Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048934 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048934 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
381. پیش بینی و مقایسهNPL بانک های منتخب با استفاده از تکنیک سری های زمانی با تاکید بر نقش شرکت های وصول مطالبات(مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، پیش بینی، سری های زمانی،NPL
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
382. بررسی تاثیر رشد وام ها بر میزان ریسک اعتباری در شعب منتخب بانک ملت استان خوزستان
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری؛ ریسک اعتباری؛ رشد وام ؛ روش گشتاور های تعمیم یافته؛ زیان نهایی نسبی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
383. بررسی عوامل موثر بر رفتار مشتری در بانکداری جامع شعب بانک ملت استان هرمزگان
کلیدواژه ها: بانک، بانکداری جامع، رفتار مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
384. اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر اهواز با روش ترکیبی AHP-SERVQUAL
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
385. بررسی رابطه بین سرمایه انسانی و میزان بازده مالی بانک ملت شعب سمنان
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه ارتباطی، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، بازده مالی، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
386. تاثیر شیوه های نوین بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت استان خوزستان)
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری نوین، خدمات کارت، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
387. بررسی عوامل موثردر افزایش سود هر سهم بانک ملت
کلیدواژه ها: درآمد عملیاتی، درآمد کارمزدی، هزینه های جاری، هزینه های وصول مطالبات، هزینه ها از محل ایجاد گرایش به ابزارهای الکترونیک، سود هر سهم
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
388. درک رضایت مشتری از بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملت استان گیلان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، امنیت و حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
389. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت استان گیلان)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیک، رضایت، مشتری، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
390. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: ؛ e-CRM، رضایت مشتری، مدیریت ارتباطات با مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
391. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: برند، ارزش برند، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
392. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد مالی بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، عملکرد کسب و کار، بانک ملت تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
393. بررسی و تحلیل عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی و تاثیر آن بر فرهنگ سازمانی مورد مطالعه: بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: عدالت رویه ای، رفتار شهروندی سازمانی، فرهنگ سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
394. بررسی تاثیر آموزش کارکنان بانک بر جلب رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ادراک شده، آموزش کارکنان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آینده پژوهی، علوم انسانی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
395. برسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی سازمان های خدماتی مطالعه موردی بانک ملت شعبه نوشهر و چالوس
کلیدواژه ها: اقتصادی، بازاریابی، بازارگرایی، عملکرد مالی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
396. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گریتبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، تصمیم گیری خرید مشتریان، تبلیغات شفاهی، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
397. بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با کارآفرینی سازمانی در بانک ملت استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی، کارآفرینی سازمانی، مدیریت مشارکتی، مدیران مدارس
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
398. ارزیابی نقش واسطهای کیفیت درکشده بین شخصیت و دارایی برند مطالعه ای: بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: شخصیت برند، کیفیت ادراک شده خدمات، دارایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنگره بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
399. بررسی عوامل مدل آمیزه بازاریابی تحت وب درافزایش عضویت درباشگاه مشتریان بانک ملت براساس مدل 4s (مطالعه موردی شعب بانک ملت استان البرز)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، بانک ملت، بانکداری اینترنتی، باشگاه مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش ملی نقش مدیریت استراتژیک و سیستمهای اطلاعاتی حسابداری در اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
400. بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر رفتارهای مشتری مدارانه کارکنان بانک ملت استان همدان
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی، معنادار بودن کار، شایستگی، استقلال، موثر بودن، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12