Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048948 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048948 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
401. بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملت شهرستان ملایر)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، مدیریت ارتباط با مشتری، کارکنان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
402. بررسی و سنجش شاخص های کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانک ملت، رضایت مشتری، شاخص های خدمات، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
403. بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان شعب بانک ملت شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
404. میزان سنجش عوامل موثر بر اثر منسانی در انتخاب و انتصاب مسیولین ستادی بانک ملت
کلیدواژه ها: گروه اندیشی، تضاد کارکردی، نیز خود شیفتگی، اثر منسانی، مسیولین
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 27 -
405. بررسی نقش میانجی سلامت سازمانی دررابطه میان عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه کارکنان ستادی بانک ملت)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، عدالت سازمانی، شخصیت سالم سازمانی، سلامت سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 25 -
406. مهاجرت از آموزش به توسعه مبتنی بر یادگیری با ایجاد مراکز سنجش صلاحیت حرفه ای مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: آموزش، یادگیری، سنجش، ارزیابی، صلاحیت حرفهای
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
407. بررسی عوامل تاثیرگذار بر افزایش سود هر سهم (EPS) بانک ملت
کلیدواژه ها: درآمد کارمزدی، هزینه های جاری، هزینه های وصول مطالبات، هزینه ها از محل ایجاد گرایش به ابزارهای الکترونیک، سود هرسهم
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
408. بررسی تاثیر مولفه های رهبری تحول آفرین بر تحول سازمانی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان خرم آباد)
کلیدواژه ها: رهبری، رهبری تحول آفرین، تحول سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
409. نقص رهبری دانش محور بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی تسهیم دانش (مورد مطالعه شعبات بانک ملت)
کلیدواژه ها: رهبری دانش محور، عملکرد سازمانی، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
410. ارایه مدلی جهت پیش بینی ریزش مشتریان با استفاده از شبکه عصبی
کلیدواژه ها: پیش بینی ریزش مشتریان، شبکه عصب مصنوعی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
411. بررسی کارایی و رتبه بندی شعب بانک ملت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: کارایی، تحلیل پوششی دادهها، مجموعه وزن مشترک مشخصه، ماتریس کارایی متقاطع
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
412. بررسی رابطه بین سرمایه انسانی و میزان بازده مالی بانک ملت شعب سمنان
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه ارتباطی، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، بازده مالی، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
413. نقش کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر سازمان بر وفاداری مشتری دربانکداری شرکتی بانک ملت
کلیدواژه ها: وفاداری، کیفیت خدمات، ارزش درک شده، تصویر سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
414. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر بهبود سیستم مدیریت دانش مطالعه موردی: بانک ملت شعب بندرعباس
کلیدواژه ها: استقرار مدیریت دانش ،عوامل موفقیت مدیریت دانش ، فرهنگ ، ساختار ، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
415. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در شعب بانک ملت بندرعباس
کلیدواژه ها: استقرار مدیریت دانش، مدل ویلیام و بکویتز، تحلیل سلسله مراتب فازی،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
416. بررسی رابطه بین رفتار سازمانی مثبت گرا و مشارکت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کلیه شعب بانک ملت شهر سنندج)
کلیدواژه ها: رفتار سازمانی مثبت گرا، مشارکت کارکنان، تعهد سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
417. تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت هزینه بر شاخص عملکرد بانک مورد مطالعه: بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: شاخص های کلیدی، مدیریت استراتژیک، مشتری مداری، مدیریت منایع انسانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
418. تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران بانک ملت مدیریت شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت بحران، ارتباط سازمانی، ارایه اطلاعات به هنگام، ارایه اطلاعات صحیح
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
419. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و تعلق سازمانی و سواد اطلاعاتی با جذب منابع ارزان قیمت در شعب بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، تعلق سازمانی ، سواد اطلاعاتی ، بانک ملت ، منابع ارزان قیمت بانکی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
420. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، ، نگرش مشتری،اثربخشی تبلیغات ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13