پیش روی طراحی دیجیتال فرآیندهای سازمانی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان آستارا)
کلیدواژه ها: طراحی دیجیتال، فرایندهای سازمانی، چالش های طراحی دیجیتال، شناسایی و اولویت بندی طراحی دیجیتال
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
32. پیشبینی تعداد خودپردازها در شعب بانک ملت با استفاده از الگوریتم های داده کاوی
کلیدواژه ها: خودپرداز، داده کاوی، پیش بینی و بانک ملت.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
33. تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کارکنان بانک ملت (مورد مطالعه: شعبه مستقل مرکزی)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری،کیفیت رابطه با مشتری، هماهنگی داخلی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
34. نقش شاخص تمرکز بازار و موبایل بانک بر خالص سود (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: حاشیه سود بانک- بانکداری الکترونیک- دستگاه خودپرداز- شاخص تمرکز بازار بانک-سود بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
35. تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا
کلیدواژه ها: دوسوتوانی سازمانی، عملکرد نوآوری، قابلیتهای بازاریابی پویا، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
36. بررسی عوامل موثر بر ترغیب و تشویق پذیرنده به استفاده بیشتر از پایانه فروش POS بانک ملت شهرستان جهرم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک، پایانه های فروش، پذیرندگان.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
37. تبیین رابطه یادگیری سازمانی و فناوری اطلاعات با رشد حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، فناوری اطلاعات، رشد حرفه ای
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
38. تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و قصد گرفتن خدمت دوباره مشتری آنلاین از شعب بانک ملت شهرستان کاشان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت، قصد گرفتن خدمت دوباره، مشتری آنلاین.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 25 -
39. پیش بینی رضایت شغلی بر اساس کیفیت زندگی کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، کیفیت زندگی کاری، سلامت روان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
40. تاثیر تجربه مشتری از خدمات بانکی بر کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک ملت جزیره قشم)
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، کیفیت ارتباط و رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8